Iets met wet van wuiles

22-11-2010 21:52 242 berichten
Alle reacties Link kopieren
...
Inderdaad... de Wet van Wuiles ja! Maar ook al had je dit alles in 1 korte zin kunnen proppen.. dan was mijn advies ook geweest: Run! Je wordt gekleineerd en geintimideerd!
Als de die hard forummers weten wat je met de topic titel bedoeld, dan weet je het zelf ook...

Ik had deze beste man zo'n ontzettende oplawaai gegeven

Of nee, laten geven, want jij hebt een hernia

En jij, lieve TO jij moet je dus gewoon niets wijs laten maken door dit stuk asociaal stuk vreten deze niet zo prettige man!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Dat is volgens hem makkelijk uitdelen want hij is aantrekkelijk en hoef me nergens druk over maken. Hij daarentegen...Maar de lat lijkt zo hoog, dat ik juist instort. Ik weet dat uiterlijk belangrijk is. Ik weet dat je je best moet doen voor je partner, maar ik vind dit niet leuk meer.De laatste ruzie was omdat hij te weinig anale seks krijgt. Ik heb een hernia en h?et doet zeer .

als je dit van een ander zou lezen? wat zou jou advies dan zijn
Ja, de wet van wuiles.

En verder: doe iets aan je eigenwaarde alsjeblieft. Ik zal je niet quoten, maar die opmerkingen over je gewicht, je gezondheid en je sexleven klinken erg ongezond. Pfff, ruzie over een gebrek aan anale sex terwijl je een hernia hebt...

Geef die vent een schop onder z'n hol!
Pfff... Fijne vent, hoor.
Wat is er met jouw eigenwaarde gebeurd? Waarom heb je uberhaupt sex als je een hernia hebt? Weet je wel hoe slecht dat voor je lichaam is? Dit kan je blijvende schade toebrengen. En waarom laat jij je vertellen dat je niet voldoet?! En dat keer op keer?

Als hij het zo slecht bij jou heeft, laat hem dan GVD heel snel een ander zoeken!
Ik weet het, ik weet het, ik weet het... ik weet het zelf, maar het doet zo een zeer. Ik heb er zo hard voor gevochten. Zoooo hard...
Arme jij!

Je bent echt precies op gewicht hoor, als ik je lengte en gewicht lees,

je bent niet graatmager maar gewoon echt mooi slank.

Perfect toch?

Jou man is erg gemeen bezig. Jij doet heel veel voor hem. Veel te veel naar mijn smaak.

Alles wat jij op seksgebied leuk vind moet je doen, maar als hij klaagt over 5 x per week seks?! Come on!

En je staat ook open voor van alles lees ik, is dat ook echt zo of overschreid je je eigen grenzen voor hem?!

Als ik jou was zou ik vanavond onder het genot van een glas zoete witte wijn (250 kcl per glas ofzo) en een gigantische zak chips melden dat hij jou moet nemen zoals je bent.

Dat je sport als jij dat wil, seks hebt hoe en wanneer jij dat wil, enzovoorts, en als het hem niet bevalt hij zn spullen kan pakken.

You go girl! If he's not that into you...
quote:Bianca40 schreef op 22 november 2010 @ 21:56:

Inderdaad... de Wet van Wuiles ja! Maar ook al had je dit alles in 1 korte zin kunnen proppen.. dan was mijn advies ook geweest: Run! Je wordt gekleineerd en geintimideerd!

Nee, je gaat toch niet gelijk rennen bij iemand vandaan met wie je kinderen hebt? Ik zou hem keihard in zijn ballen knijpen, zorgen dat hij een paar dagen verrekt van de pijn geen zin in sex heeft en even goed kan nadenken over wat hij aanricht als hij zo door gaat.

Heb jij al écht met hem gepraat over wat het met je doet? Tjonge, wat een ei zeg. Je werkt fulltime, sport en hebt een hernia en dan nog 5 x per week sex. Je bent superwoman niet! Sex moet wel leuk blijven, daar hoef je geen pijn bij te lijden.
...
Loekie

Elke dag die dit langer duurt is er eentje te veel!
Zit er nog eens over na te denken...

Als mijn kerel gaat lopen jengelen als een klein kind omdat hij te weinig anale seks krijgt (krijgen nota bene....seks is iets wat je SAMEN doet hoor)

Zet ik hem zonder pardon in zijn blote anaal buiten!

ZO!
Dit lijkt me niet iets van de laatste tijd. Dit is zo gegroeid; jullie vinden hem het belangrijkste van jullie tweeën. Lijkt me zaak dat jij in ieder geval start met jezelf net zo belangrijk te vinden.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik heb makkelijk praten met mijn hernia: een man die het huishouden doet ipv om om sex te vragen. Maar zo'n man had jij ook kunnen hebben als jij je tijd niet aan deze eikel had besteed! En dat is vele malen aantrekkelijker als je met je gezondheid tobt dan een knappe kop.
Nee Toffifee je gaat inderdaad niet gelijk rennen... ook niet als je geen kinderen met elkaar hebt. Maar er zijn grenzen! En dit gaat niet opgelost worden met het omdraaien van zn ballen!
quote:Loekie2010 schreef op 22 november 2010 @ 22:00:

Ik weet het, ik weet het, ik weet het... ik weet het zelf, maar het doet zo een zeer. Ik heb er zo hard voor gevochten. Zoooo hard...

Lieve schat, in een gezonde relatie hoef je niet te vechten

Tuurlijk ga je samen door moeilijke tijden, maar vechten....nee dat hoort echt niet

Hij put je helemaal uit.

Ben je wel eens boos op hem geworden

ECHT boos?
...
Iets met run, forest run...

Meisje, je verdient zo veel meer dan dit. Waar is je eigenwaarde? Waar haalt hij het gore lef vandaan om je zo te kleineren en te vernederen? Je verdient zó veel meer!!!!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 22 november 2010 @ 22:02:

Dit lijkt me niet iets van de laatste tijd. Dit is zo gegroeid; jullie vinden hem het belangrijkste van jullie tweeën. Lijkt me zaak dat jij in ieder geval start met jezelf net zo belangrijk te vinden.Dat klopt Bianca..
je mag best moeite doen voor je huwelijk / relatie maar dat moet van 2 kanten komen ,

waar heb je zo hard voor gevochten ?? om hem te krijgen of te houden ??

als ik zoveel moeite voor iemand moet doen dan no way !!!!
Het is ook klote om toe te moeten geven dat iets waarvoor je hard hebt geknokt, toch niet gaat werken. Dat wil alleen niet zeggen dat die 'mislukking' jóuw schuld is!

Tuurlijk moet je je best doen voor je relatie en je partner. Daar hoef je alleen zelf niet aan kapot te gaan. Dan gaat het echt te ver.
Je bent je eigen ik aan het verliezen... en dat is echt dood-dood-zonde!
Ook al hebben jullie kinderen samen, kom op zeg, dat laat je je toch niet zeggen? Sorry maar hij klinkt echt als een op zichzelf geilende rotzak. Hij zal best goede kanten hebben, anders was je niet bij hem maar als ik het zo lees...jemig! Echt rot dat je in deze situatie zit. In ieder geval níets meer tegen je zin doen, als hij moppert negeren tot hij er gewoon over kan praten, jouw wensen en grenzen met hem proberen te bespreken.
zo te lezen geef je zoveel ! dat hoort iemand toch te waarderen ??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven