ik mis hem zo
woensdag 4 januari 2012 om 07:42
Hier zit ik dan ...........
Heb gisteravond afscheid genomen van mijn vriend. Hij heeft me in de afgelopen periode heel erg onzeker gemaakt.
Nu heb ik gezegd dat hij maar eens keuzes moet maken.Hij komt nl. uit een lange relatie ( 25 jaar ) en is emotioneel nog niet los van haar.
Hij zegt dat hij voor mij gaat vechten en dat hij me niet kwijt wil........
Ik wil hem ook niet kwijt, ik hou van hem, maar hoe weet ik nu of hij er echt voor wil gaan.
Ze hebben gelukkig geen kinderen......
Ik mis hem zo...
Heb gisteravond afscheid genomen van mijn vriend. Hij heeft me in de afgelopen periode heel erg onzeker gemaakt.
Nu heb ik gezegd dat hij maar eens keuzes moet maken.Hij komt nl. uit een lange relatie ( 25 jaar ) en is emotioneel nog niet los van haar.
Hij zegt dat hij voor mij gaat vechten en dat hij me niet kwijt wil........
Ik wil hem ook niet kwijt, ik hou van hem, maar hoe weet ik nu of hij er echt voor wil gaan.
Ze hebben gelukkig geen kinderen......
Ik mis hem zo...
woensdag 4 januari 2012 om 08:26
woensdag 4 januari 2012 om 08:32
woensdag 4 januari 2012 om 09:02
quote:TaraD schreef op 04 januari 2012 @ 08:37:
Natuurlijk kies je voor jezelf.. Hij viert kerst met zijn ex terwijl jullie zeker al sinds augustus samen zijn. Ze hadden ook geen kinderen dus waarom zou hij dat nog doen? Weet zijn ex inmiddels wel van jouw bestaan of nog steeds niet?
Mis ik iets, waar lees ik dat hij kerst met ex heeft gevierd?
In dat geval, geen kinderen, dan een schop geven. Als hij bij ex weg is, en hij viert wel met haar, dan zou ik zeer zeker voor mezelf kiezen.
Natuurlijk kies je voor jezelf.. Hij viert kerst met zijn ex terwijl jullie zeker al sinds augustus samen zijn. Ze hadden ook geen kinderen dus waarom zou hij dat nog doen? Weet zijn ex inmiddels wel van jouw bestaan of nog steeds niet?
Mis ik iets, waar lees ik dat hij kerst met ex heeft gevierd?
In dat geval, geen kinderen, dan een schop geven. Als hij bij ex weg is, en hij viert wel met haar, dan zou ik zeer zeker voor mezelf kiezen.
woensdag 4 januari 2012 om 09:18
quote:TaraD schreef op 04 januari 2012 @ 08:37:
Dat doet hij dus inderdaad alleen maar omdat zij belangrijker is dan jij (auw!).
De juiste keuze gemaakt vrouw. Je verdiend een man die je aanbid en op nummer 1 zet.
Dat doet hij dus inderdaad alleen maar omdat zij belangrijker is dan jij (auw!).
De juiste keuze gemaakt vrouw. Je verdiend een man die je aanbid en op nummer 1 zet.
woensdag 4 januari 2012 om 09:25
woensdag 4 januari 2012 om 15:53
Meid, uit eindelijk bespaar je jezelf groot verdriet!
Als hij zeker weet, dat hij klaar met haar is, komt hij echt wel terug.
En anders was het een goed ding dat jullie uit elkaar zijn!
Geef niet in! Zet nog door.
Je bent nu nog in de begin stage van het uitmaken met iemand, dat is het zwaarst.
Als hij zeker weet, dat hij klaar met haar is, komt hij echt wel terug.
En anders was het een goed ding dat jullie uit elkaar zijn!
Geef niet in! Zet nog door.
Je bent nu nog in de begin stage van het uitmaken met iemand, dat is het zwaarst.
Love my life!
vrijdag 6 januari 2012 om 17:12
Hij is idd.met kerst bij haar geweest.
Hij heeft me gister nog gebeld om te praten.... We hebben gepraat en besloten dat het beter is om elkaar even niet te zien.
Vind het moeilijk omdat ik hem mis maar weet dat het zo even better is.
Weet wel dat hij zich rot voelt, hij heeft me nl vandaag al 4 x gebeld en een aantal sms berichten gestuurd...... Dus ik wacht het maar af.
Hoop wel dat het goed komt, zullen veel moeten praten.
Ik blijf gewoon positief en alles komt goed
Hij heeft me gister nog gebeld om te praten.... We hebben gepraat en besloten dat het beter is om elkaar even niet te zien.
Vind het moeilijk omdat ik hem mis maar weet dat het zo even better is.
Weet wel dat hij zich rot voelt, hij heeft me nl vandaag al 4 x gebeld en een aantal sms berichten gestuurd...... Dus ik wacht het maar af.
Hoop wel dat het goed komt, zullen veel moeten praten.
Ik blijf gewoon positief en alles komt goed
vrijdag 6 januari 2012 om 18:04