Ik durf niet meer...

31-08-2010 20:24 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey viva dames,

Ik zit even op de account van mijn lieve vriendinnetje ze vertelde me dat de dames hier top zijn en lief en vooral goed advies geven.

Ik zal even mijn verhaal vertellen ik ben via een kennis gekoppeld aan een leuke vent ( dit heeft hij gedaan omdat hij vond dat ik erg op hem leek qua karakter en hij wel iets voor mij zou kunnen zijn ). We hebben wat heen en weer gemailed we merkten meteen dat mijn kennis gelijk had en we inderdaad vlotjes met elkaar konden praten. We zijn over gegaan op bellen en ook dat was helemaal top. We hebben nu al sinds januari 2010 regelmatig contact, het enige nadeel is dat hij in het buitenland zit voor zijn werk. We hebben elkaar dus NOG NOOIT gezien alleen op foto's en ik heb hem wel op cam gezien.

Nu komt ie ik heb hem mijn aller mooiste foto's gestuurd waar ik helemaal opgetut ben en er op mijn mooist uit zie. Achteraf vind ik dat geen goede zet want volgende week komt hij terug naar Nederland. Ik vrees dat hij hartstikke afknapt als hij me ziet want op de foto zie ik er totaal anders uit.

Dat is nog niet alles de laatste tijd lijken we een beetje uit elkaar te zijn gegroeid en begrijpen we elkaar niet meer. Ik ben op het punt beland dat ik me afvraag of ik werkelijk met hem verder wil maar aan de andere kant ben ik gehecht aan hem geraakt,

Ik weet nu niet meer wat ik moet doen heeft iemand raad?
quote:Sweetsugar schreef op 31 augustus 2010 @ 20:24:

We hebben nu al sinds januari 2010 regelmatig contact, het enige nadeel is dat hij in het buitenland zit voor zijn werk. We hebben elkaar dus NOG NOOIT gezien alleen op foto's en ik heb hem wel op cam gezien.

Dat is nog niet alles de laatste tijd lijken we een beetje uit elkaar te zijn gegroeid en begrijpen we elkaar niet meer. Ik ben op het punt beland dat ik me afvraag of ik werkelijk met hem verder wil maar aan de andere kant ben ik gehecht aan hem geraakt,

Ik weet nu niet meer wat ik moet doen heeft iemand raad?Verder wil met wat precies?
Gewoon afspreken!

Wat is het ergste dat er kan gebeuren...

Dat hij niet hals over kop verliefd op je wordt?

En dan???

Stopt de wereld met draaien?

Komt de zon niet meer op?

Kan je niet meer werken?

Verlies je alle vorm van realiteit?

Indien op alle vragen het antwoord nee is....gewoon gaan

Wat heb je te verliezen (behalve een deuk in je ego?)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ben je gewoon onzeker of ga je echt heel erg tegenvallen?

Als je nog weinig met elkaar hebt zou ik hooguit een kop koffie drinken, meer niet.

We hebben elkaar dus NOG NOOIT gezien alleen op foto's en ik heb hem wel op cam gezien.

Ik weet nu niet meer wat ik moet doen heeft iemand raad?que?
Een beetje onduidelijk met de zin of ik nog met hem verder wil bedoel ik of ik verder wil gaan met het contact met hem.

We zijn in een korte tijd heel erg aan elkaar gehecht ondanks het feit dat we elkaar nooit in real live hebben gezien zijn we onbewust om elkaar gaan geven..

Ik weet nu niet meer wat ik moet doen heeft iemand raad?quote:Sweetsugar schreef op 31 augustus 2010 @ 20:31:

Een beetje onduidelijk met de zin of ik nog met hem verder wil bedoel ik of ik verder wil gaan met het contact met hem.

We zijn in een korte tijd heel erg aan elkaar gehecht ondanks het feit dat we elkaar nooit in real live hebben gezien zijn we onbewust om elkaar gaan geven..Ik doe mijn best maar hoe kan dit samengaan?
SS, sorry hoor, maar hoe kan je nou gehecht raken, of onthechten met iemand als je elkaar nog nooit gezien hebt?

Maar goed, als jullie om elkaar zijn gaan geven zie ik het probleem niet

Ik neem ten minste toch aan dat jullie gewoon wat gaan drinken?

Of hebben jullie afgesproken bij de juwelier om de ringen uit te zoeken?
Ik weet het zelf ook niet goed uit te leggen het is mijn gevoel, dat is wat ik voor hem voel en weet dat het ook wederzijds is. Er is absoluut geen sprake van houden van o.i.d. ( wat natuurlijk ook helemala niet kan ) maar gewoon iemand lief hebben.

De laatste tijd lijkt dat alleen verdwenen te zijn daarom ook mijn twijfels...
Gewoon meeten!

Dan ontdek je vanzelf wat er gebeurt, hoe het met je gevoel zit et cetera. Bovendien... ik vind het niet gek hoor, dat je je allermooiste foto hebt gestuurd... Ik denk ook niet dat hij dat raar zal vinden, tenzij je jezelf zwaar gephotoshopt hebt op die foto...
meiske je moet toch eerst bij elkaar zijn naar elkaar toe groeien en een relatie hebben voordat je kan praten over uit elkaar groeien.

Man man man, ik kan je niet volgen hoor, maar als ik dit soort termen voor of tijdens een allereerste date zou horen dan zou ik de benen nemen.

Echt waar, ik zou rennen voor mijn leven!

Spreek gewoon lekker af, verwacht er niet te veel van, maar maak er een leuke avond van.Als jullie bij elkaar passen komt het vast en zeker wel goed!
Eh jullie hebben een aantal maanden mailcontact gehad maar elkaar nog nooit echt gezien maar toch zijn jullie uit elkaar gegroeid?

Kan iemand mij vertellen wat ik niet snap?

Mailcontact is geen relatie dus uit elkaar gegroeid is onmogelijk,toch?
quote:Sweetsugar schreef op 31 augustus 2010 @ 20:42:

Ik weet het zelf ook niet goed uit te leggen het is mijn gevoel, dat is wat ik voor hem voel en weet dat het ook wederzijds is. Er is absoluut geen sprake van houden van o.i.d. ( wat natuurlijk ook helemala niet kan ) maar gewoon iemand lief hebben.

De laatste tijd lijkt dat alleen verdwenen te zijn daarom ook mijn twijfels...

Wat is het verschil tussen houden van en lief hebben eigenlijk?

Maar buiten dat....ga gewoon op date, nogmaals wat is nou het ergste wat er kan gebeuren?
quote:superstar_2 schreef op 31 augustus 2010 @ 20:43:

Eh jullie hebben een aantal maanden mailcontact gehad maar elkaar nog nooit echt gezien maar toch zijn jullie uit elkaar gegroeid?

Kan iemand mij vertellen wat ik niet snap?

Mailcontact is geen relatie dus uit elkaar gegroeid is onmogelijk,toch?Ik kan je wel zoenen!

*ga ik doen ook*

Ik dacht al dat ik de enige was die het niet snapte!
Volgens mij zijn jullie je allebei aan het terugtrekken omdat jullie het allebei eng vinden!! Mietjes!

Haha neehoor... dat laatste meen ik niet, maar het kan toch zo zijn dat jullie allebei een beetje terugkrabbelen (gevoelsmatig) omdat jullie allebei bang zijn voor hetzelfde? Ik zou zeggen: zeg het tegen hem, wie weet is het voor allebei een opluchting als het uitgesproken is!
Ik denk dus dat je wel degelijk naar elkaar toe kunt groeien door email-contact. Je praat over veel dingen waar je het normaal gesproken in de eerste maanden van een IRL relatie niet over zou hebben...

ja... ik kan het me wel voorstellen!
Het is overduidelijk, dit mag je niet kapot laten gaan! Jullie zijn al zo lang samen, wat maakt het nou uit als je een keer geen make up op hebt of in je joggingpak loopt? Het gaat om het innerlijk.

Ik zou aanraden om als test op je aller-aller-slonzigst naar het vliegveld te gaan. Kijk hoe hij daar op reageert. Loopt hij je straal voorbij, dan weet je genoeg. Maar daar moet je natuurlijk niet vanuit gaan hè?
Ik snap het ook niet helemaal.

Ga hem nou eerst maar eens ontmoeten en kijk of je hem in het echt ook zo leuk vindt. Voor hetzelfde geld vind je er niks aan als je hem in het echt ziet en dan loop je nou drama om niks te maken.
Eens met bianca40

Ik zou niet teveel nadenken over dat 'uit elkaar groeien' en gewoon lekker gaan. Kijk maar wat er gebeurt.

succes!
"ze vertelde me dat de dames hier top zijn en lief en vooral goed advies geven."

Deze laat ik even onder de ctrl C staan.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Bianca40 schreef op 31 augustus 2010 @ 20:46:

Ik denk dus dat je wel degelijk naar elkaar toe kunt groeien door email-contact. Je praat over veel dingen waar je het normaal gesproken in de eerste maanden van een IRL relatie niet over zou hebben...

Oh, maar dat geloof ik ook wel, maar liefhebben gaat me een stap te ver!

Wat ik ook wel geloof is dat de stap na lang mailen om te gaan daten wel steeds moeilijker wordt omdat je in je hoofd, en hij in het zijne toch hele fantasie beelden gaat zitten maken

Maar wat is nou het ergste wat er kan gebeuren....

Dat het niets is???

En dan....

Je kunt inderdaad wel naar elkaar toegroeien door e-mailcontact, maar dan moet je elkaar ook wel in levenden lijve kennen lijkt me.

Ik zou er ook maar niet zo'n punt van maken. Gewoon elkaar ontmoeten, wat heb je te verliezen.
Weet je, wat heb je dan eigenlijk nog te verliezen?

Als jullie elkaar ontmoeten en geen van beiden blijkt enthousiast te zijn, of allebei lijken teleur te stellen, dan ben je weer een ervaring rijker maar heb je niets verloren.

Maar stel dat alsnog die klik komt....

Stel dat je niet gaat en het had geklikt......

Een mens krijgt vaker spijt van dingen die hij NIET heeft gedaan, dan de dingen die hij WEL heeft gedaan.

Dat wilde ik maar even zeggen.

We hebben ook heel wat uren gebeld en gepraat over van alles en nog wat alle onderwerpen zijn ter sprake geweest. Ik heb het over dingen gehad met hem waar ik niet eens met mijn ex-vriend ( waar ik overigens een relatie van 1 jaar heb gehad ) over sprak.

Het is heel goed mogelijk al klinkt het natuurlijk wat vreemd in de oren.
Jullie hebben wel gelijk ik weet ook niet hoe hij eruit ziet misschien heeft hij wel enorme flaporen die op de foto niet te zien zijn hihi!

Ik moet me niet zo druk maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven