Huishouden vriend

23-04-2017 19:45 144 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu een jaar samen met mijn vriend. Hij is 29 en ik 20, hij woont op zich zelf en ik woon nog thuis. In het weekend ben ik vaak bij hem, en doordeweeks meestal 1 keer. Verschilt een beetje. Ik heb niet veel ervaring met het huishouden en koken enzovoorts. Hij stoort zich hier aan en zou willen dat ik vaker voor hem kook en meehelp in het huishouden. Ik vind af en toe in me eentje koken niet erg, maar niet elke keer (ben geen huisvrouw..) en samen koken vind ik veel gezelliger en in het weekend maken we vaak samen het huis schoon. Hij vind dat ik niet genoeg mee help, maar ik heb zoiets van ik kom 1 keer door de weeks bij je en als we dan in het weekend hebben opgeruimd en drie dagen later kom ik en het is alweer een rotzooi dan voel ik me niet geroepen om zijn huis op te ruimen. Is dit egoistisch?

Wat vinden jullie van de situatie?
quote:Dalfx schreef op 23 april 2017 @ 23:03:

Omg, jij date mijn ex.

Het wordt alleen maar erger als je erin mee gaat. Run forrest run.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
quote:Panita_ta schreef op 24 april 2017 @ 00:45:

Kan het zijn dat hij bedoelt dat je ook eens zonder hem erbij je handen eens laat wapperen? Bv alleen koken, zodat hij ook ff lekker op zn bank kan gaan zitten met wat ontspanning en niet dat jij dan ook steeds om zijn nek hangt. Of de afwas alleen doen. Ieder even in z'n eigen momentje.

Vooral als je hele dagen werkt heb je behoefte aan momenten alleen. Als je dan als volwassen vent een huppelgrietje zonder ervaring in het huishouden in je huis hebt dat alles samen wil doen, kan dat idd nogal eens voor irritaties zorgen.

Als het omgedraaid was> man die niks uit zichzelf doet terwijl vrouw hele week werkt< waren de reacties heel anders geweestEh echt niet.
quote:Susan schreef op 23 april 2017 @ 23:06: