Is dit raar?
zaterdag 1 juni 2019 om 14:00
Sinds kort ben ik -na jaren alleen te zijn geweest - weer helemaal hoteldebotel verliefd. Ik heb nu dus een prille relatie en alles loopt op rolletjes. Hoewel ik heel verliefd ben, merk ik dat ik het meestal ook wel weer fijn vind als hij weer weg gaat. Zoals vandaag. We zijn gisteren op stap geweest en hij heeft bij mij geslapen. Nu loopt hij net de deur uit. En ben ik ook wel weer even blij dat hij weg is. Lekker mijn eigen ding doen en rust.
Is dit nu raar? Of hoor ik hem continu te missen en bij me te willen hebben? Ik ben wel echt heel verliefd.
Is dit nu raar? Of hoor ik hem continu te missen en bij me te willen hebben? Ik ben wel echt heel verliefd.
zaterdag 1 juni 2019 om 14:06
Ook als je getrouwd ben mag je die gevoelens hebben. Ik houd zielsveel van mijn man, maar als ik een vrije dag heb en mijn man gaat naar zijn werk, of iets anders doen niet bij mij in de buurt, dan kan ik daar ook van genieten.
Ik ben graag met mijn man, maar af en toe is alleen ook heel fijn. En als hij dan weer terugkomt, dan ben ik weer heel blij dat hij terug is. Daar is niets mis mee
Claudia de Breij heeft daar een mooi nummer over: Ik mis je zo graag.
Ik ben graag met mijn man, maar af en toe is alleen ook heel fijn. En als hij dan weer terugkomt, dan ben ik weer heel blij dat hij terug is. Daar is niets mis mee
Claudia de Breij heeft daar een mooi nummer over: Ik mis je zo graag.
Adem in, adem uit, en herhaal indien nodig
zaterdag 1 juni 2019 om 14:25
heel herkenbaargizzmo-returns schreef: ↑01-06-2019 14:03Nee hoor, vind ik ook heerlijk. In heb begin van onze relatie en nu 25 jaar later nog steeds.
zaterdag 1 juni 2019 om 15:01
Heb ik ook! Het houdt mij tegen om een relatie aan te gaan. Keer op keer had ik veel behoefte aan eigen tijd. Om dan eens niet te hoeven afspreken en dat vonden de exen best lastig. Ook later bleef dat zo, en ik weet niet goed hoe eea te combineren.
Ik denk dat je dus een gelijkgestemde moet vinden wat dit betreft. Iemand die ook graag tijd voor zichzelf heeft. Dan zou het moeten lukken
Ik denk dat je dus een gelijkgestemde moet vinden wat dit betreft. Iemand die ook graag tijd voor zichzelf heeft. Dan zou het moeten lukken
zaterdag 1 juni 2019 om 15:26
Je weet toch zelf wel wat je voelt? Wat zou er in hemelsnaam raar zijn aan je gevoelens?
Als je geen spruitjes lust of een film niet leuk vindt vraag je toch hopelijk ook niet of dat raar is? Er is niet een of andere norm waar je gevoelsleven aan moet voldoen. Iedereen voelt wat anders in andere situaties.
Als je geen spruitjes lust of een film niet leuk vindt vraag je toch hopelijk ook niet of dat raar is? Er is niet een of andere norm waar je gevoelsleven aan moet voldoen. Iedereen voelt wat anders in andere situaties.
zaterdag 1 juni 2019 om 16:52
zaterdag 1 juni 2019 om 17:04
Zolang de balans maar hetzelfde is.
Vriend is introvert en heeft aan eens per week afspreken genoeg, ik extravert en zou graag 2 dagen per week niet bij elkaar zijn. Dat is heel ongelijk en ik zou daar, mocht er ooit een ander komen, zeker meer op letten. Je blijft toch schipperen tussen één persoon die gefrustreerd en onbevredigd is en één persoon die zich verstikt en gevangen voelt.
Vriend is introvert en heeft aan eens per week afspreken genoeg, ik extravert en zou graag 2 dagen per week niet bij elkaar zijn. Dat is heel ongelijk en ik zou daar, mocht er ooit een ander komen, zeker meer op letten. Je blijft toch schipperen tussen één persoon die gefrustreerd en onbevredigd is en één persoon die zich verstikt en gevangen voelt.