Relaties
alle pijlers
Huishouden vriend
zondag 23 april 2017 om 19:45
Ik ben nu een jaar samen met mijn vriend. Hij is 29 en ik 20, hij woont op zich zelf en ik woon nog thuis. In het weekend ben ik vaak bij hem, en doordeweeks meestal 1 keer. Verschilt een beetje. Ik heb niet veel ervaring met het huishouden en koken enzovoorts. Hij stoort zich hier aan en zou willen dat ik vaker voor hem kook en meehelp in het huishouden. Ik vind af en toe in me eentje koken niet erg, maar niet elke keer (ben geen huisvrouw..) en samen koken vind ik veel gezelliger en in het weekend maken we vaak samen het huis schoon. Hij vind dat ik niet genoeg mee help, maar ik heb zoiets van ik kom 1 keer door de weeks bij je en als we dan in het weekend hebben opgeruimd en drie dagen later kom ik en het is alweer een rotzooi dan voel ik me niet geroepen om zijn huis op te ruimen. Is dit egoistisch?
Wat vinden jullie van de situatie?
Wat vinden jullie van de situatie?
zondag 23 april 2017 om 19:48
Ik vind dat hij lekker zelf zijn zooi op mag ruimen. Je bent z'n vriendin, niet z'n slaafje!
Als je bij hem zou wonen, zou het een ander verhaal worden.
Af en toe een keer koken of een stofzuiger door het huis lijkt me logisch, maar niet z'n complete huis poetsen hoor!
Zolang je maar wel je zelfgemaakte rommel opruimt, maar dat lijkt me vanzelfsprekend.
Als je bij hem zou wonen, zou het een ander verhaal worden.
Af en toe een keer koken of een stofzuiger door het huis lijkt me logisch, maar niet z'n complete huis poetsen hoor!
Zolang je maar wel je zelfgemaakte rommel opruimt, maar dat lijkt me vanzelfsprekend.
zondag 23 april 2017 om 19:54
Die is gek.. het is zijn huis. Dat mag hij dus fijn poetsen.