Jus bij de puree

10-06-2011 14:01 73 berichten
Alle reacties Link kopieren
Verwijderd wegens gebrek aan serieuze reacties.
Jeetje ik kan niet kiezen tussen alle vrijmiboto's hoor.
Nee dat zou ik ook niet doen, stel je voor dat je broer gaat scheiden..
Omdat je schoonzus jus maakt van de Aldi en jij niet meer naar binnen gaat. Dan heb jij het op je geweten :'(
Volgens mij begrijpen jullie mij niet.

Ik wil alleen serieuze reacties. Ik weet niet wat een huilie is, maar ik huil soms wel ja. Iedereen toch?
haha dit is een grapje toch?

mijn moeder is echt niet zo'n huilie dat ze gaat scheiden omdat ik haar jus niet lust dus doe normaal!

ze pakt trouwens die van de maggi, die is echt lekker. misschien werkt het ook bij jouwn kids
Ja ik zou ook huilen als mijn man zijn jus door de prak roert en mn kindertjes het niet believen...
Maar ik snap het, het huilen komt vast van de uitjes. Pak dan ook jus zonder uitjes
quote:hetkandus schreef op 10 juni 2011 @ 14:23:

Volgens mij begrijpen jullie mij niet.

Ik wil alleen serieuze reacties. Ik weet niet wat een huilie is, maar ik huil soms wel ja. Iedereen toch?

Maar wat vond je van mijn ruil voorstel?

Hij de jus, jij de goldcard?

*zit ik onder de negeerknop of zo!*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Poephoofd (wat een rare naam zeg.. ) , ik denk dat je geen idee hebt wat je doet met je moeder en haar gevoelens als je zegt dat je haar jus niet lust. Het is makkelijk praten vanaf de andere kant, maar als je in mijn schoenen zou staan zou je weten hoe het voelt.
Ik hou van jus uit de pot. Die ZIJN LEKKERRRR. Jullie zo genaamd goede huisvrouwen willen niks van de ontwikkelingen weten, maar ontwikkelingen zijn wel nuttig.-
Summerdance, wij hebben geen goldcard .

Mijn man werkt in een bouwmaterialenwinkel, en ik werk bij de supermarkt om de hoek. We verdienen genoeg om een fijn leventje te leiden, maar geen gekke dingen als een goldcard hoor.

Ik had je niet genegeerd, maar moest opzoeken hoe dat nou zat met goldcard, maar wij hebben niet eens een creditcard dus zeker geen goldcard.
quote:poephoofd schreef op 10 juni 2011 @ 14:25:

mijn moeder is echt niet zo'n huilie dat ze gaat scheiden omdat ik haar jus niet lust dus doe normaal!

ze pakt trouwens die van de maggi, die is echt lekker. misschien werkt het ook bij jouwn kids

Grapje, nee toch

Enne ik maak gewoon rijst erbij.

(kan heus wel wat hoor)

En mijn jus komt gewoon door mijn (allerlekkerste) gehaktballen.

Ik doe niet aan zakjes
ik neem aan dat ze ook in jouwn supermarkt meerdere pakjes jus verkopen. misschien moet je in plaats van je pauze houden, de pakjes jus eens gaan uitzoeken. er zit er vast een bij die je kinderen WEL lekker vinden.
quote:poephoofd schreef op 10 juni 2011 @ 14:25:

Grapje? Grapje?! Daar kun je om lachen, maar daar kun je ook om huilen!
SInterklaas eet het dus ook in kuiltje.

http://www.ad.nl/ad/nl/10 ... -kuiltje.dhtml?redirected

Dus jullie kunnen wel doen alsof ik grapjes maak, maar zo raar is het helemaal niet.
quote:

En mijn jus komt gewoon door mijn (allerlekkerste) gehaktballen.

Ik doe niet aan zakjes dat is idd de lekkerste jus:)
TO, ik denk dat je je nu echt moet richten op de toekomst. Ik begrijp dat je veel verdriet hebt, maar grijp jezelf bij je lurven en pak je koffers in! Weg nu het nog kan (voor je man thuis komt)
quote:poephoofd schreef op 10 juni 2011 @ 14:30:

ik neem aan dat ze ook in jouwn supermarkt meerdere pakjes jus verkopen. misschien moet je in plaats van je pauze houden, de pakjes jus eens gaan uitzoeken. er zit er vast een bij die je kinderen WEL lekker vinden.

Ze verkopen bij mijn supermarkt ook hondenvoer, dat ga ik toch ook niet eten?

Ik heb niet zo'n trek meer in mijn avondeten met mijn kuiltje jus door jouw vieze naam.
quote:hetkandus schreef op 10 juni 2011 @ 14:31:

SInterklaas eet het dus ook in kuiltje.

http://www.ad.nl/ad/nl/10 ... -kuiltje.dhtml?redirected

Dus jullie kunnen wel doen alsof ik grapjes maak, maar zo raar is het helemaal niet.Tsk tsk tsk, je hebt weinig inzicht in je probleem, of niet? Wat jeukt het je kinderen nou of jij je jus in een kuiltje giet? Je jus is goor, dat is het probleem.
het gaat niet alleen om jus , maar ook om of ik nu moet scheiden of niet.

Heeft iemand daar advies voor?

We zijn gewoon heel verschillend. En eigenlijk wilde ik maar 2 kinderen, maar mijn man wilde per se een derde. Ik weet niet zo wat ik van die derde vind, ik hou wel van hem, maar ja, het was vooral mijn man;s idee. En vooral die derde heeft jus problematiek.
als ik jou was zou ik me maar meer zorgen maken om je jus in plaats van om mijn naam.

je kunt natuurlijk ook hondenvoer pakken ipv jus. die hebben ze ook in allemaal verschillende soorten
ik zou zo snel mogelijk mijn gezin verlaten als ik jou was. hoe kun je nou leven in een gezin die je jus niet lekker vind. ik zou naar de andere kant van het land gaan want stel je voor je jusproblemen achtervolgen je. snel TO ren voor je leven nu je nog kunt!!!

en vergeet je jus niet mee te nemen
Je bent gek, als ik je man was had ik je allang de deur uitgetrapt.
quote:hetkandus schreef op 10 juni 2011 @ 14:35:

het gaat niet alleen om jus , maar ook om of ik nu moet scheiden of niet.

Heeft iemand daar advies voor?

We zijn gewoon heel verschillend. En eigenlijk wilde ik maar 2 kinderen, maar mijn man wilde per se een derde. Ik weet niet zo wat ik van die derde vind, ik hou wel van hem, maar ja, het was vooral mijn man;s idee. En vooral die derde heeft jus problematiek.Ja zie je, zo begint het: eerst halen ze je over om een extra kind te nemen waar je helemaal niet op zit te wachten, en voor je het weet willen ze al je jus-gewoontes bepalen. Zie je dan niet, TO, dat deze man ontzettend over jouw grenzen gaat? Je kunt je door hem niet laten vertellen hoe je je leven moet leiden! Voor je het weet zit je strak nog opgescheept met nog zo'n ongewenste jus-zeur-koter waar je niet op zit te wachten!
summercocktail, je kent mij helemaal niet. Vind dit nodeloos kwetsend gedrag wat je vertoont.

Ik leef in deze situatie dag in dag uit, en ik vraag om hulp.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven