It hurts like hell

31-03-2012 10:58 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil even van me afschrijven mischien meer mensen die zich rot voelen

Na bijna 6 jaar is mijn relatie na gezamelijk besluit gestopt.

Het ging gewoon niet meer te veel verschilen ideen en vuurtje was gedoofd.

Maar het doet pijn en is raar leeg gevoel. Het gevoel dat het beter is

Overheerst nog niet maar vooral het k...t gevoel.wat ik hier mee wil?

Geen idee vooral van mij afschrijven denk ik.
Het is logisch dat het pijn doet!! Gun jezelf de tijd om te rouwen en te accepteren. Ben even een poosje extra lief voor jezelf
Ik heb ooit gelezen dat zo lang een relatie duurde,je de helft van de tijd nodig hebt om je relatie breuk te overleven.

Is misschien een beetje lang als je zelf die beslissing neemt uit elkaar te gaan,maar je hoeft ook niet meteen een maand later helemaal happy te wezen toch?
Het is gewoon k*t!!!

Serkte, en ga vooral even dingen doen waar je zelf behoefte aan hebt!
Accepteer je verdriet. erken dat je verdrietig bent, het is normaal je zo te voelen. 6 jaar deel je alles met iemand en dan ineens niet meer. je klote voelen is dat een hele normale ervaring

Heel veel sterkte komende tijd
Bedankt iedereen ik hoop nier dat het,6 jaar duurt voor ik er over heen ben

Ik heb mezelf net getrakteerd,op een capucino rete duur maar ja zin in
Geniet van je koffie!
quote:divafiary schreef op 31 maart 2012 @ 11:42:

Bedankt iedereen ik hoop nier dat het,6 jaar duurt voor ik er over heen benIk heb mezelf net getrakteerd,op een capucino rete duur maar ja zin innee de helft zei ik...........das dus 3 jaar he
Het gaat ooit over meis. Echt een kutadvies op dit moment, maar op lange termijn zal je me geloven

Lekker goed voor jezelf zorgen de komende tijd (eigenlijk altijd, maar nu extra). Doe waar jij blij van wordt, en als je even niet vrolijk wil zijn ook de tijd nemen om het er allemaal lekker uit te gooien

allereerst maar een knuffel zit er hier ook middenin... hoe je het ook wendt of keert blijft gewoon k*t... lief zijn voor je (me)zelf en gelukkig komt de zomer eraan...
quote:ladytruckster schreef op 31 maart 2012 @ 11:12:

Ik heb ooit gelezen dat zo lang een relatie duurde, je de helft van de tijd nodig hebt om je relatie breuk te overleven.

Dat is echt de grootste onzin....

Er zijn relaties van 3 maanden waar je een jaar verdriet van kunt hebben en relaties van 16 jaar waar je na 2 maanden overheen bent. Alles hangt af van het hoe en waarom, hoe iets is afgerond, waarom iets stukloopt, hoe lang het al slecht ging, wie er een punt achter heeft gezet etc. Daar staat geen standaard tijd voor.
quote:Marsepeintje schreef op 31 maart 2012 @ 15:42:

[...]

Er zijn relaties van 3 maanden waar je een jaar verdriet van kunt hebben en relaties van 16 jaar waar je na 2 maanden overheen bent. Alles hangt af van het hoe en waarom, hoe iets is afgerond, waarom iets stukloopt, hoe lang het al slecht ging, wie er een punt achter heeft gezet etc. Daar staat geen standaard tijd voor.

Inderdaad, daar valt geen peil op te trekken. Met de ene breuk heb je sneller vrede dan met de andere.

Sterkte TO.
Hier dames, even een nummer om het eruit te janken...

It hurts like hell
quote:Marsepeintje schreef op 31 maart 2012 @ 15:42:

[...]

Er zijn relaties van 3 maanden waar je een jaar verdriet van kunt hebben en relaties van 16 jaar waar je na 2 maanden overheen bent. Alles hangt af van het hoe en waarom, hoe iets is afgerond, waarom iets stukloopt, hoe lang het al slecht ging, wie er een punt achter heeft gezet etc. Daar staat geen standaard tijd voor.Nou nou... ik heb dat ook weleens gelezen trouwens... op het forum hier
het is ook een teleursteling we zijn 2 jaar bezig geweest met relatie theraphie gesprekken en zo en het niet heeft niet geholpen.

veel mensen om heen setelen trouwen krijgen kindjes

voel me soms alsof ik de boot gemist heb

vond een vriendin ook nodig om te zegen wat maakt het uit ? jullie deden toch alles al apart wat k..t opmerking niet?
quote:pokkewijf schreef op 31 maart 2012 @ 15:15:

allereerst maar een knuffel zit er hier ook middenin... hoe je het ook wendt of keert blijft gewoon k*t... lief zijn voor je (me)zelf en gelukkig komt de zomer eraan...bedankt jah o zo iets waar moet ik nu op vakantie in de zomer fff
quote:Ik heb ooit gelezen dat zo lang een relatie duurde,je de helft van de tijd nodig hebt om je relatie breuk te overleven.Wat een onzin! Gelukkig duurde het geen acht jaar om over mijn ex heen te komen waarmee ik 16 jaar samen was geweest.
ik word gek van mensen die denken dat het nog te lijmen valt

nee dat valt het niet, leuke reatie ook van tja valt mee jullie deden toch al alles apart , dat wil je nu net horen geleukig ook mensen die wel mee leven en die het wel erg vinden en ook de zelfde vriendenkring fff
Trek je niets aan van de reacties van anderen.. Ik geloof er heilig in dat zulke dingen bij bijna niemand kwaad bedoelt zijn maar meer ongemakkelijk zijn omdat ze geen idee hebben wat te zeggen... Sterkte.
quote:divafiary schreef op 01 april 2012 @ 09:42:

het is ook een teleursteling we zijn 2 jaar bezig geweest met relatie theraphie gesprekken en zo en het niet heeft niet geholpen.

veel mensen om heen setelen trouwen krijgen kindjes

voel me soms alsof ik de boot gemist heb

vond een vriendin ook nodig om te zegen wat maakt het uit ? jullie deden toch alles al apart wat k..t opmerking niet?

Dat heb ik zelf ook meegemaakt. We waren allebei echt aan trouwen en kinderen toe, en toen is het stukgelopen.

Dat is echt even doorbijten. Heel mijn toekomst lag overhoop, en ik had dromen met die persoon. Ook vertrok ik uit het gezamenlijk huis, dus dan heb je een beetje dat ontheemde gevoel.

Het zal goedkomen, echt waar. Langzaam word je weer stabieler, en die tranen die komen en die gaan nog een tijdje, maar daarna krijg je er vrede mee.

Voor nu: sterkte. Ruim lekker veel tijd voor jezelf in, om een beetje op te knappen en aan te sterken. Zes jaar is een lange tijd. Overweeg om het tegen je baas/manager te vertellen, dan snapt hij/zij dat je af en toe afwezig lijkt.
ja had al mijn baas verteld had er begrip voor en houd er rekening mee.

maar heel raar ondank de pijn en het verdriet heb ik ook een soort van opluchting gevoel van het is goed zo, we hebben nu beide rust

gaan na volgende week spullen uitwiselen zal een moeilijk zijn.

geleukig, heb ik zo veel lieve mensen om mij heen die mij steunen en begrijpen , ik neem ook de tijd voor mij maar ga veel ondernemen,heb veel mensen om mij heen heerlijk.ben nie graag alleen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven