ik mis hem zo

04-01-2012 07:42 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier zit ik dan ...........

Heb gisteravond afscheid genomen van mijn vriend. Hij heeft me in de afgelopen periode heel erg onzeker gemaakt.

Nu heb ik gezegd dat hij maar eens keuzes moet maken.Hij komt nl. uit een lange relatie ( 25 jaar ) en is emotioneel nog niet los van haar.

Hij zegt dat hij voor mij gaat vechten en dat hij me niet kwijt wil........

Ik wil hem ook niet kwijt, ik hou van hem, maar hoe weet ik nu of hij er echt voor wil gaan.

Ze hebben gelukkig geen kinderen......

Ik mis hem zo...
Knap dat je deze keuze voor jezelf hebt gemaakt. Maar het blijft naar.. sterkte!
Badankt... iemand moest een keuze maken en ik dacht als hij het niet doet, doe ik het, maar wel met veel pijn en verdriet...
Ach, arme jij! Wat moeilijk, heftig en naar. Maar ook heel dapper en goed!

En natuurlijk heb je nu veel pijn en verdriet. Maar heb vertrouwen dat het beter wordt. Want dat wordt het, echt waar!

Veel sterkte en een dikke knuffel voor jou; stoere vrouw!
En dat heb je goed gedaan! Ik weet natuurlijk niet wat er precies is gebeurd, maar als hij je niet gelukkig maakte nu is het beter dat je voor jezelf kiest. Echt knap!

Het zal zeker even zeer doen, gun jezelf dat verdriet ook. Dan is het gemakkelijker om er straks weer bovenop te komen!
Natuurlijk kies je voor jezelf.. Hij viert kerst met zijn ex terwijl jullie zeker al sinds augustus samen zijn. Ze hadden ook geen kinderen dus waarom zou hij dat nog doen? Weet zijn ex inmiddels wel van jouw bestaan of nog steeds niet?
quote:TaraD schreef op 04 januari 2012 @ 08:37:

Natuurlijk kies je voor jezelf.. Hij viert kerst met zijn ex terwijl jullie zeker al sinds augustus samen zijn. Ze hadden ook geen kinderen dus waarom zou hij dat nog doen? Weet zijn ex inmiddels wel van jouw bestaan of nog steeds niet?

Mis ik iets, waar lees ik dat hij kerst met ex heeft gevierd?

In dat geval, geen kinderen, dan een schop geven. Als hij bij ex weg is, en hij viert wel met haar, dan zou ik zeer zeker voor mezelf kiezen.
Oh.. Ik kan niet loepen mobiel.
quote:Zo.maar schreef op 04 januari 2012 @ 09:02:

[...]

Mis ik iets, waar lees ik dat hij kerst met ex heeft gevierd?

Als je het loepje gebruikt kun je zien dat TO eerder heeft gepost.
Ah weer wat geleerd, dank je wel.
Stomme vraag, welk loepje, hoe dom kan ik me voelen:

Kijk straks wel, werk tijd.
quote:TaraD schreef op 04 januari 2012 @ 08:37:

Dat doet hij dus inderdaad alleen maar omdat zij belangrijker is dan jij (auw!).

De juiste keuze gemaakt vrouw. Je verdiend een man die je aanbid en op nummer 1 zet.
quote:Zo.maar schreef op 04 januari 2012 @ 09:17:

Stomme vraag, welk loepje, hoe dom kan ik me voelen:

Kijk straks wel, werk tijd.

Onder de naam van de TO, de ava, staan 3 icoontjes. Het middelste icoontje is een loepje.

Netten onder werktijd?!
Ik zeg: laten gaan. Als hij nog steeds kerst viert met zijn ex kiest hij niet voor jou. Never be an option..be a choice!
Bazinga!
quote:TaraD schreef op 04 januari 2012 @ 09:25:

[...]

Onder de naam van de TO, de ava, staan 3 icoontjes. Het middelste icoontje is een loepje.

Netten onder werktijd?! Ah gevonden, dank je wel. Nee ik moest naar mijn werk, helaas kan ik niet netten tijdens werk tijd :-)
Meid, uit eindelijk bespaar je jezelf groot verdriet!

Als hij zeker weet, dat hij klaar met haar is, komt hij echt wel terug.

En anders was het een goed ding dat jullie uit elkaar zijn!

Geef niet in! Zet nog door.

Je bent nu nog in de begin stage van het uitmaken met iemand, dat is het zwaarst.
Love my life!
Lees nu pas over kerst!

Echt belachelijk! Je bent dan toch beter af zonder hem?

In een relatie horen de partners elkaar belangrijk te laten voelen.

Helemaal in het begin.

Ik vind het ook respectloos naar jou toe.
Love my life!
Hij is idd.met kerst bij haar geweest.

Hij heeft me gister nog gebeld om te praten.... We hebben gepraat en besloten dat het beter is om elkaar even niet te zien.

Vind het moeilijk omdat ik hem mis maar weet dat het zo even better is.

Weet wel dat hij zich rot voelt, hij heeft me nl vandaag al 4 x gebeld en een aantal sms berichten gestuurd...... Dus ik wacht het maar af.

Hoop wel dat het goed komt, zullen veel moeten praten.

Ik blijf gewoon positief en alles komt goed
Hebben jullie dat samen besloten of jij alleen?
We hebben dat samen besloten
sterkte..

Wees sterk(ik bedoel, probeer zn smsjes en telefoontjes te negeren)

Hebben jullie afgesproken hoelang geen contact met elkaar?

Ik hoop ook voor jou dat hij jou op nummer een kan zetten straks! En anders is hij gewoon niet "jouw ware"

Liefdesverdriet sucksm
Eens met bungaa! Even elkaar een tijdje niet zien is veel te vrijblijvend. Je zult echt duidelijk moeten zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven