Iets met wet van wuiles

22-11-2010 21:52 242 berichten
Alle reacties Link kopieren
...
Jeetje, wat klinkt die man van jou als een enorme flapdrol. Hoe komt hij erbij dat je te dik zou zijn en dat je nooit sex wil, want je bent helemaal niet te dik (gewoon goed) en 5x is echt niet weinig (en als hij het wel te weinig vind of wanneer jij geen zin hebt of niet kunt, dat legt ie zelf maar de hand om z'n willy of dan heeft ie maar gewoon vette pech).

Hoe lang zijn jullie al bij elkaar en is het misschien een optie om in relatie therapie te gaan?
quote:Loekie2010 schreef op 22 november 2010 @ 22:00:

Ik weet het, ik weet het, ik weet het... ik weet het zelf, maar het doet zo een zeer. Ik heb er zo hard voor gevochten. Zoooo hard...

Maar vechten voor een relatie moet samen gebeuren. Jij vecht tegen de bierkaai, want deze man houdt niet van jou, maar van een ideaalbeeld (wat niet bestaat).

Als iemand zoveel van me zou vragen, zou ik hard wegrennen, echt waar.
Met een hernia je kont ophouden?

Tsja, als je zelf geen respect hebt voor je gezondheid, zal hij dat ook niet hebben.

Daarnaast lijkt het me meer een sex-topic.
..
Maar Loekie, wanneer is voor jou de maat vol?

Want hij gaat niet veranderen hoor, hij nogal euhh...vol van zichzelf

De verhoudingen zijn bij jullie volslagen zoek
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Maar is hij altijd zo geweest? Wanneer is hij begonnen om zo tegen jou, zijn partner, de moeder van zijn kinderen, te praten? Weet je dat? Fijn voorbeeld trouwens.
Wie zonder zonde is gooie de eerste steen
quote:Loekie2010 schreef op 22 november 2010 @ 22:01:

Hij wil wel zijn eisen naar beneden bijstellen voor mij... maar dat voelt nog denigrerender

Hij houdt zoveel van me, dat hij zelfs mij neemt zoals ik ben

Heeft hij zelf door hoe enorm kleinerend dit klinkt?

Zo'n catch is hij niet hoor, als hij zo met degene omgaat die het belangrijkst voor hem is.

Wat houdt jullie bij elkaar, als hij jou eigenlijk niet goed genoeg vindt en jij ongelukkig wordt van zijn eisen en je eigen pogingen eraan te voldoen?

Hebben jullie hier een gesprek over gehad? Een open gesprek over wat je voor elkaar betekent, waarom je van elkaar houdt, wat zijn opmerkingen met je doen?
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
Sta je sterk genoeg in je schoenen om met hem in gesprek te gaan en ook echt voet bij stuk te houden? Daar bedoel ik mee dat hij jou eerst weleens op handen mag gaan dragen zoals jij dat bij hem doet. En zolang dat niet het geval is proberen afstand te nemen en goed voor jezelf zorgen.
Dat doet hij slim, moet ik zeggen: Hij weet het zo te spelen, dat jij hem continu dankbaar moet zijn, en hij dus alles van je kan en mag eisen wat hij wil.

Dat vind ik eerlijk gezegd niet lief, dat vind ik manipulatie.
lariba wijzigde dit bericht op 22-11-2010 22:13
Reden: liep niet lekker
% gewijzigd
Was hij altijd zo? Het was erger, er is zoveel verbetering gekomen. Hij wil echt, maar sommige dingen ziet hij niet. Nee, vind het geen seks topic omdat het ultimo niet over seks gaat, maar over omgang met mij.
enigste advies wat ik kan geven:

quote:Loekie2010 schreef op 22 november 2010 @ 22:01:

Hij wil wel zijn eisen naar beneden bijstellen voor mij... maar dat voelt nog denigrerender

Hij houdt zoveel van me, dat hij zelfs mij neemt zoals ik ben

WTF! Wat een eikel zeg. Dit kan toch niet, dit is gewoon te beledigend. Vergeet mijn eerste post, als je bij hem weg wil, doen! Dit kan echt niet. Dit is echt té!

Te lang bij hem blijven en je hebt geen goed zelfbeeld meer over.
quote:Loekie2010 schreef op 22 november 2010 @ 22:08:

[...]

Hij doet heel veel in het huishouden. Zodanig veel, dat ik de kans niet krijg om iets te betekenen. Als ik dat wel doe, dan voelt dat voor hem niet fijn, want hij houdt er van dat iemand in het krijt staat bij hem. Hij 'geeft' alleen maar. Hij kookt perfect, en inderdaad, is hij ook heel lief. Zoals altijd is een persoon nooit rot. Er zit altijd goed in mensen, zo ook in hem. Maar ik ga hier aan onderdoor.

Ik reageer niet zo snel steeds of op iedereen, maar lees wel iedereen. Dank jullie ja, hij geeft jou een rotgevoel, hij geeft jou het idee dat je niet zo leuk meer bent, hij geeft je het idee dat je blij mag zijn dat hij bij je is, hij geeft je het idee dat hij veel beter eruit ziet dan jij, hij geeft je pijn door anale sex te willen met een hernia.
Jou man komt op mij over als een egoistische eikel! Dit verdien je niet hoor! Gedraagd hij zich altijd zo naar jou toe of is dit iets van de laatste tijd?
Loekie, wat Bianca en ik al vroegen

Heb je al eens met hem gesproken

Vertelt wat het met je doet?

Gevraagd waarom hij van je houdt?
quote:Bianca40 schreef op 22 november 2010 @ 22:11:

Sta je sterk genoeg in je schoenen om met hem in gesprek te gaan en ook echt voet bij stuk te houden? Daar bedoel ik mee dat hij jou eerst weleens op handen mag gaan dragen zoals jij dat bij hem doet. En zolang dat niet het geval is proberen afstand te nemen en goed voor jezelf zorgen.

Ik ben altijd sterk geweest, heb altijd van me afgebeten met als resultaat zoveel verbetering. Maar het is weer helemaal raak

Mij op handen dragen doet hij in zekere zin. Maar dankbaar zal hij nooit iemand zijn, naar eigen zeggen.

En hij heeft echt spijt als hij me kwetst hoor, maar elke keer komt het weer naar voren wt ik allemaal wel niet doe voor hem.
Hij draagt je op handen zeg je..

Hoe dan, want ik mis dat eventjes in al je postings
Hij geeft je niets. Behalve een k*t gevoel!
Narcist in de dop.............
Waar is jullie gelijkwaardigheid?
Pfff moeilijk hoor meis.. want hij heeft zo te lezen ook veel goeie kanten en lijkt zich pas achteraf te realiseren wat voor pijn hij jou doet met zijn opmerkingen.

Zoals hiervoor al gezegd is... praten praten praten... precies vertellen hoe jij je voelt als hij dergelijke dingen tegen je zegt. Je moet echt gaan merken dat hij in gedachten aan het veranderen is.. dat hij jou ook diep van binnen gaat waarderen... altijd!!
...
Wat bedoel je met dat hij je op handen draagt? Dat hij dingen voor je doet? Of dat hij jou in een positie probeert te krijgen dat je hem alleen maar dankbaar kan zijn?
quote:Summerdance schreef op 22 november 2010 @ 22:14:

Hij draagt je op handen zeg je..

Hoe dan, want ik mis dat eventjes in al je postingsSterk dualistisch gedrag.
Zegt hij dat zo?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven