Ik mis haar

22-06-2012 23:02 305 berichten
echt.
quote:helene31 schreef op 22 juni 2012 @ 23:27:

[...]

Niet in de pannenkast?

Dat kan ook nog

Onherkenbaar tussen al dat teflon.
Alle reacties Link kopieren
quote:amand1969 schreef op 22 juni 2012 @ 23:21:

[...]

Op het strand. Bij de AH. Dat soort zaken.

Neem er zo eentje, pruik erop en niemand die het ziet.

“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:amand1969 schreef op 22 juni 2012 @ 23:23:

[...]

dit gaat niet over jou!

Ok. Het streven is dat we zo snel mogelijk bij de kern van de zaak komen. Een middel daarvoor is dat we hoofd- en bijzaken leren onderscheiden en we ons in eerste instantie beperken tot de feiten.

Ik ga wat gesloten vragen stellen is dat goed ja of nee?
quote:chrissiy schreef op 22 juni 2012 @ 23:28:

Maar goed, ik ben om. Ik geloof je: je mist haar. En nu? Wat ga je er aan doen?Ik kan er niets aan veranderen.
Als je je verhaal kwijt wilt maar je bent er nog niet aan toe om het met iemand te delen kun je het opschrijven en het dan in de fik steken.

of de moderne versie;

Je typt je verhaal en slaat het op in je computer en steekt de computer in de fik

en nu voor de draad ermee
Mazzelen, wat een goede tactiek. Ik lees mee.
quote:waarbij schreef op 22 juni 2012 @ 23:28:

[...]

Dat kan ook nog

Onherkenbaar tussen al dat teflon.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:mazzelen schreef op 22 juni 2012 @ 23:30:

[...]

Ok. Het streven is dat we zo snel mogelijk bij de kern van de zaak komen. Een middel daarvoor is dat we hoofd- en bijzaken leren onderscheiden en we ons in eerste instantie beperken tot de feiten.

Ik ga wat gesloten vragen stellen is dat goed ja of nee?Ik zou graag iets meer invloed op het verloop van dit interview hebben, dus ik beloof niks.
Zogenaamd leuk topic hoor maar kan je echt niets beters verzinnen als titel?
quote:amand1969 schreef op 22 juni 2012 @ 23:27:

[...]

gewoon een ?

Voor jou
quote:Tickel schreef op 22 juni 2012 @ 23:29:

[...]

Neem er zo eentje, pruik erop en niemand die het ziet.

[afbeelding]Die heeft heul eng haar. Weet niet of dat nou een aanrader is.
Ik ben benieuwd ...
quote:Vilma schreef op 22 juni 2012 @ 23:30:

Als je je verhaal kwijt wilt maar je bent er nog niet aan toe om het met iemand te delen kun je het opschrijven en het dan in de fik steken.

of de moderne versie;

Je typt je verhaal en slaat het op in je computer en steekt de computer in de fik

en nu voor de draad ermee Een OP van één woord met een titel van 3 woorden werkt ook hoor! Maar bedankt voor het meedenken
Elke situatie is veranderbaar, al was het alleen maar je houding. Doe toch niet zo droeftoeterig.
quote:chrissiy schreef op 22 juni 2012 @ 23:32:

Elke situatie is veranderbaar, al was het alleen maar je houding. Doe toch niet zo droeftoeterig.Ik vind jou niet liev
Dames. Ik waardeer jullie inzet, maar de therapie gaat echt niet werken als iedereen maar open vragen blijft stellen en toegeeft aan de neiging om niet bij de feiten te blijven.
Ik dacht even dat ze terug was met het topic precies boven deze ( bij de nieuwe topics) 'het spijt mij' what was i thinking??
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Neem nog een neut Amrand
quote:mazzelen schreef op 22 juni 2012 @ 23:33:

Dames. Ik waardeer jullie inzet, maar de therapie gaat echt niet werken als iedereen maar open vragen blijft stellen en toegeeft aan de neiging om niet bij de feiten te blijven.Waar blijven jouw gesloten vragen dan?
quote:pastiche schreef op 22 juni 2012 @ 23:31:

[...]

Die heeft heul eng haar. Weet niet of dat nou een aanrader is.Die man krijgt ie er niet bij hoor. En een pruik is er in vele soorten
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Armand vind je zelf dat je goed bezig bent? Ja of nee?
quote:nouschi schreef op 22 juni 2012 @ 23:33:

Ik dacht even dat ze terug was met het topic precies boven deze 'het spijt mij' what was i thinking??Ik heb geen flauw idee wat jij dacht. vast aan een sigaret en een biertje.
quote:mazzelen schreef op 22 juni 2012 @ 23:33:

Dames. Ik waardeer jullie inzet, maar de therapie gaat echt niet werken als iedereen maar open vragen blijft stellen en toegeeft aan de neiging om niet bij de feiten te blijven. no shit
quote:_xxx_ schreef op 22 juni 2012 @ 23:33:

[...]

Waar blijven jouw gesloten vragen dan? Gesloten? Ik d8 dat Viva 24 uur geopend was
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
En ik vind jou raa.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven