Ik ben van de leg...
zaterdag 27 oktober 2018 om 21:22
Ik voel me nogal verbijsterd, dus moet ik even een topic openen.
Vanmiddag ben ik op overdonderende wijze versierd door een een jonge god van 31, ben zelf 45.
Als ik hem al niet aantrekkelijk vond zou ik hem nog nemen vanwege zijn geweldige skills op dat gebied.
Meestal laat ik me niet versieren, ik jaag liever zelf, ben ik ineens gestrikt....slimme gast.
Maar ik moet zeggen dat hij ook heel veel in de strijd gegooid heeft.
Hij werkt bij de welbekende pech hulp, en voor ik het wist stond mijn auto, die alleen een lekke band had, op de sleepwagen.
Mijn velgen bleken geschuurd en schoongemaakt te moeten worden, om allerlei redenen.
ik zat daar ongeveer in shock in het kantoor, in gezelschap van mijn dochter EN moeder.
Mijn moeder bleek het allemaal hartstikke leuk te vinden, ik heb maar niet gevraagd waarom.
Mijn moeder is een hele keurige dame, maar volgens mij vond ze onze redder in nood ook erg leuk.
Hij heeft me tijdens de rit naar de garage gevraagd of hij me mocht appen. Mijn moeder had uit zichzelf aangeboden om met mijn dochter bij de chauffeur in de sleepwagen te gaan zitten, ook zo verdacht.
Dus ging ik bij hem voor in zijn bus, achter de sleepwagen aan.
En die sleepwagen moest komen omdat hij nog een band van mij lek had gemaakt.
Volgens hem was dat ventiel niet goed, die heb ik nu dus ook nieuw.
Ik zit nu bij te komen op de bank.
Ter verduidelijking, ik wil geen relatie, hij ook niet.
Maar t is wel geniaal gedaan van hem. Ik moet hem toch maar eens gaan vragen of hij vaker zo vrouwen versiert.
Al vind ik het ook wel irritant dat iemand van 14 jaar jonger mij zo met mijn mond vol tanden heeft gezet.
Met mijn moeder en dochter in de buurt.
En dan gewoon mijn auto op laat halen door een sleepwagen.
Hij durft wel zeg.
ik denk wel dat ik met hem ga afspreken, als ik niet meer in de war ben.
Ik heb al gecheckt of hij me niet alleen als MILF ziet, ik heb nl geen zin om iemands object te worden.
Maar goed, ik kan dus iedereen die graag wil daten aanraden om pech langs de weg te krijgen.
Dit verwacht je toch niet?
Vanmiddag ben ik op overdonderende wijze versierd door een een jonge god van 31, ben zelf 45.
Als ik hem al niet aantrekkelijk vond zou ik hem nog nemen vanwege zijn geweldige skills op dat gebied.
Meestal laat ik me niet versieren, ik jaag liever zelf, ben ik ineens gestrikt....slimme gast.
Maar ik moet zeggen dat hij ook heel veel in de strijd gegooid heeft.
Hij werkt bij de welbekende pech hulp, en voor ik het wist stond mijn auto, die alleen een lekke band had, op de sleepwagen.
Mijn velgen bleken geschuurd en schoongemaakt te moeten worden, om allerlei redenen.
ik zat daar ongeveer in shock in het kantoor, in gezelschap van mijn dochter EN moeder.
Mijn moeder bleek het allemaal hartstikke leuk te vinden, ik heb maar niet gevraagd waarom.
Mijn moeder is een hele keurige dame, maar volgens mij vond ze onze redder in nood ook erg leuk.
Hij heeft me tijdens de rit naar de garage gevraagd of hij me mocht appen. Mijn moeder had uit zichzelf aangeboden om met mijn dochter bij de chauffeur in de sleepwagen te gaan zitten, ook zo verdacht.
Dus ging ik bij hem voor in zijn bus, achter de sleepwagen aan.
En die sleepwagen moest komen omdat hij nog een band van mij lek had gemaakt.
Volgens hem was dat ventiel niet goed, die heb ik nu dus ook nieuw.
Ik zit nu bij te komen op de bank.
Ter verduidelijking, ik wil geen relatie, hij ook niet.
Maar t is wel geniaal gedaan van hem. Ik moet hem toch maar eens gaan vragen of hij vaker zo vrouwen versiert.
Al vind ik het ook wel irritant dat iemand van 14 jaar jonger mij zo met mijn mond vol tanden heeft gezet.
Met mijn moeder en dochter in de buurt.
En dan gewoon mijn auto op laat halen door een sleepwagen.
Hij durft wel zeg.
ik denk wel dat ik met hem ga afspreken, als ik niet meer in de war ben.
Ik heb al gecheckt of hij me niet alleen als MILF ziet, ik heb nl geen zin om iemands object te worden.
Maar goed, ik kan dus iedereen die graag wil daten aanraden om pech langs de weg te krijgen.
Dit verwacht je toch niet?
wij slapen nooit.
zondag 28 oktober 2018 om 13:24
Je mag mijn rollator met zijwieltjes wel lenen, het is wel een turboversie, mss scheelt dat nog.
wij slapen nooit.
zondag 28 oktober 2018 om 13:32
Als je hem zelf niet nodig hebt , graag!iceteapeach schreef: ↑28-10-2018 13:24Je mag mijn rollator met zijwieltjes wel lenen, het is wel een turboversie, mss scheelt dat nog.
wij slapen nooit.
zondag 28 oktober 2018 om 13:35
Ik dacht al dat ik de enige was die dit dacht.
zondag 28 oktober 2018 om 13:52
Ik zie het ook niet hoor. Krijg ook het idee dat ze aan een nietsvermoedende monteur heeft gevraagd of hij open staat voor een relatie, want dat weet ze dan weer wel. Dat hij daar niet voor open staat. Ik kan me ook goed voorstellen dat je direct nee zegt als een oudere vrouw vanuit het niets vraagt of je open staat voor een relatie....
zondag 28 oktober 2018 om 14:00
Dat jij gelijk aan mannen vraagt of ze een relatie willen , wil niet zeggen dat ik dat doe,SjaanRoeispaan schreef: ↑28-10-2018 13:52Ik zie het ook niet hoor. Krijg ook het idee dat ze aan een nietsvermoedende monteur heeft gevraagd of hij open staat voor een relatie, want dat weet ze dan weer wel. Dat hij daar niet voor open staat. Ik kan me ook goed voorstellen dat je direct nee zegt als een oudere vrouw vanuit het niets vraagt of je open staat voor een relatie....![]()
Je weet nooit op het eerste gezicht of iemand al een relatie heeft, laat staan dat ik een relatie wil.
wij slapen nooit.
zondag 28 oktober 2018 om 14:06
Maar als die ANWB-er TO een lekker wijf vindt als ze eenmaal uit de kleren is en daarnaast ook nog een leuke vrouw kan dat zo veranderen. En waarom is een vrouw 14 jaar ouder zo raar, terwijl een man van 14 of meer jaren ouder wel normaal gevonden wordt ?SjaanRoeispaan schreef: ↑28-10-2018 13:52Ik zie het ook niet hoor. Krijg ook het idee dat ze aan een nietsvermoedende monteur heeft gevraagd of hij open staat voor een relatie, want dat weet ze dan weer wel. Dat hij daar niet voor open staat. Ik kan me ook goed voorstellen dat je direct nee zegt als een oudere vrouw vanuit het niets vraagt of je open staat voor een relatie....![]()
TO,ik zou zeggen, geniet ervan !
zondag 28 oktober 2018 om 14:12
SjaanRoeispaan schreef: ↑28-10-2018 13:52Ik zie het ook niet hoor. Krijg ook het idee dat ze aan een nietsvermoedende monteur heeft gevraagd of hij open staat voor een relatie, want dat weet ze dan weer wel. Dat hij daar niet voor open staat. Ik kan me ook goed voorstellen dat je direct nee zegt als een oudere vrouw vanuit het niets vraagt of je open staat voor een relatie....![]()
Kan me daar wel iets bij voorstellen. Als je ineens hevig flirtend benaderd wordt, ondanks dat de man ook gewoon zijn werk doet (kan best samengaan), plus als je van jezelf heel goed weet geen relatie te willen, je dan de vraagt stelt of hij naar een relatie op zoek is of sv/fwb. Kan maar beter gelijk duidelijk zijn. En het kan toch, dat je iemand gelijk zo leuk vindt en daar werk van maakt? Hij onderneemt tenminste iets.
iceteapeach wijzigde dit bericht op 28-10-2018 14:50
0.24% gewijzigd
wij slapen nooit.
zondag 28 oktober 2018 om 14:16
dank je, dat ga ik zeker doen!creativeguy schreef: ↑28-10-2018 14:06Maar als die ANWB-er TO een lekker wijf vindt als ze eenmaal uit de kleren is en daarnaast ook nog een leuke vrouw kan dat zo veranderen. En waarom is een vrouw 14 jaar ouder zo raar, terwijl een man van 14 of meer jaren ouder wel normaal gevonden wordt ?
TO,ik zou zeggen, geniet ervan !
wij slapen nooit.
zondag 28 oktober 2018 om 14:18
Ik heb, zoals altijd, gelijk gezegd dat ik geen relatie wil.iceteapeach schreef: ↑28-10-2018 14:12Kan me daar iets bij voorstellen. Als je ineens hevig flirtend benaderd wordt, ondanks dat de man ook gewoon zijn werk doet (kan best samengaan), plus als je van jezelf heel goed weet geen relatie te willen, je dan de vraagt stelt of hij naar een relatie op zoek is of sv/fwb. Kan maar beter gelijk duidelijk zijn. En het kan toch, dat je iemand gelijk zo leuk vindt en daar werk van maakt? Hij onderneemt tenminste iets.
En er werk van maken doet hij zeker, ik ga maar gewoon een poosje achterover leunen....
wij slapen nooit.
zondag 28 oktober 2018 om 14:22
Want?
zondag 28 oktober 2018 om 14:33
jaloers?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zondag 28 oktober 2018 om 14:40
Wil je ook aandacht? Heb je nog geen normale reactie zien schrijven.
zondag 28 oktober 2018 om 15:00
Komende twee weken heb ik 'm niet nodig dus geef maar een gil.
wij slapen nooit.
zondag 28 oktober 2018 om 15:03
Komt goed uit, mss duurt dit wel 2 weken, kan ik wat bijkomen met die rollator.iceteapeach schreef: ↑28-10-2018 15:00Komende twee weken heb ik 'm niet nodig dus geef maar een gil.
wij slapen nooit.
zondag 28 oktober 2018 om 15:16
valentinamaria schreef: ↑28-10-2018 15:03Komt goed uit, mss duurt dit wel 2 weken, kan ik wat bijkomen met die rollator.
Er zit zelfs een sta-plankje op, kun je bijkomen idd
wij slapen nooit.
zondag 28 oktober 2018 om 15:25
Jij bent helemaal geweldig!!!
wij slapen nooit.
zondag 28 oktober 2018 om 16:49
Nou ben wel benieuwd hoe het verder loopt
Maar hoe weet je dat hij niet open staat voor een relatie ?
En tja misschien ben je voor hem wel een milf dat je het gevraagd hebt wilt niet zeggen dat je het daadwerkelijk niet bent voor hem
Misschien ben en word je alleen maar een nummer zoveel die hij versiert en gehad heeft via de werk,
Maar misschien ook niet
Geniet er van
Maar hoe weet je dat hij niet open staat voor een relatie ?
En tja misschien ben je voor hem wel een milf dat je het gevraagd hebt wilt niet zeggen dat je het daadwerkelijk niet bent voor hem
Misschien ben en word je alleen maar een nummer zoveel die hij versiert en gehad heeft via de werk,
Maar misschien ook niet
Geniet er van
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"