Ik moet hier weg

17-07-2018 01:38 234 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb dit nooit eerder gedaan, en als ik mensen zulke oproepen zag plaatsen snapte ik nooit waarom ze niet allang weg waren. Dus ik snap als ik die reacties krijg, maar ik zou heel graag praktische adviezen of ervaringen willen.

Ik zit al een aantal jaren in een relatie, en ik ben 2 maanden geleden bevallen van onze zoon. Ik ben altijd erg zelfstandig geweest, alleen sinds de zwangerschap heb ik niet meer gewerkt. Nu hebben we elke dag ruzie omdat hij vindt dat hij niet hoeft te helpen met onze zoon omdat hij het geld verdiend en ik niet. Ik doe al 2 maanden elke dag en nacht alles alleen ( 6 keer per nacht eruit, ik slaap niet meer.) Elke keer als ik hem hierop aansprak en boos werd kregen we ruzie, maar nog niks zoals vanavond. Terwijl ik boos werd dat ik wakker werd en eruit moest om een flesje te maken omdat hij nog te druk aan het gamen was midden in de nacht en er geen tijd voor had, is het uit de hand gelopen. Hij ging me uitschelden en noemde me "bollie" en "ga lekker donuts eten". Dit deed me zoveel pijn omdat ik druk bezig ben met de zwangerschapskilos te verliezen, maar ik 2 maanden geleden van zijn zoon ben bevallen en dat niet zo snel gaat. Toen ben ik gaan huilen en duwen totdat hij me in mijn gezicht sloeg. Ik was zo verbaast en ik verstijfde helemaal. Ik was een paar minuten aan het bedenken wie ik moet bellen of wat ik moet doen. Mijn vrienden en familie wonen allemaal 2 uur bij me vandaan en ik wil ze niet snachts in paniek opbellen. Ondertussen is mijn vriend met een logeertas weggegaan zonder iets te zeggen. Geen idee waar hij heen is maar ik ben allang blij dat hij even weg is. Ik ben nu iets gekalmeerd maar ik ben radeloos en ik weet niet wat ik nu moet doen. Aan de ene kant denk ik ga slapen je hebt je rust nodig voor je baby, kijk morgen maar wat je doet. Aan de andere kant denk ik dit gaat te ver ik ga hier meteen aangifte van doen en hij zoekt het maar ui