Huh? Wat een rare reactie

16-11-2018 14:08 106 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik ben nu een maandje aan het daten met een man. We hebben 3 dates gehad in verschillende kroegjes en 1x uit eten. Eergister hadden we een date bij hem thuis. Het was weer leuk en we klikken enzo en het ging goed. We hadden tot nu toe nog niet gekust maar dat vind ik niet erg omdat ik juist langzamer aan wil doen (in verleden ging ik vaak te snel naar bed).
We namen afscheid met 2 zoenen op de wang en een lange knuffel.
Toen gingen we gister weer appen en kwamen we tot de conclusie dat het weer heel leuk was.
Maar toen werd hij ineens heel negatief over zichzelf. Dat hij van zichzelf baalt dat hij niks gedaan heeft. Ik moest vragen wat hij bedoelde en toen ging hij een soort zeuren van 'we hebben elkaar nu 4 keer gezien maar zijn niet verder gegaan. Ik doe wel allemaal leuk tegen je maar ben een schijterd. Stoere praatjes, maar meer niet'.
Dus ik dacht echt 'huh waar komt dit vandaan'. Ik bedoel, als je meer wilt dan komt dat toch vanzelf? Ik heb er helemaal geen moeite mee maar het lijkt wel of hij ontevreden is over het tempo ofzo. Wat vinden jullie?
Nou Karin6789, het verlegen type waarmee ik ooit veel te lang mee sprak, een date was al moeilijk moeilijk zonder dat er iets gebeurde bleek een micropenis te hebben
toen hij eenmaal los kwam.
Dat was kennelijk de reden, heb er met geen woord over gesproken en hem daarna nooit meer gezien. Of gesproken, hij was van de aardbodem verdwenen.

Wat een scheiterd was dat, zeg dan gewoon wat het probleem is dan kan je afhaken of besluiten dat je hem te leuk vind om te laten lopen om die reden.
MevrouwMikMak schreef:
16-11-2018 16:23
Nou Karin6789, het verlegen type waarmee ik ooit veel te lang mee sprak, een date was al moeilijk moeilijk zonder dat er iets gebeurde bleek een micropenis te hebben
Dat was kennelijk de reden, heb er met geen woord over gesproken en hem daarna nooit meer gezien. Of gesproken, hij was van de aardbodem verdwenen.

Wat een scheiterd was dat, zeg dan gewoon wat het probleem is dan kan je afhaken of besluiten dat je hem te leuk vind om te laten lopen om die reden.

Ach, wat moet die man zich vreselijk ongemakkelijk gevoeld hebben.
LAgirl82 schreef:
16-11-2018 14:34
Ja, van mij mag je. Maar het hoeft toch helemaal niet.
Iedereen mag zelf het eigen tempo bepalen, ik vind het niet raar dat je nog niet met elkaar naar bed bent geweest na 5 dates.
Mee eens. Ik wachtte ook vaak af in mijn datingtijd, of zij er wel aan toe was. Dat maakt het spannender en leuker. Als mannen meteen willen is het niet goed maar als ze vijf dates wachten met sex, ook al is er gezoend, dan is het ook weer niet goed. Deze man is tenminste voorzichtig en dringt zich niet op.
Star² schreef:
16-11-2018 14:20
Nou inderdaad. Deze duwt je niet tegen de muur.
Hoef niet waar te zijn, ben ook aan het daten met een in eerste instantie afwachtende man maar na onze eerste kust duwt hij mij toch echt tegen de muur....
karin6789 schreef:
16-11-2018 16:07
Die zijn vaak het lekkerst, de verlegen types!
Als die eenmaal los komen......................
Die ervaring heb ik niet.
De in eerste instantie een beetje terughoudende verlegen types die komen meestal wel los, maar de echte verlegen mannen daar zit vel werk in is mijn ervaring. Vaak hebben ze ook niet veel ervaring, dat is niet erg maar je moet daar wel tegen kunnen
Karin6789: Wat dacht je van mij? Wat een genante toestand was dat, een hint vooraf was zeer welkom geweest. Nu wist ik niet hoe ik moest reageren dus deed maar net alsof er niks aan de hand was.
En dan POEF! weg en nooit meer wat laten horen. Heel ongemakkelijk, zeg dat wel.
pruepipper schreef:
16-11-2018 15:47
Bedankt voor jullie berichten!
Ik vind het erg lastig om zijn bedoelingen in te schatten. Ergens kan het zo zijn dat hij indd een soort 'toestemming' vraagt om een move te maken. Maar ergens voelt het raar genoeg ook een beetje beschuldigend? Alsof hij op deze manier zijn onvrede wil ventileren dat we nog niks gedaan hebben, zonder mij daarvan de schuld te geven.
Via de app flirten we namelijk wel. Elkaar mooi en knap noemen, hij zei dat hij dacht ik geweldig zou zoenen, ik zei dat ik het niet vervelend zou vinden als hij dat zou doen met zo'n blozende smiley erbij.
Maar dan in het echt gebeurd er niets en praten we alleen maar. Ik durf ook niet zo goed. Terwijl we wel met onze ogen flirten enzo. Misschien is hij teleurgesteld?
Ik denk dat het voor hem net zo lastig is jouw bedoelingen in te schatten. Als jullie allebei niet baltsen, hoe moet de ander dan weten dat er verder gegaan mag worden?

Stop desnoods met WhatsApp en ga bellen en echt afspreken zodat je je niet meer kunt verschuilen achter een schermpje.

Laat hem merken dat je interesse hebt in heb als man en potentiële partner. In het echt.
MevrouwMikMak schreef:
16-11-2018 16:47
Karin6789: Wat dacht je van mij? Wat een genante toestand was dat, een hint vooraf was zeer welkom geweest. Nu wist ik niet hoe ik moest reageren dus deed maar net alsof er niks aan de hand was.
En dan POEF! weg en nooit meer wat laten horen. Heel ongemakkelijk, zeg dat wel.
Hoe moet je zoiets vertellen dan?
Moeilijk, moeilijk.
En jij "net doen alsof er niets aan de hand was"?
Hij voelde heus wel op zijn klompen aan, dat het een dealbreker is, zo'n klein piemeltje.
Misschien was het hem wel vaker overkomen.
Ik vind het zielig voor zo'n man hoor.
@Karin6789: Waar zeg ik dat het een dealbreaker was geweest? Hij verdween in het niets, niet ik.
Knap onbeschoft ook nog. Niks zielig.
Hij was een beetje verlegen en bang en daarom was hij een beetje boos op zichzelf. Hij wil dat jij de leiding neemt, denk ik
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
LAgirl82 schreef:
16-11-2018 14:30
Serieus?
5 dates zonder zoenen is inderdaad wel lang, maar waarom moet je zo snel al seks hebben?
Eens.
5 dates is toch niets! Niet voor seks en zeker niet voor zoenen.
Ik vind het wat kinderlijk en manipulatief overkomen. Hij lijkt, voor mij dan, bozig. Gefrustreerd. Als hij echt goede bedoelingen had zou hij gewoon vragen mag ik je zoenen.
MevrouwMikMak schreef:
16-11-2018 17:11
@Karin6789: Waar zeg ik dat het een dealbreaker was geweest? Hij verdween in het niets, niet ik.
Die man heeft waarschijnlijk erge issues ermee. Snap dat het niet leuk is dat hij niet reageert, maar hij lijdt hier waarschijnlijk erg onder.
MevrouwMikMak schreef:
16-11-2018 17:11
Grappig, ik vind jou eerder nogal onbeschoft in dit topic. Iemand omdat ie een appje heeft gestuurd maar meteen tot griezel bestempelen en veroordelen, ga je lekker? Ken je de man waarmee TO date?Of zit je gewoon je eigen date frustraties te ventileren? Open dan lekker een eigen topic.
Gaat erom dat hij dit ter sprake brengt dmv appje, niet face to face. Lijkt me heel awkward om elkaar na zulke berichten weer ontspannen te ontmoeten voor date 5.
Komt op mij niet goed over, dat is alles.

En nee, geen behoefte aan een topic over mijn date-frustraties want die zijn er nauwelijks. Deze staat er al en daar is bijna alles mee gezegd qua daten.
Geen topic waard ;-)
anoniem_375455 wijzigde dit bericht op 16-11-2018 19:12
Reden: foutje
0.26% gewijzigd
lilalinda schreef:
16-11-2018 14:32
Omdat het lekker is
omdat je geil bent
omdat je zin hebt
Haha precies. Waarom wachten als je iemand echt leuk vindt? Niet direct de eerst keer snap ik nog wel. Maar na 5x nog niet eens zoenen? Dan zou ik denken dat de ander me niet leuk vindt.
MevrouwMikMak schreef:
16-11-2018 14:45
Ik vind het geen "soort van zeuren", ik denk dat hij baalt dat hij in de friendzone terechtgekomen is.
Na 4 dates geen enkele move zou ik denken ok, hij moet me niet. Next.
En niet meer afspreken. Geen zin in moeilijk gedoe nog voor je zelfs maar gezoend hebt ;-)
Klinkt mss lomp maar je hebt een probleemgeval aan de haak; ik vind het echt heel fout en eng dat hij je geen zoen durft te geven en eenmaal veilig achter zijn schermpje boos wordt omdat hij meer had gewild dan een kusje op je wang geven.
Logisch, moet hij dan ook gewoon doen.

Wil hij nog wel afspreken met je? Kan zijn dat hij bedoelde: dit is niet wat ik zoek, ik ga verder daten. Lijkt me nu heel awkward om weer iets af te spreken na dit gesprek of denk je daar zelf anders over?
Hoezo? TO neemt ook geen enkel initiatief.
MevrouwMikMak schreef:
16-11-2018 16:23

was hij op zijn pik getrapt?
Zoen deze man TO en betast hem. Heeft lang genoeg geduurd.
menta schreef:
16-11-2018 16:20
Hier moet je geen pagina's analyses voor maken. Hup afspreken en zoenen.
Dit dus.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Ja, het komt over als dat hij erg onzeker is.
Jij bent blij met het natuurlijke verloop van jullie relatie, hij wilde meer doen maar handelde niet (onzekerheid, verlegenheid?)
Dus voor hem was er geen natuurlijk verloop.
En? Is er nu al gezoend inmiddels?
Zijn jullie nog erg jong?
We zijn in de 20.
We zien elkaar morgen weer. Nou stuurt hij mij berichtjes over dat hij zich erop verheugd en allemaal sexy berichtjes over wat hij met me wil gaan doen in bed. En dat we dat veel eerder hadden moeten doen. Dat hij me al na de eerste date wilde zoenen maar niet durfde.
Akward om dat al van tevoren te zeggen. Dat legt zo’n druk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven