Ik ben van de leg...

27-10-2018 21:22 362 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik voel me nogal verbijsterd, dus moet ik even een topic openen.

Vanmiddag ben ik op overdonderende wijze versierd door een een jonge god van 31, ben zelf 45.
Als ik hem al niet aantrekkelijk vond zou ik hem nog nemen vanwege zijn geweldige skills op dat gebied.
Meestal laat ik me niet versieren, ik jaag liever zelf, ben ik ineens gestrikt....slimme gast.

Maar ik moet zeggen dat hij ook heel veel in de strijd gegooid heeft.
Hij werkt bij de welbekende pech hulp, en voor ik het wist stond mijn auto, die alleen een lekke band had, op de sleepwagen.

Mijn velgen bleken geschuurd en schoongemaakt te moeten worden, om allerlei redenen.
ik zat daar ongeveer in shock in het kantoor, in gezelschap van mijn dochter EN moeder.

Mijn moeder bleek het allemaal hartstikke leuk te vinden, ik heb maar niet gevraagd waarom.
Mijn moeder is een hele keurige dame, maar volgens mij vond ze onze redder in nood ook erg leuk.

Hij heeft me tijdens de rit naar de garage gevraagd of hij me mocht appen. Mijn moeder had uit zichzelf aangeboden om met mijn dochter bij de chauffeur in de sleepwagen te gaan zitten, ook zo verdacht.

Dus ging ik bij hem voor in zijn bus, achter de sleepwagen aan.

En die sleepwagen moest komen omdat hij nog een band van mij lek had gemaakt.
Volgens hem was dat ventiel niet goed, die heb ik nu dus ook nieuw.

Ik zit nu bij te komen op de bank.

Ter verduidelijking, ik wil geen relatie, hij ook niet.

Maar t is wel geniaal gedaan van hem. Ik moet hem toch maar eens gaan vragen of hij vaker zo vrouwen versiert.

Al vind ik het ook wel irritant dat iemand van 14 jaar jonger mij zo met mijn mond vol tanden heeft gezet.
Met mijn moeder en dochter in de buurt.

En dan gewoon mijn auto op laat halen door een sleepwagen.

Hij durft wel zeg.

ik denk wel dat ik met hem ga afspreken, als ik niet meer in de war ben.

Ik heb al gecheckt of hij me niet alleen als MILF ziet, ik heb nl geen zin om iemands object te worden.

Maar goed, ik kan dus iedereen die graag wil daten aanraden om pech langs de weg te krijgen.

Dit verwacht je toch niet?
wij slapen nooit.
Universeinmotion schreef:
31-10-2018 04:08
Ik snap je heel goed. Ik ben even oud als hij is. Met kind, en zo'n leuke man dus. Maar als ik 15 jaar ouder zou zijn, single, kids, druk leven. Nee, dan zou ik niet de behoefte hebben om daarmee een intieme relatie te starten. De persoonlijke ontwikkeling van 20 naar 30 vond ik met man al een ding. Maar om dan zelf 15 jaar verder te zijn, met al een heel leven met een ander achter de rug. Dan is 30 ineens heel jong, en zou ik het iemand gunnen, om die ontwikkeling met een ander mee te kunnen maken. Iemand die in dezelfde fase zit. In plaats van toe te moeten kijken.

En weet je. Miscchien zit ik helemaal fout. En is het een prachtvent die zich geweldig aanpast en ontwikkeld in een hele fijne, nog mooiere, leukere vent dan dat hij nu al is. Maar das een beetje naief, en niet te voorspellen van te voren. Ik zou dat risico ook niet zo snel nemen. Misschien is dat wel heel stom.

Maar ik heb zo'n leuke vent. En ik heb hem vroegtijdig gekaapt. Dus ik heb makkelijk lullen.

Ik snap je wel hoor. Dat je het liever afkapt. Arme vent :proud: :proud:
Jij begrijpt het helemaal!
Het klinkt walgelijk verstandig, maar hiermee doorgaan voelt niet goed.
Waarschijnlijk is het eerder arme ik! :( :'( :'(
wij slapen nooit.
|Courage| schreef:
30-10-2018 19:52
Fijn dat het zo leuk was!

Maar vaker ontmoeten dus niet?
Ben je bang dat je hem te leuk gaat vinden of hij jou? Dat er toch - ook al wil je niet - een relatie in het verschiet zou liggen?
.
Dus mijn vragen waren eigenlijk wel terecht en antwoord is 'ja'? ;-D

Misschien laat je iets moois lopen...
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
|Courage| schreef:
31-10-2018 18:10
.
Dus mijn vragen waren eigenlijk wel terecht en antwoord is 'ja'? ;-D

Misschien laat je iets moois lopen...
O sorry, die vraag heb ik gemist.

Er was nog iets wat me niet helemaal aanstond, hij vindt me niet alleen aantrekkelijk, maar denkt ook nog eens dat ik de meest intelligente vrouw ter wereld ben....
Hij wilde overal mijn mening over weten.
Dat is een keer wel leuk, maar ik ben geen lerares ofzo.

Hij is nogal onverzadigbaar in veel dingen...:)
Ik hou daar wel van op seksueel gebied, maar ik ga echt niet zijn geestelijk moeder worden.
Dan begin ik wel een sekte met betalende volgelingen.

Ik ben zuinig op de tijd waarin ik niet voor of met een ander mee hoef te denken.
Ik voed mijn kinderen al alleen op, vanaf dat de jongste een baby was.
Inmiddels een tiener, dus ik wil niet nog iemand die mijn tijd opeist.
wij slapen nooit.
Ah, ik begin het beter te begrijpen VM. :)

Reed eergisteren toevallig achter een auto van de wegenwacht. Moest meteen aan je denken. ;-D
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
Omg dames wat een serieus gedoordenk. Je kan toch gewoon seks hebben zonder het ingewikkeld te maken, dat wilde je ook niet, en dan doe je nu zo. Als hij teveel praat zeg je hem dat gewoon.

Ik heb dankzij dit topic nogal gelachen om herinneringen. In eens dacht ik toen dat het toch wel lijkt alsof er iets niet te rijmen valt. Als de seks echt zoooooo goed was als je hier schrijft, blijft het toch niet bij 1 keer?

Echt, ik kan mij dat niet herinneren als het zo ontstaat vanuit flirten. Alleen als het slecht of niet bijzonder was of als het in het buitenland gebeurde tijdens werktrip. Of de man erg met zichzelf bezig was. Hahahh 1 x gehad dat een man als een wolf lag te huilen bij het klaarkomen. Haahaa ik was toen heel snel weg. Dat is ook wel leuk, de bloopers delen :rofl:
|Courage| schreef:
31-10-2018 23:08
Ah, ik begin het beter te begrijpen VM. :)

Reed eergisteren toevallig achter een auto van de wegenwacht. Moest meteen aan je denken. ;-D
Of je op een voetstuk staat, ik vind dat niks.

Hahahahahahaha, ik ben er nu synoniem mee.
wij slapen nooit.
Bladaaneenboom schreef:
01-11-2018 02:02
Omg dames wat een serieus gedoordenk. Je kan toch gewoon seks hebben zonder het ingewikkeld te maken, dat wilde je ook niet, en dan doe je nu zo. Als hij teveel praat zeg je hem dat gewoon.

Ik heb dankzij dit topic nogal gelachen om herinneringen. In eens dacht ik toen dat het toch wel lijkt alsof er iets niet te rijmen valt. Als de seks echt zoooooo goed was als je hier schrijft, blijft het toch niet bij 1 keer?

Echt, ik kan mij dat niet herinneren als het zo ontstaat vanuit flirten. Alleen als het slecht of niet bijzonder was of als het in het buitenland gebeurde tijdens werktrip. Of de man erg met zichzelf bezig was. Hahahh 1 x gehad dat een man als een wolf lag te huilen bij het klaarkomen. Haahaa ik was toen heel snel weg. Dat is ook wel leuk, de bloopers delen :rofl:
Fantastische seks hebben zonder dat het ingewikkeld wordt is erg lastig.
Omdat je vaak de meest fantastische seks hebt met een gelijksgestemde.

Een wip maken met iemand is heel wat anders.
Dan krijg je idd weleens van die bloopers, heb ik ook meegemaakt.
wij slapen nooit.
Bladaaneenboom schreef:
01-11-2018 02:02

Teveel praten is één ding, maar als de ander je inderdaad te geweldig gaat vinden wordt het ongemakkelijk.
Ik snap je heel goed, VM, op heel veel fronten, maar wel erg jammer van dat fijne lichaam en die goede seks ;-)
Kloddertje schreef:
01-11-2018 16:44
Teveel praten is één ding, maar als de ander je inderdaad te geweldig gaat vinden wordt het ongemakkelijk.
Ik snap je heel goed, VM, op heel veel fronten, maar wel erg jammer van dat fijne lichaam en die goede seks ;-)
Ja he.... :cry: :cry: :cry:
wij slapen nooit.
Nou, voor 1 keer dan, en dan nooit meer;

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :( :( :( :( :( :( :( :( :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
wij slapen nooit.
valentinamaria schreef:
01-11-2018 18:23

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :( :( :( :( :( :( :( :( :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Wat bedoel je hiermee?
Bladaaneenboom schreef:
01-11-2018 20:37
Wat bedoel je hiermee?
Even huilen, om wat ik mezelf door de neus geboord heb.
wij slapen nooit.
valentinamaria schreef:
01-11-2018 18:23

Ahhh :hug:
Nemaìn’ schreef:
01-11-2018 23:49
Ahhh :hug:
Ik verdien een standbeeld.
De maagd valentinamaria.
wij slapen nooit.
Kloddertje schreef:
01-11-2018 16:44
Omdat hij TO te geweldig ging vinden? Na 1 seksdate...... come on. Dat is toch geen verliefdheid. Dat is gewoon vanuit zijn g**lheid. Ik zou dat niet zo snel serieus nemen. Vind het een raar abrupt einde van het verhaal.

Zeg eens eerlijk, wat was er nou echt mis?

Stonk ie
Slechte hygiene
Micropenis
Rare praatjes
Slechte bedpartner
Hij wilde het erbij laten
Deed gekke dingen
Bladaaneenboom schreef:
02-11-2018 01:37
Omdat hij TO te geweldig ging vinden? Na 1 seksdate...... come on. Dat is toch geen verliefdheid. Dat is gewoon vanuit zijn g**lheid. Ik zou dat niet zo snel serieus nemen. Vind het een raar abrupt einde van het verhaal.

Zeg eens eerlijk, wat was er nou echt mis?

Stonk ie
Slechte hygiene
Micropenis
Rare praatjes
Slechte bedpartner
Hij wilde het erbij laten
Deed gekke dingen
Welnee, het is gewoon een guppie kwa gedrag in haar ogen.
Een beetje met van die hypere puppy oogjes, constant, overenthousiast overal op in gaan en op reageren.
Dat kun je natuurlijk wel concluderen aan iemand zn mimiek, manier van praten, reageren etc.
Ik ben even oud ( als monteur), en mijn tenen zouden daar ook spontaan krom van staan.
15 jaar later? Dan zou ik hem denk ik een aai over zn bol hebben geven.
Een beetje zo'n "ah jochie toch" gevoel krijg ik er bij, laat staan als ik hem zou horen.
Dat is toch niks voor de gemiddelde, doorgewinterde vrouw?

Dat hij onder de indruk is, is niet meer dan normaal. Maar intellectueel gelijkwaardig/aantrekkelijk? Wel zonde van dat lichaam inderdaad. Misschien een stukje ducktape over zn mond heen? ;-D Als ie dan toch wat van je wil leren :whistle:
Monchu69 schreef:
30-10-2018 19:57
Is het wel echt gebeurd? De manier waarop je het nu vertelt, lijkt het net over het einde van het verhaal is verzonnen, want je omschrijft het zo koeltjes. En dat terwijl je hier hyper begon. Vreemd einde...
Ben het met je eens.
Universeinmotion

Lag je ernaast?
Er was helemaal niks mis.
Fantastische bedpartner, grote penis, geweldig lichaam, hoeft helemaal niks meer te leren.

Een vriend van mij vindt mij echt niet sporen.

,, Dit overkomt niemand VM, en jij slaat dit af! Er is echt iets mis met je. En wat nu?,,

Nouja, gewoon doorgaan met ademhalen en verder leven.
wij slapen nooit.
Nog helemaal geen "mag ik hem dan?"-reacties?
RikM schreef:
02-11-2018 12:32
:proud:
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
RikM schreef:
02-11-2018 12:32
Misschien kunnen we een selectie topic maken, wil jij ook in de jury?
wij slapen nooit.
mocht iemand het willen weten, ik heb toch weer afgesproken met mijn, uh, toyboy.

hij bleef zo zijn best doen dat ik naar hem toegegaan ben.
in mijn allergrootste onderbroek en zonder make-up.

hij bleef me maar stralend aankijken, dus heb ik hem gelijk toen de deur dicht was besprongen.
hij is gewoon zo vreselijk leuk.
wij slapen nooit.
Ja dahag, nou geloof ik er helemaal niks meer van. Jammer hoor.
valentinamaria schreef:
10-11-2018 00:18
mocht iemand het willen weten, ik heb toch weer afgesproken met mijn, uh, toyboy.

hij bleef zo zijn best doen dat ik naar hem toegegaan ben.
in mijn allergrootste onderbroek en zonder make-up.

hij bleef me maar stralend aankijken, dus heb ik hem gelijk toen de deur dicht was besprongen.
hij is gewoon zo vreselijk leuk.
mijn vent is 19 jaar jonger dan mij en we zijn inmiddels 18 jaar samen,die niet waagt die niet wint ;-)

https://www.youtube.com/watch?v=w15oWDh ... YE3cTLNpK0

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven