Jouw man/vriend is een lul/hufter.

zaterdag 11 september 2021 om 13:22
Ik heb vast jullie aandacht nu.
Ik zie hier vaak op het forum deze opmerking langskomen. Iemand vertelt of vraagt iets en dit is de conclusie, al dan niet met de tip te gaan scheiden, of de vraag waarom vrouwen nog steeds samen met klootzakken of kinderen maken met klootzakken.
Ik ben benieuwd wat jullie hier van vinden. Schrijven jullie dit wel eens? Waarom wel/niet?
Is het wel eens tegen jou gezegd (geschreven dus?) Hoe vond je dat?
Als je dit zelf schrijft, waarom? Ik ben dan ook benieuwd; heb je zelf een man/vriend en kinderen? Zeg je dit irl ook tegen mensen?
Mijn mening: Ik vind het niet raar, ik vind het heel bijzonder
Ik zie hier vaak op het forum deze opmerking langskomen. Iemand vertelt of vraagt iets en dit is de conclusie, al dan niet met de tip te gaan scheiden, of de vraag waarom vrouwen nog steeds samen met klootzakken of kinderen maken met klootzakken.
Ik ben benieuwd wat jullie hier van vinden. Schrijven jullie dit wel eens? Waarom wel/niet?
Is het wel eens tegen jou gezegd (geschreven dus?) Hoe vond je dat?
Als je dit zelf schrijft, waarom? Ik ben dan ook benieuwd; heb je zelf een man/vriend en kinderen? Zeg je dit irl ook tegen mensen?
Mijn mening: Ik vind het niet raar, ik vind het heel bijzonder

zaterdag 11 september 2021 om 13:28
Ja, ik zeg dat ook in RL.
Ja, is ook wel eens tegen mij gezegd en ik heb die lul ook gedumpt.
Nee, ik heb nu geen relatie met een hufter, redelijk leuke man, ook na 16 jaar. En alles wit ik tik of zeg in rl, dat werkt ook zo in mijn relatie. Ik pik gewoon weinig kutgedrag of gekozen narigheid van een ander.
En waarom zou je dat niet mogen zeggen als iemand om advies komt vragen bij een echt probleem? In RL of hier?
Waarom is dat heel bijzonder? Waarom moet je per se een relatie houden als die gewoon echt kut is?
Of waarom uberhaupt een relatie als het meest belangrijke in je leven? Iets wat je moet hebben?
Ik vond alleen zijn na hufter ook prima. En zou nu ook prima alleen kunnen zijn. Misschien zit het daar wel in?
Nee, ik heb nu geen relatie met een hufter, redelijk leuke man, ook na 16 jaar. En alles wit ik tik of zeg in rl, dat werkt ook zo in mijn relatie. Ik pik gewoon weinig kutgedrag of gekozen narigheid van een ander.
En waarom zou je dat niet mogen zeggen als iemand om advies komt vragen bij een echt probleem? In RL of hier?
Waarom is dat heel bijzonder? Waarom moet je per se een relatie houden als die gewoon echt kut is?
Of waarom uberhaupt een relatie als het meest belangrijke in je leven? Iets wat je moet hebben?
Ik vond alleen zijn na hufter ook prima. En zou nu ook prima alleen kunnen zijn. Misschien zit het daar wel in?
anoniem_404927 wijzigde dit bericht op 11-09-2021 13:31
35.23% gewijzigd
zaterdag 11 september 2021 om 13:28
Ik schrijf dit zeker. Als je bv een paar jaar samen bent, geen kinderen hebt en een klootzak als vriend of vriendin hebt? Dan schrijf ik 'wegwezen, zo snel als je kan'.
Dat kan gaan over geweld (verbaal en/of fysiek), afspraken nooit nakomen, geen respect hebben, egocentrisch zijn en ga zo maar door. Waarom zou je in godsnaam genoegen nemen met zulke partners? Dan blijf ik nog liever alleen.
17 jaar getrouwd met een man.
Dat kan gaan over geweld (verbaal en/of fysiek), afspraken nooit nakomen, geen respect hebben, egocentrisch zijn en ga zo maar door. Waarom zou je in godsnaam genoegen nemen met zulke partners? Dan blijf ik nog liever alleen.
17 jaar getrouwd met een man.
Life is short. Eat dessert first.

zaterdag 11 september 2021 om 13:36
Slotje.FeeLucifer01 schreef: ↑11-09-2021 13:28Ja, ik zeg dat ook in RL.
zaterdag 11 september 2021 om 13:41
Ik vind het vooral heel bijzonder dat jij het bijzonder vind.
Hier op het forum zijn de mensen gewoon eerlijk en praten ook vaak uit ervaring.
Als een man een hufter/klootzak/lul is en men vindt dat dan word dat gezegd als zijn gedrag zo is.
Je oordeelt vanuit wat er opdat moment geschreven word .
En als je herkent dat iemand echt in een nare situatie zit dan zeg je dat gewoon en ga je het niet mooier maken dan dat het is.
Niemand hier zou voor de grap zeggen weg wezen of ga scheiden.
En ja ik zeg wat ik denk dus ook als ik denk dat iemand een enorme lul is.
En het is ook wel eens tegen mij gezegd over de partner opdat moment en eigenlijk diep van binnen wist ik het wel maar wilde het niet weten.
Denk dat veel vrouwen hier op het forum net de laatste inzicht kunnen krijgen en de kracht om wel uit een slechte relatie te stappen.
Hier op het forum zijn de mensen gewoon eerlijk en praten ook vaak uit ervaring.
Als een man een hufter/klootzak/lul is en men vindt dat dan word dat gezegd als zijn gedrag zo is.
Je oordeelt vanuit wat er opdat moment geschreven word .
En als je herkent dat iemand echt in een nare situatie zit dan zeg je dat gewoon en ga je het niet mooier maken dan dat het is.
Niemand hier zou voor de grap zeggen weg wezen of ga scheiden.
En ja ik zeg wat ik denk dus ook als ik denk dat iemand een enorme lul is.
En het is ook wel eens tegen mij gezegd over de partner opdat moment en eigenlijk diep van binnen wist ik het wel maar wilde het niet weten.
Denk dat veel vrouwen hier op het forum net de laatste inzicht kunnen krijgen en de kracht om wel uit een slechte relatie te stappen.
Blijf in jezelf geloven !
zaterdag 11 september 2021 om 13:43
Ja, ik heb wel eens tegen een vriendin gezegd dat ik blij ben dat haar partner niet de mijne is. Dat was na een hele lijst klachten van haar.
Vervolgens kreeg ik allemaal redenen te horen waarom ik geen gelijk had, dat ik in mijn handen moest knijpen als ik haar partner zou kunnen scoren.
Ik heb mijn balboekje vol klootzakken, en een hele lijst met mensen die achteraf zeiden dat ze allang wisten wat de persoon in kwestie allemaal verkeerd deed. Had ik dat tijdens de relatie willen horen? Nee, waarschijnlijk niet. Maar ik heb wel een paar vriendinnen die aangaven dat zij zich zorgen maakten, en dat ze er waren voor me, om te klagen en om uit te huilen, en vooral om lekker te lachen.
Uiteindelijk speelt er altijd meer dan wat men zegt. Je kunt niet achter de voordeur kijken.
Vervolgens kreeg ik allemaal redenen te horen waarom ik geen gelijk had, dat ik in mijn handen moest knijpen als ik haar partner zou kunnen scoren.
Ik heb mijn balboekje vol klootzakken, en een hele lijst met mensen die achteraf zeiden dat ze allang wisten wat de persoon in kwestie allemaal verkeerd deed. Had ik dat tijdens de relatie willen horen? Nee, waarschijnlijk niet. Maar ik heb wel een paar vriendinnen die aangaven dat zij zich zorgen maakten, en dat ze er waren voor me, om te klagen en om uit te huilen, en vooral om lekker te lachen.
Uiteindelijk speelt er altijd meer dan wat men zegt. Je kunt niet achter de voordeur kijken.
Adem in, adem uit, en herhaal indien nodig

zaterdag 11 september 2021 om 13:46
Ja en dat zeg ik IRL ook als iemand om mijn mening vraagt. Ik zeg ook ‘rotkreng’ of ‘trut’ als de wederhelft een vrouw is en dergelijk gedrag vertoont.
Al eens tegen mij gezegd over man: nee. Maar dat komt omdat mijn man geen lul of hufter is.
Waarom? Omdat in bepaalde situaties (vent bedriegt hoogzwangere vrouw met haar beste vriendin) een reactie als ‘jeetje meid wat rot, het zal hem vast allemaal naar de keel zijn gevlogen’ de plank nogal misslaat. Een kerel die zijn partner als boksbal gebruikt, daarvoor zijn ‘hufter’, ‘klootzak’ en ‘lul’ mijn gecensureerde woorden waar ik eigenlijk andere woorden voor zou willen gebruiken maar dat vinden de mods niet goed.
Al eens tegen mij gezegd over man: nee. Maar dat komt omdat mijn man geen lul of hufter is.
Waarom? Omdat in bepaalde situaties (vent bedriegt hoogzwangere vrouw met haar beste vriendin) een reactie als ‘jeetje meid wat rot, het zal hem vast allemaal naar de keel zijn gevlogen’ de plank nogal misslaat. Een kerel die zijn partner als boksbal gebruikt, daarvoor zijn ‘hufter’, ‘klootzak’ en ‘lul’ mijn gecensureerde woorden waar ik eigenlijk andere woorden voor zou willen gebruiken maar dat vinden de mods niet goed.

zaterdag 11 september 2021 om 13:49
Ik vind het bijzonder dat jij het bijzonder vindt. Sommige forummers zitten in een slechte relatie en vragen hier advies. Waarom zou je niet mogen zeggen dat hun partner een lul is, wanneer dat duidelijk zo is? Ja, dat zou ik ook irl zeggen. Alleen is dat nog nooit voorgekomen. Wel ooit gezegd dat ik vond dat een voormalige partner van een vriendin niet de juiste match was. Niet omdat het een lul was, verre van. Maar ze belemmerden elkaar in de ontwikkeling vond ik. Dat werd me niet in dank afgenomen, nog steeds vriendinnen hoor, maar ze stond er niet voor open. Ik heb zelf ook in een ongezonde relatie (geen geweld oid) gezeten en ik had gewild dat iemand mijn ogen eerder had geopend. Of dat het forum toen al bestond en forummers tegen me hadden gezegd: run Forrest run.
anoniem_6649a968afa5e wijzigde dit bericht op 11-09-2021 13:51
0.71% gewijzigd
zaterdag 11 september 2021 om 13:49
Niks meer aan toe te voegen.FeeLucifer01 schreef: ↑11-09-2021 13:28Ja, ik zeg dat ook in RL.
Am Yisrael Chai!

zaterdag 11 september 2021 om 14:05
Ok, blijkbaar ligt het aan mij dat ik het hard en onnodig vind als iemand advies vraagt over een (klein) probleem in de relatie de reacties zo kort door de bocht zijn, gebaseerd op een paar dingen. Alsof je dan een duidelijk volledig beeld hebt en iemand kan bestempelen als lul of hufter. Dan bedoel ik niet een situatie waarin een man zijn vrouw door de kamer mept. In zo’n geval begrijp ik zo’n reactie. Sommige mensen strooien hier met de opmerkingen dat iemand een lul is. Dat is blijkbaar heel normaal. Ik ben anders gewend.
zaterdag 11 september 2021 om 14:08
Maar wat is een klein probleem?Kim1986 schreef: ↑11-09-2021 14:05Ok, blijkbaar ligt het aan mij dat ik het hard en onnodig vind als iemand advies vraagt over een (klein) probleem in de relatie de reacties zo kort door de bocht zijn, gebaseerd op een paar dingen. Alsof je dan een duidelijk volledig beeld hebt en iemand kan bestempelen als lul of hufter. Dan bedoel ik niet een situatie waarin een man zijn vrouw door de kamer mept. In zo’n geval begrijp ik zo’n reactie. Sommige mensen strooien hier met de opmerkingen dat iemand een lul is. Dat is blijkbaar heel normaal. Ik ben anders gewend.
Soms passen mensen ook gewoon niet bij elkaar, dan mag je ook gewoon uit elkaar gaan ipv je dagelijks te ergeren bv.
Life is short. Eat dessert first.

zaterdag 11 september 2021 om 14:13
Ik zeg het niet als de man in kwestie het dopje op de tandpasta is vergeten. Of een keer de vuilniszak is vergeten buiten te zetten. Of is vergeten te bellen dat ie later thuis is.
In de meeste gevallen dat het gezegd wordt, is er duidelijk structureel iets mis. En dat geldt niet alleen bij fysiek geweld.
Maar ik ben wel benieuwd naar een concreet voorbeeld. Wanneer vond jij het onterecht?
In de meeste gevallen dat het gezegd wordt, is er duidelijk structureel iets mis. En dat geldt niet alleen bij fysiek geweld.
Maar ik ben wel benieuwd naar een concreet voorbeeld. Wanneer vond jij het onterecht?
anoniem_6649a968afa5e wijzigde dit bericht op 11-09-2021 14:17
0.64% gewijzigd
zaterdag 11 september 2021 om 14:15
Tsja als je een half verhaal op een forum plempt krijg je dat he. Neem je een dagboek de volgende keer.Kim1986 schreef: ↑11-09-2021 14:05Ok, blijkbaar ligt het aan mij dat ik het hard en onnodig vind als iemand advies vraagt over een (klein) probleem in de relatie de reacties zo kort door de bocht zijn, gebaseerd op een paar dingen. Alsof je dan een duidelijk volledig beeld hebt en iemand kan bestempelen als lul of hufter. Dan bedoel ik niet een situatie waarin een man zijn vrouw door de kamer mept. In zo’n geval begrijp ik zo’n reactie. Sommige mensen strooien hier met de opmerkingen dat iemand een lul is. Dat is blijkbaar heel normaal. Ik ben anders gewend.
zaterdag 11 september 2021 om 14:17
Loep. Zwanger lichaam. Gok ik.Pelle schreef: ↑11-09-2021 14:13Ik zeg het niet als de man in kwestie het dopje op de tandpasta is vergeten. Of een de vuilniszak is vergeten buiten te zetten. Of is vergeten te bellen dat ie later thuis is.
zaterdag 11 september 2021 om 14:28
Ik snap je hoor. Ik begrijp het ook niet helemaal. Vind het nooit zo prettig als iemand helemaal wordt afgemaakt op basis van het verhaal van iemand.Kim1986 schreef: ↑11-09-2021 14:05Ok, blijkbaar ligt het aan mij dat ik het hard en onnodig vind als iemand advies vraagt over een (klein) probleem in de relatie de reacties zo kort door de bocht zijn, gebaseerd op een paar dingen. Alsof je dan een duidelijk volledig beeld hebt en iemand kan bestempelen als lul of hufter. Dan bedoel ik niet een situatie waarin een man zijn vrouw door de kamer mept. In zo’n geval begrijp ik zo’n reactie. Sommige mensen strooien hier met de opmerkingen dat iemand een lul is. Dat is blijkbaar heel normaal. Ik ben anders gewend.

zaterdag 11 september 2021 om 14:34
Aha, thanks. Het is blijkbaar tegen TO gezegd.
TO, ik heb alleen jouw reacties van dat topic gelezen. Als iemand daar inderdaad het advies om te scheiden heeft gegeven, vind ik dat te kort door de bocht. Maar ik vind de reactie van jouw partner wel vrij lomp. En ook verder niet sympathiek overkomen, met betrekking tot het jou ondersteunen bij je zelfvertrouwen over je gewicht. Dat mag dan toch wel gezegd worden? Wat niet wil zeggen dat hij een lul is en je gelijk maar moet scheiden.
zaterdag 11 september 2021 om 14:46
Ik zeg het weleens hier maar in real life net zo goed. Als ik het hier zeg is het meestal niet om iets kleins zoals een discussie over een sok die naast de wasmand wordt gegooid. Bij overspel of ernstig egoïstisch gedrag is dit voor mij een ander verhaal.
Ben zelf 5,5 jaar met een enorme lul gegaan en nadat ik hier meerdere malen schoppen onder mijn kont kreeg, werd ik wakker en heb ik er een einde aangemaakt. Bevalt mij zeer goed tot nu toe. Ja soms is het advies hard maar soms is het ook nodig!
Ben zelf 5,5 jaar met een enorme lul gegaan en nadat ik hier meerdere malen schoppen onder mijn kont kreeg, werd ik wakker en heb ik er een einde aangemaakt. Bevalt mij zeer goed tot nu toe. Ja soms is het advies hard maar soms is het ook nodig!