Jongen ontmoet tijdens stapavond

15-03-2018 16:15 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een paar weken geleden heb ik een ontzettend leuke jongen ontmoet. Gelijk dezelfde avond gezoend (iets wat ik normaal gesproken zo lang mogelijk uitstel). Uiteraard nummers uitgewisseld en al een aantal weken met elkaar aan het appen.
Er is vanuit beide kanten zeker interesse maar het komt niet tot een volgende stap. Zo nu en dan geef ik subtiele hints over een afspraakje maar daar gaat hij niet echt op in.
Mijn vraag is of ik hem mee uit moet vragen of dat ik meer geduld moet hebben......

Alle adviezen zijn welkom!
Waarom doe je het zelf niet??? Waarom wacht je af??
Of een x duidelijk zijn en een datum, tijd en plaats voorstellen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Mannen snappen geen hints, en al helemaal geen subtiele
Vanavond biertje drinken?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Een paar WEKEN en nog steeds geen vervolgafspraak? Tenzij je aan de andere kant van het land ben wezen stappen zou dit voor mij een dealbreker zijn.
Als je elkaar tegenkomt in een kroeg of club, kun je elkaar ook tegenkomen bij een bakkie koffie.
lilalinda schreef:
15-03-2018 16:17
Mannen snappen geen hints, en al helemaal geen subtiele
Ik mis ook heel veel inderdaad
koekies zijn lekker
Uit eigen ervaring kan ik melden: mannen begrijpen geen hints. Die van mij in elk geval niet. Toch is het me gelukt hem aan de haak te slaan door, jawel, zelf een vervolgafspraak voor te stellen. En wat denk je? Hij vond het leuk! Doen dus!
The owls are not what they seem
LadyL0101 schreef:
15-03-2018 16:22
Uit eigen ervaring kan ik melden: mannen begrijpen geen hints. Die van mij in elk geval niet. Toch is het me gelukt hem aan de haak te slaan door, jawel, zelf een vervolgafspraak voor te stellen. En wat denk je? Hij vond het leuk! Doen dus!
Waarom stelde hij zelf geen date voor dan?
Hij werkt in een andere stad dus is weinig thuis. Het heeft onder andere dus daar mee te maken.
Maar wellicht dat zelf initiatief nemen geen kwaad kan!!!
Kasboom schreef:
15-03-2018 16:26
Waarom stelde hij zelf geen date voor dan?
Goeie vraag. Hij dacht dat het toch niks kon worden gezien onze toenmalige woonplaatsen denk ik. Ik zal het hem eens vragen!
The owls are not what they seem

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven