Ik vind het maar eeenng!

26-12-2010 22:28 2006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok dus ik met mijn grote mond over liefdes en dat soort gedoe, niet aan mij besteed enzo.

Nou ik geloof dat ik het te pakken heb en niet een beetje ook...en geheel overwacht.

Tijdens een van mijn reisjes in Scandinavie op een feestje leuke jongen ontmoet...leuk mee verteld, leuke spanning, veel gelachen, zó leuk. Totdat ik hoorde dat ie 22 is *slik*...ik ben 29. Maar toch die chemie...zo onweerstaanbaar.

Met zijn leeftijd in mijn achterhoofd heb ik die avond netjes met een knuffel (maar da's best normaal daar) afgesloten. En nu sinds 2 weken thuis, we skypen en msnen ons suf!

Ik heb de stoute schoenen aangetrokken, 31 december ga ik terug, alleen, naar zijn appartement, oud en nieuw vieren. Ik weet nog steeds niet wat me overkomen is maar hij zit in mijn hoofd en wil er ook niet meer uit, en het is wederzijds. Ben ik nu vrijgezel nog, ja toch he? Jeetje over een aantal dagen zie ik 'm weer...help! Weet niet waarom ik dit typ maar ik bedacht me net dat het nog maar een aantal dagen is en ik begin 'm best te knijpen nu

Waaaaar is mijn ratio?!
Nou ja ik denk dat straks het verhuizen en samen klussen etc een goede beproeving voor ons gaat worden in ieder geval haha. Die 9 dagen waren 'n piece of cookie, maar nu komt de vuurdoop

Even een forumtechnische vraag. Als we straks de 2000 halen moet ik dan vragen om deze te sluiten of hoe gaat dat in z'n werk?
Gunst. Zeg, Snyggie? Heb je al de staatlotterij enzo gewonnen? Want qua geluksfactor zou ik -als ik jou was- maar eens investeren in een lot. Of straatje. Of een lot van de postcodelotterij? Of wat getalletjes invullen bij de lotto? Want ehm.. met jou huidige "geluksfactor" kan ik het je aanraden denk ik
hahaha hoezo geluk, 't gaat lekker in ieder geval!

Ik heb trouwens ook een goede titel voor 2, lekker heerlijk banaal en kitch zoals rest van dit topic
Hoi snyggin,

Eigenlijk wil ik alleen maar zeggen dat ook ik een zeer enthousiaste meelezer ben.

Ik vind het allemaal fantastisch voor je!

Hahahah en ben stiekem een beetje jaloers op zoveel liefde!

Ik hoop dat het verhuizen en klussen soepeltjes verloopt en dat je ons zo nu en dan eens een up-date geeft!

Groetjes Mellog
Lief dat je reageert Mellog

Ik kom zeker nog updates geven maar het is beetje doods hier afgelopen dagen, waar is ieeeedereeeeen? *echo*
Ok ik lees ALTIJD mee, en ik krijg van dit topic hoop in de toekomst Heel veel liefde en plezier toegewenst samen
@ Hanneke: je hebt zeker nooit van de wijsheid 'geen geluk in de liefde betekend geluk in het spel' gehoord? Loten kopen heeft géén zin voor Snugger hoor!

Hoe was je tripje trouwens?

Ik ben hier weinig, want heb het momenteel druk met een nieuwe studie en harder werken. Ahum.
Hier nog een meelezer. Wat fijn Snyggin dat het zo goed gaat!

Wens jullie veel geluk samen en blijf vooral doorschrijven!
Ik. Ben. Ka. Pot.

Ik meld me weer als ik me in het rijk der levenden bevind.
quote:DeKenau schreef op 22 maart 2011 @ 16:37:

@ Hanneke: je hebt zeker nooit van de wijsheid 'geen geluk in de liefde betekend geluk in het spel' gehoord? Loten kopen heeft géén zin voor Snugger hoor!

Ik heb anders niks gewonnen in de staatslotterij nieuwsjaarstrekking?
quote:yellowlove schreef op 22 maart 2011 @ 16:31:

Ok ik lees ALTIJD mee, en ik krijg van dit topic hoop in de toekomst Heel veel liefde en plezier toegewenst samenWaarom wist ik dit niet, mede Elf?
Oh. En mijn pompom-juig-ik-ben-zo-blij-want-snyggin-krijgt-zweed-in-huis-er-bij lied laat even op zich wachten. te moe.
Je hoeft niet alles te weten Hanneke, dit is voor mij een soort MIjn Geheim verhaal
quote:hanneke000 schreef op 22 maart 2011 @ 17:09:

[...]

Ik heb anders niks gewonnen in de staatslotterij nieuwsjaarstrekking?

Het is lóterij he, Hanniebal. Ik zie nu al twee keer lotterij langskomen, is dit er weer eentje in de categorie 'ramdebiel'?

Verder voldaan moe, hoop ik? Was 't wel leuk?
"leuk" is niet de omschrijving die ik eraan wil geven. Afgelopen48 uur nauwelijks geslapen en gegeten, dus nu vooral gesloopt.

En Lotterij is ehm... een loterij voor Britse Ramdebielen?
quote:yellowlove schreef op 22 maart 2011 @ 17:11:

Je hoeft niet alles te weten Hanneke, dit is voor mij een soort MIjn Geheim verhaal Oh, zo'n blaadje dat je stiekem bij de kapper/tandarts/snackbar/huisarts leest? Lees jij ons dan? Bij de kapper/tandarts/snackbar/huisarts? Zijn we wel vermakelijk? Dat de hele wachtkamer je raar aankijkt waarom je moet lachen?
Jeetje, ja, dat kan ik me voorstellen...

( ging je met eurolines ofzo? )

Rust maar lekker uit!
Snuggie. Wat is het toch een heerlijke love story spannend dat je gaat verhuizen maar dat komt ook wel goed! Kunnen jullie daarna kamperen in een minitentje, dat vind ik ook wel behoorlijk vuurproeverig

Hannie, welcome back ik wacht geduldig af op het lied!

Bijna 2000 posts! Mmm kan nieuwsgierigheid naar nieuwe topic titel niet bedwingen. Misschien maar even 9 keer op verzend drukken
NOG MAAR 7 REACTIES!
oeioeioeioeioei.... Jullie ook zo benieuwd naar de nieuwe topic titel?!
Volgens mij zijn wij de enige Han

Ik gok op 'fuck productiviteit, fuck zweet'
ik denk dat het iets Zweedser word!
Mijn Geheim verhaal?

Krijg ik altijd van die treurige huismoeders-gevoel bij. En om in de termen van mijn dochter te blijven die dit tegen een klasgenootje zei toen ze samen de school uit kwamen wandelen "ik heb een coole mama he!"

Over meisje gesproken, volgens mij vind ze Zweed best ok. In de auto vanmiddag: "wanneer komt Zweed weer?" haar verteld dat dat misschien volgend weekend was "ben ik dan bij papa?". En dat komt inderdaad zo uit, dat vond ze dan jammer, in ieder geval een heel gesprek gehad over hem en of ie dan wel meeging met ons op vakantie. Heel fijn om haar seal of approval te hebben in ieder geval.
Hier de drammerige meeleester... zou niet meer reageren maar kan het niet laten. (ja, ja, noem mij maar dramdebiel).

Blijf meelezen en nieuwsgierig naar volgende topic-titel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven