Huishouden vriend

23-04-2017 19:45 144 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu een jaar samen met mijn vriend. Hij is 29 en ik 20, hij woont op zich zelf en ik woon nog thuis. In het weekend ben ik vaak bij hem, en doordeweeks meestal 1 keer. Verschilt een beetje. Ik heb niet veel ervaring met het huishouden en koken enzovoorts. Hij stoort zich hier aan en zou willen dat ik vaker voor hem kook en meehelp in het huishouden. Ik vind af en toe in me eentje koken niet erg, maar niet elke keer (ben geen huisvrouw..) en samen koken vind ik veel gezelliger en in het weekend maken we vaak samen het huis schoon. Hij vind dat ik niet genoeg mee help, maar ik heb zoiets van ik kom 1 keer door de weeks bij je en als we dan in het weekend hebben opgeruimd en drie dagen later kom ik en het is alweer een rotzooi dan voel ik me niet geroepen om zijn huis op te ruimen. Is dit egoistisch?



Wat vinden jullie van de situatie?
TO, hebben jullie al een gesprek gehad? Hoe is dat verlopen?
Alle reacties Link kopieren
Pff wat een lummel.. dat je je eigen rommel opruimt en helpt met afwassen oid is logisch. Maar zijn eigen huishouden doet hij zelf maar hoor. Hij kon van mij de boom in.
quote:iones schreef op 24 april 2017 @ 17:40:

Nou gaan we het even andersom draaien.

Hoeveel vrouwen die er op zichzelf wonen, waarbij de vriend af en toe eens voorbij komt, verwachten van hem dat hij mee helpt in hun huishouden? Toch geen een? Waarom dan wel andersom? O ja, het huishouden is nog altijd voor de vrouw!Ik. Ik ben daar zeer modern in.
Alle reacties Link kopieren
Woensdag zie ik hem en ga ik het bespreken, zal het laten weten hier!
Alle reacties Link kopieren
Vanaf nu ben jij ook ouderwets: geen seks meer voor het huwelijk.



Maar dan zijn deze types opeens wel modern. Precies zoals het ze uitkomt dus.
Alle reacties Link kopieren
TO kan ook gewoon lekker op zichzelf gaan wonen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sannegroot123 schreef op 24 april 2017 @ 22:14: