Huidskleur bepalend?

18-01-2010 15:20 149 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is het mogelijk dat als je altijd op blanke mensen ben gevallen, je opeens op een donker iemand kan vallen? Of juist andersom? Of is het zo dat als je eenmaal op blank of donker ben gevallen, het ook zo blijft?

Is huidskleur bij jou bepalend voor je keuze in de liefde? Of sex?
Jammer Lieve dat je je bericht hebt gewijzigd want ik was het voor 100% met je eens.
quote:ikwilafvallen schreef op 18 januari 2010 @ 15:33:

Waarom is dit nou zo'n belachelijke vraag?

Je kan de ene huidskleur toch mooier vinden dan de andere? Stel ik vind donker mooier dan blank en val niet op blank, vind het gewoon niet zo mooi. Is dat dan zo vreemd dat ik niet op dat type val?

Stel je valt op mannen met kort haar, je vindt lang haar gewoon lelijk, is het dan zo raar dat je niet op mannen met lang haar valt?tuurlijk kan je het een mooi of lelijk vinden, maar als je om die reden iemand zou afschrijven (op het gebied van relatie) vind ik dat een beetje oppervlakkig, sorry.
Ikwilafvallen, ik hoop dat je man niet alleen op mollig valt!
quote:driewieler schreef op 18 januari 2010 @ 15:38:

[...]

tuurlijk kan je het een mooi of lelijk vinden, maar als je om die reden iemand zou afschrijven (op het gebied van relatie) vind ik dat een beetje oppervlakkig, sorry.Ik vindt dat niet zo vreemd dat je om die reden iemand 'afschrijft'. Ik vind fschrijven alleen een naar woord. Je valt op iemand, je hebt je voorkeur. Ik denk wel dat je voorkeur kan veranderen, dat wel.
Ik weet van mezelf alleen dat ik altijd val op blonde mannen, daar kan ik niets aan doen, het is gewoon zo. Donkere mannen (als in: met donker haar, maar ook echt donkere mannen als in uit een andere cultuur) hebben mijn seksuele aandacht nog nooit gewekt.

Maar ja, wat niet is kan altijd nog komen niet?
quote:Vl43inder schreef op 18 januari 2010 @ 15:37:

[...]

De vraag is of een voorkeur voor een bepaald uiterlijk kenmerk kan veranderen of dat je daar je hele leven aan vast zit?

Nog steeds niet dom?Nee nog steeds niet dom.
quote:ikwilafvallen schreef op 18 januari 2010 @ 15:38:

Jammer Lieve dat je je bericht hebt gewijzigd want ik was het voor 100% met je eens.

Eh?

Dan heb jij wel heel snel gelezen zeg.
Ja dat had ik inderdaad heel snel gelezen Lieve1976
quote:Margaretha2 schreef op 18 januari 2010 @ 15:37:

[...]

Ik doe het alleen met Aboriginals. Helaas zijn die vrij dungezaaid en zit ik al maanden zonder.

Haha, sinds ik in Australie ben geweest en met eigen ogen aboriginals heb kunnen zien weet ik 100% zeker dat ik daar in elk geval nóóóóit op zou kunnen vallen. Die mensen zien er uit alsof ze al jaren geen kam en stuk zeep meer hebben gezien.

Val persoonlijk ook niet op hele donkere mannen. Komt op mij te intimiderend over die donkere huidskleur. Terwijl ik wel goed bevriend ben met 'n even zo donkere vrouw van Surinaamse afkomst.
IWA, dan ben je het dus niet 100% eens zijn met TO, want dat is niet wat hij/zij stelt.
quote:driewieler schreef op 18 januari 2010 @ 15:42:

IWA, dan ben je het dus niet 100% eens zijn met TO, want dat is niet wat hij/zij stelt.

Dat zeg ik toch ook niet? Ik ben het helemaal niet voor 100% eens met TO.

Dat kan trouwens helemaal niet, want het is geen stelling van TO, maar een vraag.
De enige donkere man die ik woest aantrekkelijk vind is Snoop Dogg. Tja, ik heb misschien een wat aparte smaak.
quote:elninjoo schreef op 18 januari 2010 @ 15:42:

[...]

Haha, sinds ik in Australie ben geweest en met eigen ogen aboriginals heb kunnen zien weet ik 100% zeker dat ik daar in elk geval nóóóóit op zou kunnen vallen. Die mensen zien er uit alsof ze al jaren geen kam en stuk zeep meer hebben gezien.

Val persoonlijk ook niet op hele donkere mannen. Komt op mij te intimiderend over die donkere huidskleur. Terwijl ik wel goed bevriend ben met 'n even zo donkere vrouw van Surinaamse afkomst.Die bobbel in de broek bedoel je?
quote:ikwilafvallen schreef op 18 januari 2010 @ 15:38:

Ik vind het ook geen rare vraag, hoor. Van alle mannen die ik ooit aantrekkelijk heb gevonden (in real life), had zo'n driekwart donker haar en bruine ogen. Dat wil niet zeggen dat ik blonde mannen niet ook heel knap/lekker/aantrekkelijk kan vinden, maar dat mijn radar blijkbaar eerder uitslaat bij het voorgenoemde type.

Hoewel ik heteroseksueel ben en me dus in principe niet seksueel aangetrokken voel tot vrouwen, heb ik ook een bepaalde voorkeur voor bepaalde vrouwelijk type; vrouwen als Monica Belucci, Scarlett Johansson en Christina Hendriks hebben een supervrouwelijk voorkomen met lang haar, volle lippen en ronde vormen.

In de praktijk val ik 99 van de 100 keer op iemand met een Europees uiterlijk. Dat wil niet zeggen dat ik volkomen uitsluit dat ik me ooit aangetrokken zou voelen tot iemand met een Afrikaans/Aziatisch uiterlijk, maar ik acht de kans daarop klein. Dat heeft niets te maken met discriminatie, maar gewoon met persoonlijke voorkeur.
quote:driewieler schreef op 18 januari 2010 @ 15:46:

[...]

Ja met Lieve was ik het eens. Maar niet met TO.
Ik zou zelf ook niet op Aziaten kunnen vallen. Te klein en helemaal niet mijn types.

Naar Scandinavie daarentegen moet ik maar niet op vakantie gaan...
IWA, sorry, zie net dat de post voor lieve bedoelt was ipv TO.

*ben er niet helemaal bij :(*
quote:Lieve1976 schreef op 18 januari 2010 @ 15:44:

De enige donkere man die ik woest aantrekkelijk vind is Snoop Dogg. Tja, ik heb misschien een wat aparte smaak.

Tja echt intimiderend komt die niet over. Ik zeg, een beginnersneger.
quote:driewieler schreef op 18 januari 2010 @ 15:48:

IWA, sorry, zie net dat de post voor lieve bedoelt was ipv TO.

*ben er niet helemaal bij :(*Geeft niks
Ik vind blonde types eigenlijk helemaal niet zo aantrekkelijk als blanken met donkerder haar, maar toch ben ik wel 'n aantal keer vreselijk verliefd geweest op 'n (donker)blonde man.
quote:StrawberryCupCake schreef op 18 januari 2010 @ 15:46:

Hoewel ik heteroseksueel ben en me dus in principe niet seksueel aangetrokken voel tot vrouwen, heb ik ook een bepaalde voorkeur voor bepaalde vrouwelijk type; vrouwen als Monica Belucci, Scarlett Johansson en Christina Hendriks hebben een supervrouwelijk voorkomen met lang haar, volle lippen en ronde vormen.voor de reageerders hier die het een belachelijke vraag vinden van TO; zou je je sexuele geaardheid ook kunnen veranderen? Weet je zeker dat je je hele leven hetero blijft? Zo ja, waarom? Ik vindt dat net zo vergelijkbaar als de vraag van TO.
quote:StrawberryCupCake schreef op 18 januari 2010 @ 15:46:

Ik vind het ook geen rare vraag, hoor. Van alle mannen die ik ooit aantrekkelijk heb gevonden (in real life), had zo'n driekwart donker haar en bruine ogen. Dat wil niet zeggen dat ik blonde mannen niet ook heel knap/lekker/aantrekkelijk kan vinden, maar dat mijn radar blijkbaar eerder uitslaat bij het voorgenoemde type.

Hoewel ik heteroseksueel ben en me dus in principe niet seksueel aangetrokken voel tot vrouwen, heb ik ook een bepaalde voorkeur voor bepaalde vrouwelijk type; vrouwen als Monica Belucci, Scarlett Johansson en Christina Hendriks hebben een supervrouwelijk voorkomen met lang haar, volle lippen en ronde vormen.

In de praktijk val ik 99 van de 100 keer op iemand met een Europees uiterlijk. Dat wil niet zeggen dat ik volkomen uitsluit dat ik me ooit aangetrokken zou voelen tot iemand met een Afrikaans/Aziatisch uiterlijk, maar ik acht de kans daarop klein. Dat heeft niets te maken met discriminatie, maar gewoon met persoonlijke voorkeur.

Jij omschrijft het zoals ik het ook bedoel.

Zelf ben ik ook heteroseksueel en voel me niet aangetrokken tot vrouwen. Ik kan vrouwen wel heel mooi vinden, op een bewonderende manier. Dan gaat mijn voorkeur uit naar types als Kate Winslet, Anouk, Els Pynoo van Vive la Fete bijvoorbeeld. Laat die nou ook weer allemaal blond zijn...
quote:Margaretha2 schreef op 18 januari 2010 @ 15:48:

[...]

Tja echt intimiderend komt die niet over. Ik zeg, een beginnersneger. Haha, het is iets in zijn uitstraling. En hij is heel groot, dat vind ik ook wel mooi, bij elke man trouwens.
Heeft naar mijn idee niet met huidskleur te maken, maar meer met cultuur waar ik moeite mee zou hebben.

Ik heb ooit een lange relatie gehad met een man die half nederlands en half indonesisch is (donkere huidskleur, zwart haar en bruine ogen). Nu heb ik relatie met een nederlandse jongen (blank, blond en blauwe ogen).

Ik val in eerste instantie op karakter, daarna kijk ik of ik me aangetrokken tot degene voel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven