Ik ben erg benieuwd naar de verschillende nationaliteiten

25-12-2009 11:54 141 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

gewoon omdat ik nieuwsgierig ben welke nationaliteiten komen hier allemaal samen?
Hoezo ben je daar niewsgierig naar?

Ik heb de nederandse nationaliteit.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Zo Hollands als de polder hier.
Ik denk niet dat een vluchteling uit een duister afrikaans land zich hier komt melden. Maar wij weten dat zij hier in Nederland zijn omdat de omstandigheden daar wat uh minder prettig zijn. Tel die je ook mee?
Ik ben werelds met een deeltje Himalees.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik ben benieuwd of viva voornamelijk door de Nederlandse vrouw wordt bezocht.
quote:himalaya schreef op 25 december 2009 @ 12:15:

Ik ben werelds met een deeltje Himalees.behalve vandaag want dan ligt ze zich vol te vreten op de bank in haar tokkiepak Ja echt hoor himalaya is errug werelds maar dat stukje himalees dat doet het hem.
Bedoel je nationaliteit of genen?
Het is een nederlandstalige site van een Nederlands blad*, dus ja. Het is nogal voor de hand liggend dat ze hier 'Ollanders hebben.

*Niet dat ik de Viva lees
Ja, dat vind ik echt.
Dat lijkt mij wel logisch, als op de 100 nederlandse vrouwen er 15 een andere nationaliteit hebben, zal het hier niet veel anders zijn.
Jeetje stel ik zulke moeilijke vragen?

Oke ik zal het simpeler stellen.. ben je een volbloed hollandse of ben je net als ik afkomstig uit een ander land maar, heb je de Nederlandse nationaliteit overgenomen.

Nou moet het toch duidelijk zijn, toch? :p
Je stelt geen moeilijke vragen maar wel niet-ter-zaken doende.

Daarom. Snappie?
Ja, dat vind ik echt.
quote:superstar_2 schreef op 25 december 2009 @ 12:20:

[...]

behalve vandaag want dan ligt ze zich vol te vreten op de bank in haar tokkiepak Ja echt hoor himalaya is errug werelds maar dat stukje himalees dat doet het hem. Maar hé, maar ik eet vanavond wel couscous, heb Belgische bonsbons onder handbereik en heb baklava en olijven voor de lekkere trek!
Ik ben Nederlandse maar ik heb ontdekt, toen ik mijn stamboom uitzocht, dat er een heel klein deeltje Zwitserse in me schuilt.
If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you
quote:himalaya schreef op 25 december 2009 @ 12:29:

[...]

Maar hé, maar ik eet vanavond wel couscous, heb Belgische bonsbons onder handbereik en heb baklava en olijven voor de lekkere trek! En aardappels komen van oorsprong uit Zuid Amerika.
quote:Mamasaar schreef op 25 december 2009 @ 12:29:

Je stelt geen moeilijke vragen maar wel niet-ter-zaken doende.

Daarom. Snappie?Mag ik dat aub zelf beslissen, dank je wel..
Mijn oma is volbloed Indonesisch, ik een kwart. Verder erf ik vanaf mijn moeders lijn nog zo'n 30 % Joods bloed.

De rest is polderiek.
quote:desertgirl schreef op 25 december 2009 @ 12:33:

[...]

Mag ik dat aub zelf beslissen, dank je wel..Nee, dat doe ik voor je. Graag gedaan
Ja, dat vind ik echt.
Ik ben Amsterdamse van nationaliteit.
Zo kaaskop als maar zijn kan.
Ik ben 'n grensgeval: volbloed Nederlands, maar geboren en getogen aan de Nederlandse kant van de grens met België net als mijn ouders.
Hier Ollands, maar idd ook belgische bonbons onder handbereik
quote:desertgirl schreef op 25 december 2009 @ 12:28:

Jeetje stel ik zulke moeilijke vragen?

Oke ik zal het simpeler stellen.. ben je een volbloed hollandse of ben je net als ik afkomstig uit een ander land maar, heb je de Nederlandse nationaliteit overgenomen.

Nou moet het toch duidelijk zijn, toch? :pIk ben geen van tweeën, waar val ik nu onder? Of bedoel je met volbloed Hollandse als in Nederland geboren? Dan ben ik het wel, maar wordt niet als dusdanig officieel geregistreerd.
@TO: waar kom je zelf vandaan?
En toch blanco blanco.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven