Een paar weken geleden heb ik een ontzettend leuke jongen ontmoet. Gelijk dezelfde avond gezoend (iets wat ik normaal gesproken zo lang mogelijk uitstel). Uiteraard nummers uitgewisseld en al een aantal weken met elkaar aan het appen.
Er is vanuit beide kanten zeker interesse maar het komt niet tot een volgende stap. Zo nu en dan geef ik subtiele hints over een afspraakje maar daar gaat hij niet echt op in.
Mijn vraag is of ik hem mee uit moet vragen of dat ik meer geduld moet hebben......
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Anoniem_283719
donderdag 15 maart 2018 om 16:19
Een paar WEKEN en nog steeds geen vervolgafspraak? Tenzij je aan de andere kant van het land ben wezen stappen zou dit voor mij een dealbreker zijn.
Als je elkaar tegenkomt in een kroeg of club, kun je elkaar ook tegenkomen bij een bakkie koffie.
Uit eigen ervaring kan ik melden: mannen begrijpen geen hints. Die van mij in elk geval niet. Toch is het me gelukt hem aan de haak te slaan door, jawel, zelf een vervolgafspraak voor te stellen. En wat denk je? Hij vond het leuk! Doen dus!
Uit eigen ervaring kan ik melden: mannen begrijpen geen hints. Die van mij in elk geval niet. Toch is het me gelukt hem aan de haak te slaan door, jawel, zelf een vervolgafspraak voor te stellen. En wat denk je? Hij vond het leuk! Doen dus!
Hij werkt in een andere stad dus is weinig thuis. Het heeft onder andere dus daar mee te maken.
Maar wellicht dat zelf initiatief nemen geen kwaad kan!!!