Ik vind het maar eeenng!

26-12-2010 22:28 2006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok dus ik met mijn grote mond over liefdes en dat soort gedoe, niet aan mij besteed enzo.

Nou ik geloof dat ik het te pakken heb en niet een beetje ook...en geheel overwacht.

Tijdens een van mijn reisjes in Scandinavie op een feestje leuke jongen ontmoet...leuk mee verteld, leuke spanning, veel gelachen, zó leuk. Totdat ik hoorde dat ie 22 is *slik*...ik ben 29. Maar toch die chemie...zo onweerstaanbaar.

Met zijn leeftijd in mijn achterhoofd heb ik die avond netjes met een knuffel (maar da's best normaal daar) afgesloten. En nu sinds 2 weken thuis, we skypen en msnen ons suf!

Ik heb de stoute schoenen aangetrokken, 31 december ga ik terug, alleen, naar zijn appartement, oud en nieuw vieren. Ik weet nog steeds niet wat me overkomen is maar hij zit in mijn hoofd en wil er ook niet meer uit, en het is wederzijds. Ben ik nu vrijgezel nog, ja toch he? Jeetje over een aantal dagen zie ik 'm weer...help! Weet niet waarom ik dit typ maar ik bedacht me net dat het nog maar een aantal dagen is en ik begin 'm best te knijpen nu

Waaaaar is mijn ratio?!
Hanneke jij bent echt stout.

Ik moet ook zo slapen, maar heb een biertje gepakt tegen de schrik en nu even back to earth Grand Designs kijken op Discovery dan maar een uurtje later slapen.

Welterusten Hanneke
Oh decor8 is een leuk blog! Ik ben in NY in Anthropologie geweest en wat een winkel .

Ik woon nu helaas in een gehuurd gemeubileerd huis, waar ik helemaal niks mee kan qua verven, meubileren of decoreren.

Ik kan niet wachten totdat ik een echte baan heb waar ik echt geld mee verdien zodat ik een echt huis kan inrichten .
oh help, nou het scheelt dat ik nog klaarwakker ben

Truste Han
Ik geloof dat ik in mijn huisje hooguit twee dingen heb staan die géén vintage zijn.

Ik hou niet van nieuwe spullen, niet teveel in ieder geval.

En ik hou al helemaal niet van saaie nieuwbouwhuizen met klinisch showroom-interieur.
Haha hier nog een vintage lover. Zelfs mijn behang komt van de kringloop
quote:DeKenau schreef op 09 maart 2011 @ 23:22:

Ik geloof dat ik in mijn huisje hooguit twee dingen heb staan die géén vintage zijn.

Ik hou niet van nieuwe spullen, niet teveel in ieder geval.

En ik hou al helemaal niet van saaie nieuwbouwhuizen met klinisch showroom-interieur.Mijn meubels hier zijn ook hartstikke vintage maar dat heeft meer te maken met de krenterigheid van de huisbaas .
heel mijn inrichting is bij elkaar geraapt, gekregen of anders zeer cheap (behalve mijn vloer, die moest perse naar mijn smaak en kwalitatief goed zijn en is dus het duurste item in huis - en mijn bed maar die heb ik alweer jaaren nog van toen ik bij m'n ouders woonde) ( o nee en mijn mega flatscreen - die een beetje uit de toon val magoed een gamer wil een grote tv )
haha ik heb ook zo'n mega flatscreen die uit de toon valt hier, maar die heb ik gekregen! Ik heb alleen maar 1, 2 en 3 dus veel staat 'ie niet aan. Leuk SnJ, dat je ook van vintage houd! Wat zou je decadente vlam daar van vinden?
Oh haha hoe wist je dat?

Ik woon in hetzelfde land waar Hannie vandaan komt (weet je nu wat ik bedoel?). Maar ik ben van plan om in 2012 weer terug te verhuizen.

Erg is dat he... Ik heb een best grote tuin hier en dat is gewoon een groot vlak beton. Maar ik vind het zo zonde om daar energie in te steken als ik hier toch nog maar een jaar ga wonen.
Tja DK; Geen idee maar heb helemaal niks meer gehoord. Hij is nu een maand weg, zou me sms'en als ie geland was maar niks.... Ik probeer m uitn hoofd te zetten.

Sorch, nee nog geen idee welk land, sorriej.

Voor een jaar zou ik ook niet teveel investeren nee. Maar toch jammer idd, altijd fijner je eigen spullen / smaak om je heen te hebben.
--

Ik heb het niet zo handig aangepakt want nu kan ik het niet zeggen zonder dat ik Hannie's afkomst verraadt!
Floepsie
DK ik dacht dat jij zo klaarwakker was
--
Klopt als een bus. Vreemde ogen dwingen is niet voor niets een aloud gezegde
Ja.

Mijn zusje is zo schattig .

Laatste keer dat ik aan het oppassen was ik echt drie seconden niet aan het opletten. Had ze mijn tas te pakken en was ze ondertussen bezig met mijn oogschaduw op te smeren (op haar ogen!! ze imiteerde mij dus ) .

Zie dan maar boos op ze te worden .
Floeps

I love kids hahaha
--
quote:SexNJaZz schreef op 10 maart 2011 @ 00:07:

DK ik dacht dat jij zo klaarwakker was

Ik zat helemaal verdiept in de blogs!

( ik heb toch geen foto gemist he?)
Kinderen zijn leuk! Werk je met kinderen SnJ?
Ik moet echt slapen maar heb geeeeeeeeeeen Ziiihiiiinnnnn!!!! Nog 1 nachtje morgen weer mijn eigen bedje met mijn lieve snorremans (voordat hierisverstanden over verstaan: mijn kat dus hè)
Ennuh even weghalen aub, Sorch wil jij dat ook doen pls? Thx:).
Ik ga mezelf echt het bed in schoppen ..... Slaap lekker !!
Ok zal ik doen SexNJazz :-) .
Moggûh

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven