Huh? Wat een rare reactie
vrijdag 16 november 2018 om 14:08
Hallo allemaal,
Ik ben nu een maandje aan het daten met een man. We hebben 3 dates gehad in verschillende kroegjes en 1x uit eten. Eergister hadden we een date bij hem thuis. Het was weer leuk en we klikken enzo en het ging goed. We hadden tot nu toe nog niet gekust maar dat vind ik niet erg omdat ik juist langzamer aan wil doen (in verleden ging ik vaak te snel naar bed).
We namen afscheid met 2 zoenen op de wang en een lange knuffel.
Toen gingen we gister weer appen en kwamen we tot de conclusie dat het weer heel leuk was.
Maar toen werd hij ineens heel negatief over zichzelf. Dat hij van zichzelf baalt dat hij niks gedaan heeft. Ik moest vragen wat hij bedoelde en toen ging hij een soort zeuren van 'we hebben elkaar nu 4 keer gezien maar zijn niet verder gegaan. Ik doe wel allemaal leuk tegen je maar ben een schijterd. Stoere praatjes, maar meer niet'.
Dus ik dacht echt 'huh waar komt dit vandaan'. Ik bedoel, als je meer wilt dan komt dat toch vanzelf? Ik heb er helemaal geen moeite mee maar het lijkt wel of hij ontevreden is over het tempo ofzo. Wat vinden jullie?
Ik ben nu een maandje aan het daten met een man. We hebben 3 dates gehad in verschillende kroegjes en 1x uit eten. Eergister hadden we een date bij hem thuis. Het was weer leuk en we klikken enzo en het ging goed. We hadden tot nu toe nog niet gekust maar dat vind ik niet erg omdat ik juist langzamer aan wil doen (in verleden ging ik vaak te snel naar bed).
We namen afscheid met 2 zoenen op de wang en een lange knuffel.
Toen gingen we gister weer appen en kwamen we tot de conclusie dat het weer heel leuk was.
Maar toen werd hij ineens heel negatief over zichzelf. Dat hij van zichzelf baalt dat hij niks gedaan heeft. Ik moest vragen wat hij bedoelde en toen ging hij een soort zeuren van 'we hebben elkaar nu 4 keer gezien maar zijn niet verder gegaan. Ik doe wel allemaal leuk tegen je maar ben een schijterd. Stoere praatjes, maar meer niet'.
Dus ik dacht echt 'huh waar komt dit vandaan'. Ik bedoel, als je meer wilt dan komt dat toch vanzelf? Ik heb er helemaal geen moeite mee maar het lijkt wel of hij ontevreden is over het tempo ofzo. Wat vinden jullie?
vrijdag 16 november 2018 om 16:23
Nou Karin6789, het verlegen type waarmee ik ooit veel te lang mee sprak, een date was al moeilijk moeilijk zonder dat er iets gebeurde bleek een micropenis te hebben
toen hij eenmaal los kwam.
Dat was kennelijk de reden, heb er met geen woord over gesproken en hem daarna nooit meer gezien. Of gesproken, hij was van de aardbodem verdwenen.
Wat een scheiterd was dat, zeg dan gewoon wat het probleem is dan kan je afhaken of besluiten dat je hem te leuk vind om te laten lopen om die reden.
Dat was kennelijk de reden, heb er met geen woord over gesproken en hem daarna nooit meer gezien. Of gesproken, hij was van de aardbodem verdwenen.
Wat een scheiterd was dat, zeg dan gewoon wat het probleem is dan kan je afhaken of besluiten dat je hem te leuk vind om te laten lopen om die reden.
vrijdag 16 november 2018 om 16:29
MevrouwMikMak schreef: ↑16-11-2018 16:23Nou Karin6789, het verlegen type waarmee ik ooit veel te lang mee sprak, een date was al moeilijk moeilijk zonder dat er iets gebeurde bleek een micropenis te hebben
Ach, wat moet die man zich vreselijk ongemakkelijk gevoeld hebben.
vrijdag 16 november 2018 om 16:33
Mee eens. Ik wachtte ook vaak af in mijn datingtijd, of zij er wel aan toe was. Dat maakt het spannender en leuker. Als mannen meteen willen is het niet goed maar als ze vijf dates wachten met sex, ook al is er gezoend, dan is het ook weer niet goed. Deze man is tenminste voorzichtig en dringt zich niet op.
vrijdag 16 november 2018 om 16:40
Die ervaring heb ik niet.
De in eerste instantie een beetje terughoudende verlegen types die komen meestal wel los, maar de echte verlegen mannen daar zit vel werk in is mijn ervaring. Vaak hebben ze ook niet veel ervaring, dat is niet erg maar je moet daar wel tegen kunnen
vrijdag 16 november 2018 om 16:47
vrijdag 16 november 2018 om 16:54
Ik denk dat het voor hem net zo lastig is jouw bedoelingen in te schatten. Als jullie allebei niet baltsen, hoe moet de ander dan weten dat er verder gegaan mag worden?pruepipper schreef: ↑16-11-2018 15:47Bedankt voor jullie berichten!
Ik vind het erg lastig om zijn bedoelingen in te schatten. Ergens kan het zo zijn dat hij indd een soort 'toestemming' vraagt om een move te maken. Maar ergens voelt het raar genoeg ook een beetje beschuldigend? Alsof hij op deze manier zijn onvrede wil ventileren dat we nog niks gedaan hebben, zonder mij daarvan de schuld te geven.
Via de app flirten we namelijk wel. Elkaar mooi en knap noemen, hij zei dat hij dacht ik geweldig zou zoenen, ik zei dat ik het niet vervelend zou vinden als hij dat zou doen met zo'n blozende smiley erbij.
Maar dan in het echt gebeurd er niets en praten we alleen maar. Ik durf ook niet zo goed. Terwijl we wel met onze ogen flirten enzo. Misschien is hij teleurgesteld?
Stop desnoods met WhatsApp en ga bellen en echt afspreken zodat je je niet meer kunt verschuilen achter een schermpje.
Laat hem merken dat je interesse hebt in heb als man en potentiële partner. In het echt.
vrijdag 16 november 2018 om 16:58
Hoe moet je zoiets vertellen dan?MevrouwMikMak schreef: ↑16-11-2018 16:47Karin6789: Wat dacht je van mij? Wat een genante toestand was dat, een hint vooraf was zeer welkom geweest. Nu wist ik niet hoe ik moest reageren dus deed maar net alsof er niks aan de hand was.
En dan POEF! weg en nooit meer wat laten horen. Heel ongemakkelijk, zeg dat wel.
Moeilijk, moeilijk.
En jij "net doen alsof er niets aan de hand was"?
Hij voelde heus wel op zijn klompen aan, dat het een dealbreker is, zo'n klein piemeltje.
Misschien was het hem wel vaker overkomen.
Ik vind het zielig voor zo'n man hoor.
vrijdag 16 november 2018 om 18:39
Die man heeft waarschijnlijk erge issues ermee. Snap dat het niet leuk is dat hij niet reageert, maar hij lijdt hier waarschijnlijk erg onder.MevrouwMikMak schreef: ↑16-11-2018 17:11@Karin6789: Waar zeg ik dat het een dealbreaker was geweest? Hij verdween in het niets, niet ik.
Knap onbeschoft ook nog. Niks zielig.
vrijdag 16 november 2018 om 18:41
Grappig, ik vind jou eerder nogal onbeschoft in dit topic. Iemand omdat ie een appje heeft gestuurd maar meteen tot griezel bestempelen en veroordelen, ga je lekker? Ken je de man waarmee TO date?Of zit je gewoon je eigen date frustraties te ventileren? Open dan lekker een eigen topic.MevrouwMikMak schreef: ↑16-11-2018 17:11@Karin6789: Waar zeg ik dat het een dealbreaker was geweest? Hij verdween in het niets, niet ik.
Knap onbeschoft ook nog. Niks zielig.
vrijdag 16 november 2018 om 19:11
Gaat erom dat hij dit ter sprake brengt dmv appje, niet face to face. Lijkt me heel awkward om elkaar na zulke berichten weer ontspannen te ontmoeten voor date 5.
Komt op mij niet goed over, dat is alles.
En nee, geen behoefte aan een topic over mijn date-frustraties want die zijn er nauwelijks. Deze staat er al en daar is bijna alles mee gezegd qua daten.
Geen topic waard
Komt op mij niet goed over, dat is alles.
En nee, geen behoefte aan een topic over mijn date-frustraties want die zijn er nauwelijks. Deze staat er al en daar is bijna alles mee gezegd qua daten.
Geen topic waard
anoniem_375455 wijzigde dit bericht op 16-11-2018 19:12
Reden: foutje
Reden: foutje
0.26% gewijzigd
vrijdag 16 november 2018 om 23:13
vrijdag 16 november 2018 om 23:15
Hoezo? TO neemt ook geen enkel initiatief.MevrouwMikMak schreef: ↑16-11-2018 14:45Ik vind het geen "soort van zeuren", ik denk dat hij baalt dat hij in de friendzone terechtgekomen is.
Na 4 dates geen enkele move zou ik denken ok, hij moet me niet. Next.
En niet meer afspreken. Geen zin in moeilijk gedoe nog voor je zelfs maar gezoend hebt
Klinkt mss lomp maar je hebt een probleemgeval aan de haak; ik vind het echt heel fout en eng dat hij je geen zoen durft te geven en eenmaal veilig achter zijn schermpje boos wordt omdat hij meer had gewild dan een kusje op je wang geven.
Logisch, moet hij dan ook gewoon doen.
Wil hij nog wel afspreken met je? Kan zijn dat hij bedoelde: dit is niet wat ik zoek, ik ga verder daten. Lijkt me nu heel awkward om weer iets af te spreken na dit gesprek of denk je daar zelf anders over?
vrijdag 16 november 2018 om 23:16
was hij op zijn pik getrapt?MevrouwMikMak schreef: ↑16-11-2018 16:23Nou Karin6789, het verlegen type waarmee ik ooit veel te lang mee sprak, een date was al moeilijk moeilijk zonder dat er iets gebeurde bleek een micropenis te hebben
zondag 18 november 2018 om 17:19