Ik ben van de leg...

27-10-2018 21:22 362 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik voel me nogal verbijsterd, dus moet ik even een topic openen.

Vanmiddag ben ik op overdonderende wijze versierd door een een jonge god van 31, ben zelf 45.
Als ik hem al niet aantrekkelijk vond zou ik hem nog nemen vanwege zijn geweldige skills op dat gebied.
Meestal laat ik me niet versieren, ik jaag liever zelf, ben ik ineens gestrikt....slimme gast.

Maar ik moet zeggen dat hij ook heel veel in de strijd gegooid heeft.
Hij werkt bij de welbekende pech hulp, en voor ik het wist stond mijn auto, die alleen een lekke band had, op de sleepwagen.

Mijn velgen bleken geschuurd en schoongemaakt te moeten worden, om allerlei redenen.
ik zat daar ongeveer in shock in het kantoor, in gezelschap van mijn dochter EN moeder.

Mijn moeder bleek het allemaal hartstikke leuk te vinden, ik heb maar niet gevraagd waarom.
Mijn moeder is een hele keurige dame, maar volgens mij vond ze onze redder in nood ook erg leuk.

Hij heeft me tijdens de rit naar de garage gevraagd of hij me mocht appen. Mijn moeder had uit zichzelf aangeboden om met mijn dochter bij de chauffeur in de sleepwagen te gaan zitten, ook zo verdacht.

Dus ging ik bij hem voor in zijn bus, achter de sleepwagen aan.

En die sleepwagen moest komen omdat hij nog een band van mij lek had gemaakt.
Volgens hem was dat ventiel niet goed, die heb ik nu dus ook nieuw.

Ik zit nu bij te komen op de bank.

Ter verduidelijking, ik wil geen relatie, hij ook niet.

Maar t is wel geniaal gedaan van hem. Ik moet hem toch maar eens gaan vragen of hij vaker zo vrouwen versiert.

Al vind ik het ook wel irritant dat iemand van 14 jaar jonger mij zo met mijn mond vol tanden heeft gezet.
Met mijn moeder en dochter in de buurt.

En dan gewoon mijn auto op laat halen door een sleepwagen.

Hij durft wel zeg.

ik denk wel dat ik met hem ga afspreken, als ik niet meer in de war ben.

Ik heb al gecheckt of hij me niet alleen als MILF ziet, ik heb nl geen zin om iemands object te worden.

Maar goed, ik kan dus iedereen die graag wil daten aanraden om pech langs de weg te krijgen.

Dit verwacht je toch niet?
wij slapen nooit.
Het is toch ook leuk om te weten dat zo’n jonge god interesse heeft in jou? Dus genieten moet je sws!
Self-love is the greatest middle finger of all time
Maar zet er eens wat meer vaart achter, anders ben je niet versiert maar heb je sjans.
Sophiever schreef:
28-10-2018 17:55
Maar zet er eens wat meer vaart achter, anders ben je niet versiert maar heb je sjans.
Ik heb de tijd. Bovendien heb ik fulltime 2 kinderen, En we hebben onze eerste date eigenlijk al gehad...:)
wij slapen nooit.
valentinamaria schreef:
28-10-2018 18:06
Ik heb de tijd. Bovendien heb ik fulltime 2 kinderen, En we hebben onze eerste date eigenlijk al gehad...:)
Wauw, je bent optimistisch.
Sophiever schreef:
28-10-2018 18:08
Wauw, je bent optimistisch.
Ja, waarom ook niet?
wij slapen nooit.
valentinamaria schreef:
28-10-2018 18:15
Ja, waarom ook niet?
Goeie vraag.
Maar dit wordt toch gewoon een paar keer neuken?Of hoop je hier een fwb aan over te houden gezien jullie beide geen relatie willen. Waarom zou je er dan moeite mee hebben als hij je als milf zou zien als het alleen maar om de neuk gaat?
Leer van gisteren , droom van morgen, maar leef vandaag
Wanneer laat je je waxen?
Morgen de wax. Hij zou inderdaad ideaal zijn als fwb, maar misschien blijkt het bij een volgende ontmoeting wel anders. Vind je elkaar toch alleen gewoon leuk bijvoorbeeld.
wij slapen nooit.
Bespring die man gewoon, dat hoort in zijn functie bij de secundaire arbeidsvoorwaarden.
valentinamaria schreef:
28-10-2018 18:41
Morgen de wax. Hij zou inderdaad ideaal zijn als fwb, maar misschien blijkt het bij een volgende ontmoeting wel anders. Vind je elkaar toch alleen gewoon leuk bijvoorbeeld.

Precies, gewoon leuk, spannend contact, afspreken en wie weet wordt hij gewoon een heel fijne fwb of blijft het er verder bij.
wij slapen nooit.
Sophiever schreef:
28-10-2018 18:45
Bespring die man gewoon, dat hoort in zijn functie bij de secundaire arbeidsvoorwaarden.
Ik laat hem wel even bungelen. Hij wil straks graag ergens koffie met me gaan drinken, híj doet maar rustig aan. Ik heb hem ontfutseld dat hij dol is op dominante vrouwen. Dus ik neem het heft in handen... :-D
wij slapen nooit.
SjaanRoeispaan schreef:
28-10-2018 13:52
Ik zie het ook niet hoor. Krijg ook het idee dat ze aan een nietsvermoedende monteur heeft gevraagd of hij open staat voor een relatie, want dat weet ze dan weer wel. Dat hij daar niet voor open staat. Ik kan me ook goed voorstellen dat je direct nee zegt als een oudere vrouw vanuit het niets vraagt of je open staat voor een relatie.... :nut:
.
Natuurlijk... En dat is waarom ze nu al de hele dag aan het appen en bellen zijn. :nut:
Voor mij is het verhaal duidelijk. Hij vroeg haar gisteren toch of hij haar kon appen?
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
valentinamaria schreef:
28-10-2018 18:51
Ik laat hem wel even bungelen. Hij wil straks graag ergens koffie met me gaan drinken, híj doet maar rustig aan. Ik heb hem ontfutseld dat hij dol is op dominante vrouwen. Dus ik neem het heft in handen... :-D
Als hij knap is en elke dag vrouwen langs de weg op een afgelegen plek ontmoet is hij zo weggekaapt.
Sophiever schreef:
28-10-2018 18:53
Als hij knap is en elke dag vrouwen langs de weg op een afgelegen plek ontmoet is hij zo weggekaapt.
Als hij beter kan krijgen moet hij het niet laten. Ik kreeg trouwens geen pech op een afgelopen plek, eerder het tegendeel.
wij slapen nooit.
Sophiever schreef:
Als hij beter kan krijgen moet hij het niet laten. Ik kreeg trouwens geen pech op een afgelopen plek, eerder het tegendeel.
wij slapen nooit.
Sophiever schreef:

Alles kan idd. Vooralsnog heeft hij interesse in TO. Beiden zijn niet meer geïnteresseerd in elkaar dan hooguit fwb. Leuk toch. Een leuke, lekkere fwb ligt niet voor het oprapen, al denken velen van wel.
wij slapen nooit.
iceteapeach schreef:
28-10-2018 19:05
Alles kan idd. Vooralsnog heeft hij interesse in TO. Beiden zijn niet meer geïnteresseerd in elkaar dan hooguit fwb. Leuk toch. Een leuke, lekkere fwb ligt niet voor het oprapen, al denken velen van wel.
Hahaha, idd. Een ideale fuckbuddy is heel moeilijk te vinden.
wij slapen nooit.
iceteapeach schreef:
28-10-2018 19:05
Waarom zou dat niet voor het oprapen liggen?
Sophiever schreef:
28-10-2018 19:26
Wil jij seks hebben met elke random man?
wij slapen nooit.
mijn hemel, wat een zure reacties zeg van sommigen hier
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Sophiever schreef:
28-10-2018 19:26

Zeg jij het maar. Volgens jou is hij zo weggekaapt.
wij slapen nooit.
valentinamaria schreef:
28-10-2018 19:27
Wil jij seks hebben met elke random man?
Nee maar mannen willen echt wel seks met je als je aangeeft behoefte te hebben aan seks. Dat hoeft toch niet zo moeilijk te gaan allemaal?
Sophiever schreef:
28-10-2018 19:31
Nee maar mannen willen echt wel seks met je als je aangeeft behoefte te hebben aan seks. Dat hoeft toch niet zo moeilijk te gaan allemaal?
alsof iedere man je platneukt als je zegt dat je wil neuken
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
iceteapeach schreef:
28-10-2018 19:28
Zeg jij het maar. Volgens jou is hij zo weggekaapt.
Als hij knap is en zij blijft spelletjes spelen is dat zo gebeurd, het gaat om seks he, niet om een diepgaande verliefdheid met soulmate.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven