Ik ben gedumpt

09-06-2019 22:27 109 berichten
Alle reacties Link kopieren
... En het doet zoveel pijn .

Lieve lezers ,

Ik post dit omdat ik van mij af wil schrijven en gewoon wat steun kan gebruiken.

Ik ben gedumpt door mijn vriend, het was voor hem de druppel en hij heeft er een eind aan gemaakt. Ik heb er zoveel verdriet van, ik heb geen vriendinnen meer dus het voelt echt of ik niks meer heb nu. De laatste tijd waren er vaak ruzies, maar uiteindelijk kwamen wij er wel altijd weer uit. Nu voel ik me gebroken en ik weet niet wat ik moet doen. Ik zelf wil uiteraard dolgraag door maar hij wilt dat nu niet. Echter blijft hij wel contact houden met mij. Dit voelt voor mij heel erg dubbel.

Sorry voor dit warrige verhaal , maar zo voel ik mij op dit moment ook.
Alle reacties Link kopieren
Toch is het vervelend om nog elke ochtend wakker te worden zonder berichtje of een goeiemorgen . Dat is dan weer die eenzaamheid die ik voel . Niet leuk ..
Alle reacties Link kopieren
Dat is ook niet leuk, zeker niet als je er aan gewend ben geraakt.

Wat je zou kunnen doen:
Extra lief voor jezelf te zijn in de ochtend. Maak een fijn ontbijtje, misschien muziek op die je leuk vindt of douchen met een luxe sopje
Iets waardoor je oplaadt om de dag met een beter gevoel te beginnen.

Als het bij je past kunt je ook een korte ochtend meditatie doen. Dat helpt bij het loslaten van je negatieve gevoelens en je op jezelf te richten.

Een hele fijne dag gewenst!
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Alle reacties Link kopieren
TrojkaPink schreef:
31-01-2020 05:57
Toch is het vervelend om nog elke ochtend wakker te worden zonder berichtje of een goeiemorgen . Dat is dan weer die eenzaamheid die ik voel . Niet leuk ..

Sja, ik denk dat de meeste single mensen zo'n berichtje 's ochtends niet krijgen. Als je dat echt nodig hebt, zal je je moeder of een vriendin moeten inschakelen ;)

Mijn moeder zei op zo'n dweepmoment een keer tegen mij: het lichtpuntje is dat jij liefde heb gekend. Heel veel mensen hebben dat nooit gehad.

Het wordt beter, echt! Straks heb je niet eens meer zin in een lul die je thuis voor de voeten loopt.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
MarindaH schreef:
31-01-2020 17:36
Sja, ik denk dat de meeste single mensen zo'n berichtje 's ochtends niet krijgen. Als je dat echt nodig hebt, zal je je moeder of een vriendin moeten inschakelen ;)

Mijn moeder zei op zo'n dweepmoment een keer tegen mij: het lichtpuntje is dat jij liefde heb gekend. Heel veel mensen hebben dat nooit gehad.

Het wordt beter, echt! Straks heb je niet eens meer zin in een lul die je thuis voor de voeten loopt.
Hier moest ik echt om lachen :proud:
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wel nog steeds nare dromen, ik merk dat ik mezelf onbewust nog wel opvreet. Heel erg vervelend is dat.

Het is nog niet persee dat ik heel veel vrienden heb en dat vind ik ook nog best lastig. Puur omdat ik me dan juist alleen voel. Helaas laatste ook weer een vriendschap die verloren is gegaan omdat ik aan de kant werd gezet voor een jongen. Erg vervelend en pijnlijk.
Alle reacties Link kopieren
Update

Het gaat echt een flink stuk beter ! Ik hoef gelukkig ook niet meer naar de psycholoog. Ik kijk terug met een lach en een traan naar dit alles. Het heeft me veel verdriet en woede opgeleverd maar het heeft me ook veel nieuws geleerd ! Ik kan dit hoofdstuk eindelijk afsluiten.

Nogmaals uit het diepste van mijn hart bedankt allen en sterkte deze komende tijd met het hele virus gebeuren :|
Alle reacties Link kopieren
Heel fijn om te lezen TO! Heel veel geluk toegewenst verder in je leven :hug:
Alle reacties Link kopieren
Zet m op! Pas goed op jezelf.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Goed om te lezen dat het goed met je gaat. Maak er iets heel moois van voor jezelf!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven