Ik ben van de leg...
zaterdag 27 oktober 2018 om 21:22
Ik voel me nogal verbijsterd, dus moet ik even een topic openen.
Vanmiddag ben ik op overdonderende wijze versierd door een een jonge god van 31, ben zelf 45.
Als ik hem al niet aantrekkelijk vond zou ik hem nog nemen vanwege zijn geweldige skills op dat gebied.
Meestal laat ik me niet versieren, ik jaag liever zelf, ben ik ineens gestrikt....slimme gast.
Maar ik moet zeggen dat hij ook heel veel in de strijd gegooid heeft.
Hij werkt bij de welbekende pech hulp, en voor ik het wist stond mijn auto, die alleen een lekke band had, op de sleepwagen.
Mijn velgen bleken geschuurd en schoongemaakt te moeten worden, om allerlei redenen.
ik zat daar ongeveer in shock in het kantoor, in gezelschap van mijn dochter EN moeder.
Mijn moeder bleek het allemaal hartstikke leuk te vinden, ik heb maar niet gevraagd waarom.
Mijn moeder is een hele keurige dame, maar volgens mij vond ze onze redder in nood ook erg leuk.
Hij heeft me tijdens de rit naar de garage gevraagd of hij me mocht appen. Mijn moeder had uit zichzelf aangeboden om met mijn dochter bij de chauffeur in de sleepwagen te gaan zitten, ook zo verdacht.
Dus ging ik bij hem voor in zijn bus, achter de sleepwagen aan.
En die sleepwagen moest komen omdat hij nog een band van mij lek had gemaakt.
Volgens hem was dat ventiel niet goed, die heb ik nu dus ook nieuw.
Ik zit nu bij te komen op de bank.
Ter verduidelijking, ik wil geen relatie, hij ook niet.
Maar t is wel geniaal gedaan van hem. Ik moet hem toch maar eens gaan vragen of hij vaker zo vrouwen versiert.
Al vind ik het ook wel irritant dat iemand van 14 jaar jonger mij zo met mijn mond vol tanden heeft gezet.
Met mijn moeder en dochter in de buurt.
En dan gewoon mijn auto op laat halen door een sleepwagen.
Hij durft wel zeg.
ik denk wel dat ik met hem ga afspreken, als ik niet meer in de war ben.
Ik heb al gecheckt of hij me niet alleen als MILF ziet, ik heb nl geen zin om iemands object te worden.
Maar goed, ik kan dus iedereen die graag wil daten aanraden om pech langs de weg te krijgen.
Dit verwacht je toch niet?
Vanmiddag ben ik op overdonderende wijze versierd door een een jonge god van 31, ben zelf 45.
Als ik hem al niet aantrekkelijk vond zou ik hem nog nemen vanwege zijn geweldige skills op dat gebied.
Meestal laat ik me niet versieren, ik jaag liever zelf, ben ik ineens gestrikt....slimme gast.
Maar ik moet zeggen dat hij ook heel veel in de strijd gegooid heeft.
Hij werkt bij de welbekende pech hulp, en voor ik het wist stond mijn auto, die alleen een lekke band had, op de sleepwagen.
Mijn velgen bleken geschuurd en schoongemaakt te moeten worden, om allerlei redenen.
ik zat daar ongeveer in shock in het kantoor, in gezelschap van mijn dochter EN moeder.
Mijn moeder bleek het allemaal hartstikke leuk te vinden, ik heb maar niet gevraagd waarom.
Mijn moeder is een hele keurige dame, maar volgens mij vond ze onze redder in nood ook erg leuk.
Hij heeft me tijdens de rit naar de garage gevraagd of hij me mocht appen. Mijn moeder had uit zichzelf aangeboden om met mijn dochter bij de chauffeur in de sleepwagen te gaan zitten, ook zo verdacht.
Dus ging ik bij hem voor in zijn bus, achter de sleepwagen aan.
En die sleepwagen moest komen omdat hij nog een band van mij lek had gemaakt.
Volgens hem was dat ventiel niet goed, die heb ik nu dus ook nieuw.
Ik zit nu bij te komen op de bank.
Ter verduidelijking, ik wil geen relatie, hij ook niet.
Maar t is wel geniaal gedaan van hem. Ik moet hem toch maar eens gaan vragen of hij vaker zo vrouwen versiert.
Al vind ik het ook wel irritant dat iemand van 14 jaar jonger mij zo met mijn mond vol tanden heeft gezet.
Met mijn moeder en dochter in de buurt.
En dan gewoon mijn auto op laat halen door een sleepwagen.
Hij durft wel zeg.
ik denk wel dat ik met hem ga afspreken, als ik niet meer in de war ben.
Ik heb al gecheckt of hij me niet alleen als MILF ziet, ik heb nl geen zin om iemands object te worden.
Maar goed, ik kan dus iedereen die graag wil daten aanraden om pech langs de weg te krijgen.
Dit verwacht je toch niet?
wij slapen nooit.
zaterdag 27 oktober 2018 om 22:01
Je laat de velgen van je auto schuren als ze vuil zijn, of busten hebben.
Anders sluiten ze niet meer aan op je band, die dan leegloopt.
Ik heb nooit geweten dat de pechdienst zoiets doet, die verwijzen je dan door naar een garage.
wij slapen nooit.
zaterdag 27 oktober 2018 om 22:10
Hoe heb je dat gecheckt dan?valentinamaria schreef: ↑27-10-2018 21:22Ik heb al gecheckt of hij me niet alleen als MILF ziet, ik heb nl geen zin om iemands object te worden.
zaterdag 27 oktober 2018 om 22:12
zaterdag 27 oktober 2018 om 22:13
Na wat vragen leek mij het niet dat hij speciaal op ouder viel.
wij slapen nooit.
zaterdag 27 oktober 2018 om 22:18
Alleen voor een lekke band?
Normaal zetten ze je reservewiel eronder, of reparen de band.
wij slapen nooit.
zaterdag 27 oktober 2018 om 22:23
Van het op overdonderende wijze versierd worden. Wel opletten hé.simbalabimba schreef: ↑27-10-2018 22:20Je zit bij te komen op de bank.
Waarvan?
Je moet nog met 'm afspreken?!
zaterdag 27 oktober 2018 om 22:24
Ik ben wel benieuwd wat hij dan in petto heeft.simbalabimba schreef: ↑27-10-2018 22:20Je zit bij te komen op de bank.
Waarvan?
Je moet nog met 'm afspreken?!
Maar dan ga ik wel met de bus.
wij slapen nooit.
zaterdag 27 oktober 2018 om 22:28
Hoe gaat zo'n gesprek dan?valentinamaria schreef: ↑27-10-2018 22:13Na wat vragen leek mij het niet dat hij speciaal op ouder viel.
Leer van gisteren , droom van morgen, maar leef vandaag
zaterdag 27 oktober 2018 om 22:37
En ik was vreselijk chagrijnig, net mijn auto goedgekeurd, 4 nieuwe banden, heb je een lekke band!
wij slapen nooit.
zaterdag 27 oktober 2018 om 23:00
Wel erg orgineel toch? Mijn poets had ook zo’n leuk verhaal hoe ze haar 20 jr jongere kerel heeft leren kennen. Hij was stratenmaker in de opgebroken straat van haar en op de laatste dag belt hij aan en zegt vandaag is mijn laatste werkdag hier. Vind je t jammer? Zij zegt best wel. Heeft hij zijn nr gegeven en inmiddels zijn ze 5 jaar samen. Ik hou ervan.
zaterdag 27 oktober 2018 om 23:15
zaterdag 27 oktober 2018 om 23:18
Die jongere kerels zijn toch echt leuker in de omgang dan oudere.Gatekeeper* schreef: ↑27-10-2018 23:00Wel erg orgineel toch? Mijn poets had ook zo’n leuk verhaal hoe ze haar 20 jr jongere kerel heeft leren kennen. Hij was stratenmaker in de opgebroken straat van haar en op de laatste dag belt hij aan en zegt vandaag is mijn laatste werkdag hier. Vind je t jammer? Zij zegt best wel. Heeft hij zijn nr gegeven en inmiddels zijn ze 5 jaar samen. Ik hou ervan.![]()
wij slapen nooit.
zaterdag 27 oktober 2018 om 23:23
Hahaha, wat meer onbevangen denk ik dan de oudere exemplarenvalentinamaria schreef: ↑27-10-2018 23:18Die jongere kerels zijn toch echt leuker in de omgang dan oudere.
Self-love is the greatest middle finger of all time