Ik ben erg benieuwd naar de verschillende nationaliteiten

25-12-2009 11:54 141 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

gewoon omdat ik nieuwsgierig ben welke nationaliteiten komen hier allemaal samen?
quote:Pompiedoe schreef op 25 december 2009 @ 12:53:

[...]

Ik ben geen van tweeën, waar val ik nu onder? Of bedoel je met volbloed Hollandse als in Nederland geboren? Dan ben ik het wel, maar wordt niet als dusdanig officieel geregistreerd.Onder volbloed versta ik dat zowel jij als ouders en grootouders geboren en getogen zijn in het land waar je je nationaliteit aan ontleent.
quote:desertgirl schreef op 25 december 2009 @ 12:33:

[...]

Mag ik dat aub zelf beslissen, dank je wel..Wat voegt het voor jou toe dan om te weten?
Gewist.

Het modereerbeleid van Viva is beneden elk peil.

,
\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
quote:Courage schreef op 25 december 2009 @ 13:01:

Liselore; laat dat kind gewoon nieuwsgierig zijn!

Ze doet toch geen oneerbaar voorstel ofzo?

(tjemig, ze is zelf niet Nederlands van origine, dan kan je toch 's nieuwsgierig worden wie of wat dat nog meer is hier?)

Tuurlijk mag ze nieuwsgierig zijn Courage, dat ben ik ook... naar de toegevoegde waarde... of die er uberhaupt is

(tjemig ik stel toch geen rare vraag terug, ik mag toch nieuwgierig zijn waarom ze dat wil weten)
quote:liselore schreef op 25 december 2009 @ 13:03:

[...]

Tuurlijk mag ze nieuwsgierig zijn Courage, dat ben ik ook... naar de toegevoegde waarde... of die er uberhaupt is

(tjemig ik stel toch geen rare vraag terug, ik mag toch nieuwgierig zijn waarom ze dat wil weten)Mooi gezegd Liselore
Wat maakt het uit, we vervelen onsch misschien een beetje, tja 't is Kerst tussen de kalkoen en prosecco door mogen we ons wel.....

bla bla bla bla

..... amen.
Dames waarom moet iets een toegevoegde waarde hebben, IK vind het interessant. Ik vind sommige reacties vreemd omdat jij vindt dat het geen toegevoegde waarde heeft mag er geen topic worden geopend.. beetje kort door de bocht hoor..
Jawel hoor, desertgirl dat mag wel.

Maar nu heb je me wel heel nieuwsgierig gemaakt. Waar liggen jouw roots?
quote:desertgirl schreef op 25 december 2009 @ 13:09:

Dames waarom moet iets een toegevoegde waarde hebben, IK vind het interessant. Ik vind sommige reacties vreemd omdat jij vindt dat het geen toegevoegde waarde heeft mag er geen topic worden geopend.. beetje kort door de bocht hoor..

niemand zegt dat je geen topic mag openen als het geen toegevoegde waarde heeft.... ik vind het een hele normale vraag waarom je dat zou willen weten..... daar heb je toch een reden voor?.... je vraagt toch niet voor niets?

of wel soms..? dan vind ik het een saaie vraag
Here's the season to be jolly tralalala la la la laaaa

Hollandse trien hier
En waarom staat dit onder relaties????
In Nederland geboren, maar een beetje Engels, Duits en Pools bloed. Muizelientje dus ook, maar die heeft van de andere kant weer Indisch bloed.
Verkeerde pijler inderdaad.

Maar om even op je vraag terug te komen: ik denk dat de meeste forummers hier toch gewoon zo Ollands zijn als het maar zijn kan. Al is het alleen maar omdat je hier een 'hard time' hebt als je Nederlands niet zo goed is..

Mijn kinderen zijn trouwens wel 'halfbloedjes' maar hebben alleen de Nederlandse nationaliteit. Ook hebben ze alledrie blond haar en blauwe ogen dus het valt helemaal niet op...bummer...voor niks met een buitenlander getrouwd.
quote:dangeensuus schreef op 25 december 2009 @ 13:15:

En waarom staat dit onder relaties????ik denk om de relatie te onderzoeken tussen je nationalieit en je forumgedrag...... ofzoiets
quote:liselore schreef op 25 december 2009 @ 13:12:

[...]

niemand zegt dat je geen topic mag openen als het geen toegevoegde waarde heeft.... ik vind het een hele normale vraag waarom je dat zou willen weten..... daar heb je toch een reden voor?.... je vraagt toch niet voor niets?

of wel soms..? dan vind ik het een saaie vraaghahahha nee hoor was echt nieuwsgierig zie alleen Nederlandse dames en dacht zouden hier nou ook Marokkaanse, Turkse, Spaanse, Surinaamse etc.. reageren.
Ik ben Nederlandse maar voel me half Griek/ half Italiaan. ;-p
quote:Zamirah schreef op 25 december 2009 @ 13:10:

Jawel hoor, desertgirl dat mag wel.

Maar nu heb je me wel heel nieuwsgierig gemaakt. Waar liggen jouw roots?Marokko, ben daar ook geboren.
quote:Charlotte69 schreef op 25 december 2009 @ 13:20:

Verkeerde pijler inderdaad.

Maar om even op je vraag terug te komen: ik denk dat de meeste forummers hier toch gewoon zo Ollands zijn als het maar zijn kan. Al is het alleen maar omdat je hier een 'hard time' hebt als je Nederlands niet zo goed is..

Mijn kinderen zijn trouwens wel 'halfbloedjes' maar hebben alleen de Nederlandse nationaliteit. Ook hebben ze alledrie blond haar en blauwe ogen dus het valt helemaal niet op...bummer...voor niks met een buitenlander getrouwd.

Je kunt niet alles hebben he hahahah..

Waarom zouden ze het een andere moeilijk maken over de taal, de Nederlandse taal is een van de moeilijkste talen die zijzelf niet eens volledig beheersen.
quote:desertgirl schreef op 25 december 2009 @ 13:25:

[...]

hahahha nee hoor was echt nieuwsgierig zie alleen Nederlandse dames en dacht zouden hier nou ook Marokkaanse, Turkse, Spaanse, Surinaamse etc.. reageren.Die zijn er zeker.
Is toch een grappige vraag van TO? Ik heb, lang geleden, eens een topic geopend met de vraag of hier ook mensen van adel zijn. Gewoon, vond ik leuk om te weten. Verder niks. Je mag je toch wel eens dingen afvragen die geen toegevoegde waarde hebben??

Ik ben Nederlands, met aan vaders kant Belgische roots (oma was Belgisch) en aan moeders kant heel ver weg Franse (mogelijk Italiaanse) roots.
Ik ben mijn eigen bananenschil
quote:dangeensuus schreef op 25 december 2009 @ 13:15:

En waarom staat dit onder relaties????We hebben toch allemaal een innige band met elkaar?
Leuke vraag Olijfje. Hadden/hebben we inderdaad blauw bloed op dit forum?

Helaas draag ik niet bij: ben niet van adel :-)
quote:Olijfje_ schreef op 25 december 2009 @ 13:31:

Is toch een grappige vraag van TO? Ik heb, lang geleden, eens een topic geopend met de vraag of hier ook mensen van adel zijn. Gewoon, vond ik leuk om te weten. Verder niks. Je mag je toch wel eens dingen afvragen die geen toegevoegde waarde hebben??

Ik ben Nederlands, met aan vaders kant Belgische roots (oma was Belgisch) en aan moeders kant heel ver weg Franse (mogelijk Italiaanse) roots.Niemand zegt ook dat het niet mag! Je mag toch ook alleen vragen OF het een reden heeft/toegevoegde waarde heeft ??? of heb ik het verbod op wedervragen gemist?
Marokkaanse afkomst.
quote:Muis66 schreef op 25 december 2009 @ 13:34:

Leuke vraag Olijfje. Hadden/hebben we inderdaad blauw bloed op dit forum?

Helaas draag ik niet bij: ben niet van adel :-)Er was wel ietsie blauw bloed hier, maar niet veel geloof ik. Misschien moet ik de vraag opnieuw stellen want ik weet het niet meer zo goed
Ik ben mijn eigen bananenschil

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven