Internetdaten - deel 2

16-10-2014 18:55 3090 berichten
En hier weer verder met al onze verhalen over internetdaten!
Alle reacties Link kopieren
Rasa, wat leuk! En snap dat je dan helemaal geen behoefte hebt aan datingsperikelen. Ik zou genieten van de kriebels in je buik van dit avontuur ;)
manamana...tutuutududu
@Rasa, ik zou juist nu daten! want: let maar op, net voor dat je naar het buitenland gaat date je natuurlijk de man van je leven! Zo gaat dat!
"Look deep into nature, and then you will understand everything better."
@SK: Hup, gewoon dat bericht schrijven!

@Sybreed; Briljant, dat soort advertenties ja!

@Rasa; Wat gaaf! Ik ben echt een beetje jaloers! Kan me voorstellen dat je zin dan ook verdwijnt ja, en wie wat wat voor exotische god je tegen gaat komen

Ik merk zelf dat ik ook niet zo'n behoefte heb aan daten op het moment. Wellicht ook omdat er niets interessants is (oorzaak-gevolg) maar ik vind het we even prima zo. Ben ook steeds sneller klaar met die Tinder gesprekken.

*edit; ik zie net dan de beller me van FB gegooid heeft en ook mijn nummer verwijderd, dus ik zal hem wel niet enthousiast genoeg geweest zijn
En the award voor bigest Bullshit smoes ever gaat naar: EX!

Drie kwartier voor afspraak:

Apje van meneer.

"Hey Patrice, vanavond kan niet doorgaan. Mijn zus is morgen jarig en ze is nu in Maastricht dus gaan we vanavond haar verjaardag vieren. Morgen ben ik er namelijk de hele dag niet. Dus.. Wanneer spreken we af?"

Mijn reactie:

"Serieus? Dit had je je niet eerder kunnen bedenken? Jij was degene die dit wilde. Dus laat maar. Geen behoefte meer om af te spreken."

Zijn reactie:

"Oei. Deze reactie had ik niet verwacht. Maar mijn zus woont in Den Haag dus zie haar niet elke dag."

Ik ga er verder niet meer op in. Verspilde moeite. Wat een loser!

Alleen jammer van mn tv weer... zucht... ga maar eens kijken of de klusjesman van mn ouders terug van vakantie is en of hij dat voor mij wil aansluiten :p.
Carpe Diem!
Hallo!

Ik ben er ook weer na een paar dagen afwezigheid. Ik moest echt enorm veel bij lezen en vind het dan altijd zo moeilijk om alles van iedereen te onthouden.

Missp: Enorm balen dit! Ben je niet teleurgesteld? Of ben je er gewoon klaar mee? Gelukkig had je je van te voren niet al te druk gemaakt. Was zonde van de tijd geweest.

Rasa: Begrijpelijke keuze. Je gaat nog wel mee op date toch?

Koekske: Ik kan me je twijfel wel voorstellen. Benieuwd hoe het dit weekend zal gaan...

Amy: Die kinderman op Tinder: En iemand die na 3 minuten gaat bellen? Zou ik ook niet enthousiast van worden zeg...

Womkje: Ik zou het contact met eerste date sex man laten voor wat het is. ( Had je zelf ook al besloten geloof ik). Jij verder nog dates in de planning?

Famke: Ik heb dat ook een keer gehad dat ik met iemand maanden heb gechat. Voelde goed en veel persoonlijke dingen verteld. Naarmate het contact vorderde ontstond er bij mij al wat twijfel. Hij leek nogal "bleu." Ik vond hem wel aardig, maar qua relatie werd het toch een no-go dacht ik. Hij was toen een soort van beledigd ( misschien ook wel terecht). Ik wees hem na maanden chatten af zonder dat ik hem ooit had gezien. Ik vond dat hij daarin wel een punt had en werd ook (opnieuw door vriendinnen) aangespoord om wel af te spreken. Het was op zich gezellig maar mijn gevoel van "zeker geen relatiemateriaal"klopte wel. Ik heb toen hij wegging gezegd: "We spreken zeker nog eens af " terwijl ik al wist dat ik dat niet wilde, maar ik vond het zo lullig om dat te zeggen. (Is dat ook fout?). Ik heb nooit meer initiatief genomen om af te spreken. Hij ook niet. Ik heb hem wel vrij snel ( via bericht) laten weten dat ik voor een relatie echt niet genoeg klik voelde. Hij wilde vriendschappelijk contact houden. Contact is er nog weel ( minimaal) maar we hebben elkaar nooit meer gezien. Moraal van dit verhaal: Ondanks dat je geen druk wil(de) en er niet aan toe was / bent, snap ik wel dat je op termijn toch wil afspreken.

Maka: Aantrekkingskracht wint het van het verstand dus. Ik kan en mag daar geen oordeel over hebben.

Beesie: Lukt het met "meer loslaten?"

ngs: Fijn dat het lekker gaat bij jou!

Ladydana: Ik vind het ook moeilijk om alle verhalen te onthouden hoor, al ga ik nu volgens mij nog vrij aardig....

ST: Geniaal berichtje, ik lag dubbel. Jammer dat je het durft te sturen. Als je trouwens geïnteresseerd bent in seks en je bent klein, bedacht ik me dat een zittende vrouw voor jou best handig kan zijn. (Excuses het schoot door mijn hoofd toen jullie het over de penissen hadden ). Het is overigens geen uitnodiging alleen een tip.

Sybreed: Ik vind dat jij altijd zo mooi schrijft! Ik denk ook dat een "foute " / onbereikbare man interessanter is omdat je daar veel moeite voor moet doen. Het levert spanning op. Lieve mannen vinden veel vrouwen denk ik te braaf, te saai.

Heb ik nu iedereen gehad?

Ik heb mijn foute man woensdag gezien. Hij is in ieder geval duidelijk in dat hij niet op zoek is naar een relatie. Ik moet het dus afkappen. Ik voel meer, ik wil meer en ik hoop op meer. Maar ik heb het nog niet gedaan. En dat is behoorlijk stom van mij want ik kan straks mijn hart gaan lijmen.

Op date actie weinig ondernomen. Deels vanwege foute man, deels ook veel andere dingen aan mijn hoofd. Meerdere vrienden met verdriet vanwege ziektes ( bij kinderen) en andere narigheid. Dus mijn hoofd staat er ook "in het algemeen"niet zo naar.
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
quote:The_Fonz schreef op 23 januari 2015 @ 17:51:

@Rasa, ik zou juist nu daten! want: let maar op, net voor dat je naar het buitenland gaat date je natuurlijk de man van je leven! Zo gaat dat!Daar loopt ze dan gewoon om de hoek bij de supermarkt tegenaan toch? Niks internet... Ben het trouwens ook weer even beu na gister weer een mwah-date. Hij vond me te druk geloof ik. :S
Goeie reactie Missp! Jammer dat het nodig was. Wat een loser inderdaad!
@misspatrice: Terecht. In het minst erge geval gaat het hier om een man die niet kan plannen.

Over een week de 4e date met een vrouw die ik heel erg leuk vind. Alleen qua communicatie gaat het niet vlot, ze sms't niet, mailen gaat traag. Er is nog niets gebeurd.

Gisteren een 1e date gehad met een andere vrouw. Was leuk, maar lang niet zo leuk als die ander. Ook geen bijzonder gevoel bij. Maar zojuist krijg ik wel een leuk mailtje, zij communiceert snel. Ik hou wel van duidelijkheid.

Heel lastig dit.
Ik was er nog een paar vergeten:

Nevermind: Ik dacht dat ik de enige was die freaks aan de haak sloeg maar die van jou klonk ook.. weird. Engerd. Jij komt uit Belgie? ( Niet vanwege de man maar ik herken taalgebruik ).

Tiger-Lilly: Wat een eikel van een ex! Ik heb een maand ingeschreven gestaan bij e-darling. Ik vond het het geld echt niet waard.

Wildezalm: Er is geen bepaalde maatstaaf voor wanneer je seks moet hebben, of hebben gehad. Neem gewoon de tijd en doe wat goed voelt, zeker in jou situatie.

Erik: Dat klinkt inderdaad... ingewikkeld.
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
Erik, waarom verloopt de communicatie zo traag? Waarom wil ze niet smsen of appen oid? Bij een goede reden zou ik het niet zo erg vinden...anders waarschijnlijk wel....
@ngs: Geen idee. Ik vind het op zich geen probleem, maar ik vind bevestiging wel belangrijk. Als er eenmaal contact is, dan is het altijd prima. Maar omdat het een tijdje duurt begin ik mij zorgen te maken.

@Re_ske: Wat het lastig maakt is dat ik de vrouw die wat minder duidelijk communiceert veel leuker vind dan de vrouw die wel direct communiceert.
@Re_ske: nee baal er niet van. Hij is me niet waard. Kom er overigens net achter (via via) dat zus helemaal vandaag niet jarig is. Morgen pas. Die sukkel weet dus ook nog niet eens de datum van de verjaardag van zijn eigen zus.

Op FB is hij poepie vriendelijk. Slijmbal. Reageer er ook niet op.

@ Erik: Hoe komt het dat het contact zo traag verloopt? Wacht je wellicht te lang af? Of reageert zij niet op jouw berichtjes?
Carpe Diem!
@missp, omg. Wat een stakker. Niet kunnen plannen? Een date nog wel?

Wow, ik mag de agenda app dan nog wel niet gevonden hebben op m'n

nieuwe mobiel. Maar die heb ik echt niet nodig als er een date is geplant.

Beterschap met je tv

Ik zou tinder weer ff aanzetten en gewoon een frisse duidelijke stud aan

de haak slaan.

@Re-ske, geïnteresseerd in seks? Nee, tuurlijk niet. Seks is om het uitsterven

van het menselijk ras te voorkomen. Het kan zo voorbij zijn met die schrale

6 miljard. Nee, plezier, lust, erkenning, aandacht, warmte en intimiteit vind

ik totaal niets hoor. Ik wordt wel zaad donor. Dan hoef ik ook niet meer te

daten -_-

Ik ga me nog niet richten op een specifieke groep betreffende dat onderwerp.

1.65 valt toch nog wel een heel klein beetje mee???

Geen uitnodiging? Oh, je pm staat uit, ik zie het

@Erik, goed bezig man, twee tegelijk aan de lijn.

Gewoon beide velden blijven bespelen, wie overblijft lost zich vanzelf wel op.

Hier even niets nieuws, rp lady heeft al 2 dagen niets terug gestuurd.

En een tinder lady die wel dagelijks een berichtje stuurt is een buitenlander

die hier tijdelijk werkt maar hier wel wilt "blijven".

Maar ze woont om de hoek en wilt wel eind komende week afspreken.

Dan ga ik even kort de wet verbreken en haar gedachten lezen.

Kijken of ik dat nog kan.
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
@Erik; waarom vraag je het niet gewoon? Dat gissen heeft weinig zin

@MissP; wat een sukkel! Of hij weet het niet, of het is een rotsmoes.
@misspatrice: Ik overspoel haar niet met berichtjes. Ik heb na een date een keer een berichtje gestuurd. Daar kwam niets op terug. Later heb ik haar gebeld, niets aan de hand, en toen nieuwe date gepland.

Eigenlijk is er niets aan de hand: We mailden altijd al elke 3 á 4 dagen, er is niets veranderd. Alleen kort na een date wil ik bevestiging dat het goed zit, en dat ontbreekt. Daarnaast reageert ze niet op aanrakingen (arm om haar heen), niet afwijzend maar ze doet ook niets terug. Voor de rest zijn de dates geweldig. Dubbele signalen dus en daar word ik gek van.

Ik wil zelf rustig aan doen, en totaal niet hard van stapel lopen. Maar ik wil wel duidelijkheid. Die andere vrouw is duidelijk, maar daar voel ik niets voor.

@systeemkast: Rationeel gezien mee eens, maar ik voel zo veel voor die ene vrouw dat ik het lastig vind ik nog verder te gaan met anderen.

@AmyFarahFowler: Moet ik eerst wel een date hebben. Aan telefoon of via mail ga ik dit soort vragen niet stellen. Die 4e date wordt toch alles of niets omdat het al de 4e is. Met vragen ben ik wel bang dat het wanhopig over komt, ik lees overal dat je nooit moet vragen.
Fout, kan verwijderd worden
Erik, na 4 dates vind ik dat je dat best kan vragen via mail of telefoon. Ik vind het ook niet wanhopig overkomen maar gewoon een vraag om duidelijkheid, niks mis mee. Daarbij...als ze je echt leuk vind knapt ze heus niet af op zo'n vraag... Het lijkt mij nu een beetje alsof ze je 'achter de hand houd' ofzo...
quote:ngs schreef op 24 januari 2015 @ 15:05:

Erik, na 4 dates vind ik dat je dat best kan vragen via mail of telefoon. Ik vind het ook niet wanhopig overkomen maar gewoon een vraag om duidelijkheid, niks mis mee. Daarbij...als ze je echt leuk vind knapt ze heus niet af op zo'n vraag... Het lijkt mij nu een beetje alsof ze je 'achter de hand houd' ofzo...Ze is een verlegen type. Ik ken mezelf lang genoeg om te weten dat dit ook de types zijn waar ik verliefd op word. Ik wacht af tot de date volgende week, ik vind dat zo'n vraag echt face-to-face moet. Of haar gewoon zoenen en kijken wat ze doet.
Brrrr. Ik ben er nog steeds niet overheen.

De "Ik ben een vrouw uit **** en op zoek naar een leuke man."

Is dit antwoord wat?

"Hey ******, ik ben een leuke man, anders was ik al lang bij mezelf weg gegaan. Lets date! Wanneer kan je?"

Of: "Hey *****, ik ben een leuke man, als mijn profiel je aanspreekt wil ik je refereren naar een psycholoog gezien mijn

profiel geen stembanden heeft."

Wat is dit toch moeilijk, de perfecte zinvolle zin verzinnen. -_-

@Erik, je hebt een moeilijke smaak. Via internet is het dan nog 3x zo lastig om te weten te komen wat ze voelt.

Goed dat je wel de date hebt staan. Succes.
@systeemkast:

Het is erg persoonlijk. De zinnen die je formuleert zou ik zelf nooit gebruiken. Ik zal het ook niet leuk vinden als een vrouw mij in die stijl benadert. Maar dat geldt niet voor iedereen gelijk.

Ik weet het. Ik heb in het verleden wel dates gehad die dezelfde avond nog sms'ten dat ze het gezellig vonden. Ik ben vaardig genoeg om dit voorzetje te gebruiken, maar het werd niets blijvends. Ik val op andere types.
@SK; Niet zo moeilijk doen. Als een eerste bericht al zo ingewikkeld is...
Het eerste bericht moet juist niet ingewikkeld denk ik. Als je maar in gaat op iets uit het profiel waar je op reageert. Ik denk dat de kwaliteit van je eigen profiel belangrijker is.
Erik, hou er wel rekening mee dat als zij wat verlegen is en jij zo'n vraag f2f stelt ze misschien dichtklapt... Per mail kan ze iig even nadenken over wat ze gaat antwoorden.

Sk, eens met Amy! En persoonlijk heb ik dan liever een gewone 'hoi, hoe is het' dan zo'n doordacht 'grappig' bericht....
Het is ook alleen maar moeilijk bij dit persoon.

De andere profielen stuur ik zo een berichtje, zij hebben ook een leuke tekst

en wat ingevulde interesses.
Gelukkig maar, ik was al bang dat je voor alle eerste berichtjes zoveel moeite deed Gewoon eerlijk zeggen dat je nieuwsgierig bent omdat haar profiel niet zoveel zegt dan oid?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven