Ik ben van de leg...
zaterdag 27 oktober 2018 om 21:22
Ik voel me nogal verbijsterd, dus moet ik even een topic openen.
Vanmiddag ben ik op overdonderende wijze versierd door een een jonge god van 31, ben zelf 45.
Als ik hem al niet aantrekkelijk vond zou ik hem nog nemen vanwege zijn geweldige skills op dat gebied.
Meestal laat ik me niet versieren, ik jaag liever zelf, ben ik ineens gestrikt....slimme gast.
Maar ik moet zeggen dat hij ook heel veel in de strijd gegooid heeft.
Hij werkt bij de welbekende pech hulp, en voor ik het wist stond mijn auto, die alleen een lekke band had, op de sleepwagen.
Mijn velgen bleken geschuurd en schoongemaakt te moeten worden, om allerlei redenen.
ik zat daar ongeveer in shock in het kantoor, in gezelschap van mijn dochter EN moeder.
Mijn moeder bleek het allemaal hartstikke leuk te vinden, ik heb maar niet gevraagd waarom.
Mijn moeder is een hele keurige dame, maar volgens mij vond ze onze redder in nood ook erg leuk.
Hij heeft me tijdens de rit naar de garage gevraagd of hij me mocht appen. Mijn moeder had uit zichzelf aangeboden om met mijn dochter bij de chauffeur in de sleepwagen te gaan zitten, ook zo verdacht.
Dus ging ik bij hem voor in zijn bus, achter de sleepwagen aan.
En die sleepwagen moest komen omdat hij nog een band van mij lek had gemaakt.
Volgens hem was dat ventiel niet goed, die heb ik nu dus ook nieuw.
Ik zit nu bij te komen op de bank.
Ter verduidelijking, ik wil geen relatie, hij ook niet.
Maar t is wel geniaal gedaan van hem. Ik moet hem toch maar eens gaan vragen of hij vaker zo vrouwen versiert.
Al vind ik het ook wel irritant dat iemand van 14 jaar jonger mij zo met mijn mond vol tanden heeft gezet.
Met mijn moeder en dochter in de buurt.
En dan gewoon mijn auto op laat halen door een sleepwagen.
Hij durft wel zeg.
ik denk wel dat ik met hem ga afspreken, als ik niet meer in de war ben.
Ik heb al gecheckt of hij me niet alleen als MILF ziet, ik heb nl geen zin om iemands object te worden.
Maar goed, ik kan dus iedereen die graag wil daten aanraden om pech langs de weg te krijgen.
Dit verwacht je toch niet?
Vanmiddag ben ik op overdonderende wijze versierd door een een jonge god van 31, ben zelf 45.
Als ik hem al niet aantrekkelijk vond zou ik hem nog nemen vanwege zijn geweldige skills op dat gebied.
Meestal laat ik me niet versieren, ik jaag liever zelf, ben ik ineens gestrikt....slimme gast.
Maar ik moet zeggen dat hij ook heel veel in de strijd gegooid heeft.
Hij werkt bij de welbekende pech hulp, en voor ik het wist stond mijn auto, die alleen een lekke band had, op de sleepwagen.
Mijn velgen bleken geschuurd en schoongemaakt te moeten worden, om allerlei redenen.
ik zat daar ongeveer in shock in het kantoor, in gezelschap van mijn dochter EN moeder.
Mijn moeder bleek het allemaal hartstikke leuk te vinden, ik heb maar niet gevraagd waarom.
Mijn moeder is een hele keurige dame, maar volgens mij vond ze onze redder in nood ook erg leuk.
Hij heeft me tijdens de rit naar de garage gevraagd of hij me mocht appen. Mijn moeder had uit zichzelf aangeboden om met mijn dochter bij de chauffeur in de sleepwagen te gaan zitten, ook zo verdacht.
Dus ging ik bij hem voor in zijn bus, achter de sleepwagen aan.
En die sleepwagen moest komen omdat hij nog een band van mij lek had gemaakt.
Volgens hem was dat ventiel niet goed, die heb ik nu dus ook nieuw.
Ik zit nu bij te komen op de bank.
Ter verduidelijking, ik wil geen relatie, hij ook niet.
Maar t is wel geniaal gedaan van hem. Ik moet hem toch maar eens gaan vragen of hij vaker zo vrouwen versiert.
Al vind ik het ook wel irritant dat iemand van 14 jaar jonger mij zo met mijn mond vol tanden heeft gezet.
Met mijn moeder en dochter in de buurt.
En dan gewoon mijn auto op laat halen door een sleepwagen.
Hij durft wel zeg.
ik denk wel dat ik met hem ga afspreken, als ik niet meer in de war ben.
Ik heb al gecheckt of hij me niet alleen als MILF ziet, ik heb nl geen zin om iemands object te worden.
Maar goed, ik kan dus iedereen die graag wil daten aanraden om pech langs de weg te krijgen.
Dit verwacht je toch niet?
wij slapen nooit.
dinsdag 30 oktober 2018 om 22:26
Inderdaad, lekker enthusiast, Maar als je deze man zo lekker vond, waarom wil je hem dan niet vaker zien ?valentinamaria schreef: ↑30-10-2018 21:49Het is gewoon een leuk topic geworden.
Hebben jullie niet een paar onverwachte date verhalen?
En ik heb ook nog e.wel een leuk date verhaal, mar dat is wel 15 jaar geleden.
dinsdag 30 oktober 2018 om 22:29
Je was in paniek en daardoor totaal vergeten dat je een man had!Sofietje1983 schreef: ↑30-10-2018 22:02![]()
Dan vraagt mijn man zich vast af waarom ik hém daar niet even voor gebeld heb![]()
wij slapen nooit.
dinsdag 30 oktober 2018 om 22:29
Vertelcreativeguy schreef: ↑30-10-2018 22:26En ik heb ook nog e.wel een leuk date verhaal, mar dat is wel 15 jaar geleden.
dinsdag 30 oktober 2018 om 22:33
Het klinkt eerder alsof jij dit nooit hebt meegemaakt.Sophiever schreef: ↑29-10-2018 12:06Nou nee, als je goed leest zeg ik juist dat ze er werk van moet maken. Dat jullie dat jaloezie vinden zegt misschien iets over jullie eigen beredenering. Er wordt mij vragen, ook op verwijtende toon, gevraagd en daar reageer ik op.
Verder denk ik dat een aantal mensen van jullie niet aan een neukertje moeten beginnen, heel dat communicatie en hij moet mij heel lang leuk vinden is meer voor een relatie.
dinsdag 30 oktober 2018 om 22:37
dinsdag 30 oktober 2018 om 22:42
WTF a good f*ck is hard to find (als je single bent) waarom dan niet vaker?valentinamaria schreef: ↑30-10-2018 21:36De seks was echt enorm lekker.
Hij is om op te eten, heeft hijzelf helemaal niet door, wat hem extra leuk maakt.
dinsdag 30 oktober 2018 om 22:42
dinsdag 30 oktober 2018 om 22:46
Ja heb er wel een paar van toen ik nog single was. Maar vind het veel te spannend om dat hier te delen hahahaha. Je moet nu wel doorgaan, is jammer als het hierbij blijft (als dit topic stoptvalentinamaria schreef: ↑30-10-2018 21:49Het is gewoon een leuk topic geworden.
Hebben jullie niet een paar onverwachte date verhalen?
dinsdag 30 oktober 2018 om 22:49
Nee, want volgens mij denkt hij dat hij verliefd op mij is.Bladaaneenboom schreef: ↑30-10-2018 22:42WTF a good f*ck is hard to find (als je single bent) waarom dan niet vaker?
Voor een paar dagen zijn dit soort dingen echt leuk, maar ik heb er de tijd en de energie niet voor.
Die man gaat ergens vol voor, ik hoop dat hij snel een hele leuke vriendin vindt.
wij slapen nooit.
dinsdag 30 oktober 2018 om 22:50
Jaaaa wat houdt je tegen?Bladaaneenboom schreef: ↑30-10-2018 22:42WTF a good f*ck is hard to find (als je single bent) waarom dan niet vaker?
dinsdag 30 oktober 2018 om 22:52
Inderdaad, overal die camera's is echt een dealbreaker.Bladaaneenboom schreef: ↑30-10-2018 22:51Ohh ik heb echt best wel wat uitgespookt. Goed dat dat nog in de tijd was zonder camera's overal.
Ooh ik heb veel gemist zie ik!
Balen dat jullie de sex niet vaker kunnen delen als het zo fijn / lekker / geil was! Maar ik snap je wel, het moet wel leuk blijven en als je dat niet vind om welke reden dan ook is het jammer.
Het is wel een leuk verhaal om te delen in n kroeg met een paar wijntjes
Balen dat jullie de sex niet vaker kunnen delen als het zo fijn / lekker / geil was! Maar ik snap je wel, het moet wel leuk blijven en als je dat niet vind om welke reden dan ook is het jammer.
Het is wel een leuk verhaal om te delen in n kroeg met een paar wijntjes
Self-love is the greatest middle finger of all time
Nu praat je als een oude vrouwvalentinamaria schreef: ↑30-10-2018 22:49Nee, want volgens mij denkt hij dat hij verliefd op mij is.
Voor een paar dagen zijn dit soort dingen echt leuk, maar ik heb er de tijd en de energie niet voor.
Die man gaat ergens vol voor, ik hoop dat hij snel een hele leuke vriendin vindt.
Ik vond de geile vrouw leuker om te lezen
dinsdag 30 oktober 2018 om 22:57
Ik ben gewoon veelzijdig.Bladaaneenboom schreef: ↑30-10-2018 22:52Nu praat je als een oude vrouw
Ik vond de geile vrouw leuker om te lezen![]()
wij slapen nooit.
dinsdag 30 oktober 2018 om 23:00
Dat is het leukste.
Bedankt voor dit leuke topic. Zit constant te lachen, trip down memory lane.
dinsdag 30 oktober 2018 om 23:03
Vertel aub!Bladaaneenboom schreef: ↑30-10-2018 23:00Dat is het leukste.
Bedankt voor dit leuke topic. Zit constant te lachen, trip down memory lane.
wij slapen nooit.
dinsdag 30 oktober 2018 om 23:55
Hahahahahahahaha!
Ja sorry, hopelijk staat hier morgen zo,n soort verhaal van iemand anders.
Misschien loopt iemand vannacht een leuke politieagent tegen het lijf.
Ik ben ineens helemaal fan van uniformen.
wij slapen nooit.
woensdag 31 oktober 2018 om 00:47
Ah jij gaat vanavond fijn stappen dusvalentinamaria schreef: ↑30-10-2018 23:55Hahahahahahahaha!
Ja sorry, hopelijk staat hier morgen zo,n soort verhaal van iemand anders.
Misschien loopt iemand vannacht een leuke politieagent tegen het lijf.
Ik ben ineens helemaal fan van uniformen.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
woensdag 31 oktober 2018 om 04:08
Ik snap je heel goed. Ik ben even oud als hij is. Met kind, en zo'n leuke man dus. Maar als ik 15 jaar ouder zou zijn, single, kids, druk leven. Nee, dan zou ik niet de behoefte hebben om daarmee een intieme relatie te starten. De persoonlijke ontwikkeling van 20 naar 30 vond ik met man al een ding. Maar om dan zelf 15 jaar verder te zijn, met al een heel leven met een ander achter de rug. Dan is 30 ineens heel jong, en zou ik het iemand gunnen, om die ontwikkeling met een ander mee te kunnen maken. Iemand die in dezelfde fase zit. In plaats van toe te moeten kijken.
En weet je. Miscchien zit ik helemaal fout. En is het een prachtvent die zich geweldig aanpast en ontwikkeld in een hele fijne, nog mooiere, leukere vent dan dat hij nu al is. Maar das een beetje naief, en niet te voorspellen van te voren. Ik zou dat risico ook niet zo snel nemen. Misschien is dat wel heel stom.
Maar ik heb zo'n leuke vent. En ik heb hem vroegtijdig gekaapt. Dus ik heb makkelijk lullen.
Ik snap je wel hoor. Dat je het liever afkapt. Arme vent
En weet je. Miscchien zit ik helemaal fout. En is het een prachtvent die zich geweldig aanpast en ontwikkeld in een hele fijne, nog mooiere, leukere vent dan dat hij nu al is. Maar das een beetje naief, en niet te voorspellen van te voren. Ik zou dat risico ook niet zo snel nemen. Misschien is dat wel heel stom.
Maar ik heb zo'n leuke vent. En ik heb hem vroegtijdig gekaapt. Dus ik heb makkelijk lullen.
Ik snap je wel hoor. Dat je het liever afkapt. Arme vent