Ingeruild voor een jonger exemplaar

01-10-2018 17:29 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
5 jaar heeft ons geluk mogen duren. Hadden het over kinderen krijgen samen. Nooit ruzie en eind juli na een wilde vrijpartij vertelt hij me dat hij verliefd is op iemand anders. Dat hij zich nog nooit zo gevoeld heeft en dat hij de relatie wil beëindigen. Samen een hond gekocht twee jaar geleden en die wil ik niet kwijt. Hij heeft een dienstwoning dus ik moet weg en heb binnen drie weken een huis gekocht moet enkel nog twee maanden wachten voordat ik erin kan. Gisteren is hij bij haar blijven slapen en het doet zon pijn niet normaal. Hij zegt ook hele nare dingen dat zij een betere moeder zal zijn dan ik enz en toch merk ik dat ik jaloers ben. Weet dat hij mijn aandacht niet waard is enkel hou nog zoveel van hem of degene die ik dacht dat hij was en ik wil af van dat gevoel. Hoop ergens dat het fout tussen hen gaat dat hij dan terug komt hoe stom is dat. Heb ook nog seks met hem gehad en dat was gek genoeg fijn omdat ik dan weet dat ik niet lelijk ben ofzo. Nu hij gisteren bij haar is blijven slapen wordt het ineens zo duidelijk dat hij niet meer van mij is en dat hij met haar naar het kindje van zijn collega gaat kijken en niet met mij en het doet zoveel pijn. Hoe krijg ik die vreselijke wanhoop en jaloerse gevoelens weg ben een hoopje ellende en zo niet mezelf meer. Wil heel graag vrienden blijven want mijn hond is als mijn kindje.
En wat is de vraag?
Ben je 40?
Hij houdt jullie hond???
Wat een hufter en wat laat jij je in de zeik nemen!
Waarom wil jij met iemand zijn die jou niet wil? beste wraak is zelf gelukkig worden zonder hem
Telefoon verdekt opstellen achter een bloempot en dan filmpje maken als hij nog eens toenadering zoekt. Dat aan zijn nieuwe scharrel sturen. Is het zo over ;-)

Of heb ik nou teveel films gekeken?
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Wat ontzettend vals dat hij jou zo aan het afzeiken is. Je bent vijf jaar zijn lief geweest en nu laat hij je zo vallen. Je mag wel eisen dat hij jou met respect behandelt en jou geen sneren geeft. Dat verdien je niet.
Geen seks meer hebben. En kan je niet bij je zus/vader/vriendin terecht?
merano schreef:
01-10-2018 20:58
Telefoon verdekt opstellen achter een bloempot en dan filmpje maken als hij nog eens toenadering zoekt. Dat aan zijn nieuwe scharrel sturen. Is het zo over ;-)

Of heb ik nou teveel films gekeken?
Dat is een goeie :rofl:
Hij klinkt als een ongelooflijke eikel. Wees blij dat jij er vanaf bent.
Waar blijf je daar nog, kan je nergens anders terecht?
En een hond is geen kind, je kan een regeling treffen ivm het dier maar daarom hoef je geen 'vrienden' te blijven.
Hij zal vast niet zomaar langs zijn neus we gezegd hebben dat zij een betere moeder zou zijn, dat is vast tijdens een woordenwisseling gebeurd.
Hoe oud ben je? Ik vind je wat kinderlijk overkomen.
Laat je niet in de luren leggen, wees blij dat je van deze man af bent. En hou de hond voor jezelf, laat hem die niet van je afpakken.
...
Liefdesverdriet is klote. Gelukkig wordt het , al duurt het soms effe, steeds minder.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Hadewychh schreef:
01-10-2018 21:20
.
Hij zal vast niet zomaar langs zijn neus we gezegd hebben dat zij een betere moeder zou zijn, dat is vast tijdens een woordenwisseling gebeurd.
Is het dan minder pijnlijk ?

Mannen die uit een relatie stappen worden vaak enorm gemeen en ruziezoekerig. Helpt vast tegen hun schuldgevoel. Maar is wel extra lullig.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
blijfgewoonbianca schreef:
01-10-2018 21:26
Is het dan minder pijnlijk ?

Mannen die uit een relatie stappen worden vaak enorm gemeen en ruziezoekerig. Helpt vast tegen hun schuldgevoel. Maar is wel extra lullig.
Eens.

Hoe meer ruzie ze maken, hoe meer ze zich ervan overtuigen dat uitmaken de beste stap ooit was.
Hij houd de hond gedeeltelijk Zijn beiden eigenaar en ik werk op kantoor en hij buiten en mag haar mee naar zijn werk nemen. Ik mag twee dagen thuis werken en kan dan de hond hebben plus de ene week 1 zaterdag of zondag en de andere week het hele weekend. Daarom wil ik ook vriendschappelijk met hem omgaan omwille van de hond. Als hij mij die afneemt dan krijgt zijn nieuwe scharrel alles te horen en dat weet hij.
Mens, verbreek gewoon alle banden. Met zo'n hufter wil je geen vrienden blijven.
Muis40 schreef:
02-10-2018 07:31
Hij houd de hond gedeeltelijk Zijn beiden eigenaar en ik werk op kantoor en hij buiten en mag haar mee naar zijn werk nemen. Ik mag twee dagen thuis werken en kan dan de hond hebben plus de ene week 1 zaterdag of zondag en de andere week het hele weekend. Daarom wil ik ook vriendschappelijk met hem omgaan omwille van de hond. Als hij mij die afneemt dan krijgt zijn nieuwe scharrel alles te horen en dat weet hij.
Geloof er niks van en als het wel zo is dan is er iets niet goed in je hoofd. Het is een hond, geen kind!! Daar kom je echt wel overheen. Lijkt me voor de hond ook niks dat gesjouw, trouwens. Mens, ga je leven richten op de toekomst zonder hem. Daar ga je alleen verdriet van krijgen. Hij komt straks met verhalen over zijn zwangere vriendin en dat ga jij dan aanhoren voor die hond? En het is geen scharrel, maar zijn vriendin. Hij is verliefd en wil een toekomst met haar. Jij hebt niets met haar te maken en met dreigementen krijg je hem niet terug. En als hij dan al zo slecht is, waarom wil je hem dan? Je bent gewoon jaloers en dat snap ik wel. Maar echt, dit gaat je niet verder helpen. Laat hem, laat die hond. Wie weet komen Julie ooit samen, maar laat ze met rust!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven