Klootzak dat ik ben
donderdag 29 juli 2010 om 15:42
Ik ben een klootzak, ik heb tegen m'n (ex-)vriendin gelogen (niet vreemdgegaan) en zij is er zelf achtergekomen.
Dat is wat er gebeurt is.
Nu, ze wil me geen kans geven (misschien later) maar ik wil haar NU zien, op mn knieën gaan en mijn betoog houden. Ik wil haar gelukkig maken door haar vertrouwen te herstellen en eerlijk en lief te zijn.
Ze wilt tijd, maar tijd... dat kan ik niet.
Ik zal haar altijd trouw blijven. Wat moet ik doen? Gewoon langsgaan?
Dat is wat er gebeurt is.
Nu, ze wil me geen kans geven (misschien later) maar ik wil haar NU zien, op mn knieën gaan en mijn betoog houden. Ik wil haar gelukkig maken door haar vertrouwen te herstellen en eerlijk en lief te zijn.
Ze wilt tijd, maar tijd... dat kan ik niet.
Ik zal haar altijd trouw blijven. Wat moet ik doen? Gewoon langsgaan?
donderdag 29 juli 2010 om 20:24
quote:Posel schreef op 29 juli 2010 @ 20:19:
[...]
Ik twijfel. Het kan maar zo.
Niet als ze in de dertig is.
Woehahaha! Zeven maanden lang intensieve relatie met de vrouw van zijn leven, maar haar na pagina's lang postings herkénnen aan haar teksten?
Enne, wat denk je? Waarom zou haar nick eindigen op 74? Zou dat misschien soms haar geboortejaar kunnen zijn? O jee, en dan nu nog rekenen... dat zou weleens teveel gevraagd kunnen zijn...
[...]
Ik twijfel. Het kan maar zo.
Niet als ze in de dertig is.
Woehahaha! Zeven maanden lang intensieve relatie met de vrouw van zijn leven, maar haar na pagina's lang postings herkénnen aan haar teksten?
Enne, wat denk je? Waarom zou haar nick eindigen op 74? Zou dat misschien soms haar geboortejaar kunnen zijn? O jee, en dan nu nog rekenen... dat zou weleens teveel gevraagd kunnen zijn...
donderdag 29 juli 2010 om 20:25
quote:Summerdance schreef op 29 juli 2010 @ 20:23:
Lekker thuiskomen op de donderdag avond
Net 29 pagina's gelezen
Slotconclusie hier
TO:
* gaat niet vreemd
* gaat echt niet vreemd
* wil nog even extra benadrukken dat hij niet vreemd gaat
* geeft veel ontwijkende antwoorden (of eigenlijk geen antwoorden)
* heeft spijt, geen berouw
* Wil van alles, doet net niets
* en wij wachten hier met zijn allen op de mysterieuze vriendin van TO....
*pakt even koffie*De man was toch nog een oplichter? Of klopt de vorige samenvatting niet en moet ik alsnog vijfendertig pagina's doorworstelen? Zeg dat het niet waar is....
Net 29 pagina's gelezen
Slotconclusie hier
TO:
* gaat niet vreemd
* gaat echt niet vreemd
*pakt even koffie*De man was toch nog een oplichter? Of klopt de vorige samenvatting niet en moet ik alsnog vijfendertig pagina's doorworstelen? Zeg dat het niet waar is....
donderdag 29 juli 2010 om 20:28
quote:Summerdance schreef op 29 juli 2010 @ 20:23:
Net 29 pagina's gelezen
Slotconclusie hier
TO:
* gaat niet vreemd
* gaat echt niet vreemd
*pakt even koffie*Popcorn?
Net 29 pagina's gelezen
Slotconclusie hier
TO:
* gaat niet vreemd
* gaat echt niet vreemd
*pakt even koffie*Popcorn?
donderdag 29 juli 2010 om 20:29
quote:wuiles schreef op 29 juli 2010 @ 20:25:
[...]
De man was toch nog een oplichter? Of klopt de vorige samenvatting niet en moet ik alsnog vijfendertig pagina's doorworstelen? Zeg dat het niet waar is....
Ja, de jongeman is een oplichter. Summerdance neemt de tijd voor haar samenvatting geloof ik. Wat ik er nu van begrijp heeft hij allerlei mensen bedonderd en toen het uit kwam (doordat zijn vriendin bedreigd werd), heeft zijn mama hem uit de brand geholpen.
Daar lees ik dan trouwens geen woord over. Dat hij het toch ook wel heel lullig vindt voor zijn mama. Maar ja, daar zal hij dan ook wel niet mee willen kussen en vuurwerk beleven...
[...]
De man was toch nog een oplichter? Of klopt de vorige samenvatting niet en moet ik alsnog vijfendertig pagina's doorworstelen? Zeg dat het niet waar is....
Ja, de jongeman is een oplichter. Summerdance neemt de tijd voor haar samenvatting geloof ik. Wat ik er nu van begrijp heeft hij allerlei mensen bedonderd en toen het uit kwam (doordat zijn vriendin bedreigd werd), heeft zijn mama hem uit de brand geholpen.
Daar lees ik dan trouwens geen woord over. Dat hij het toch ook wel heel lullig vindt voor zijn mama. Maar ja, daar zal hij dan ook wel niet mee willen kussen en vuurwerk beleven...
donderdag 29 juli 2010 om 20:34
quote:Taha schreef op 29 juli 2010 @ 20:31:
En toch heb ik ergens gelezen dat een meisje een ex had die mensen bedonderd had en die nu zelf bedreigd werd. Weet alleen de naam van dat topic niet meer. Dat moet dan de ex zijn van Posel!
Denk eens mee dames.....Meegedacht. Maar dan nog mag je de link hier niet plaatsen. Moet inderdaad wel dezelfde dame zijn. Hoop voor haar eigen bestwil dat ze ruggegraat genoeg heeft om deze narcistische droeftoeter uit haar leven te houden.
En toch heb ik ergens gelezen dat een meisje een ex had die mensen bedonderd had en die nu zelf bedreigd werd. Weet alleen de naam van dat topic niet meer. Dat moet dan de ex zijn van Posel!
Denk eens mee dames.....Meegedacht. Maar dan nog mag je de link hier niet plaatsen. Moet inderdaad wel dezelfde dame zijn. Hoop voor haar eigen bestwil dat ze ruggegraat genoeg heeft om deze narcistische droeftoeter uit haar leven te houden.
donderdag 29 juli 2010 om 20:35
Ik reageer zoals ik anders ook reageer op de oppervlakkige korte antwoorden/reacties van mijn ex. De dingen waar ik tegenaan liep heb aan Posel gevraagd en hij herkent het. Als jullie vanaf een uur of 5 of half 6 meelezen dan staat er toch duidelijk wat mijn bevinden zijn met mijn ex en dan kan Posel toch zijn conclusies trekken. Ik weet zelf niet eens of hij mijn ex is en de dingen hier wat verdraaid. Want ja, ik heb hem ook verteld dat ik hier op dit forum zit.... Ik denk dat hij, de leugenaar in dit geval, de enige is die het echte antwoord heeft...
donderdag 29 juli 2010 om 20:39
quote:Rasa schreef op 29 juli 2010 @ 20:29:
[...]
En deze parel van de samenleving wil nu graag zijn ex weer in de armen sluiten?
[...]
En deze parel van de samenleving wil nu graag zijn ex weer in de armen sluiten?
donderdag 29 juli 2010 om 20:42
quote:Christiane04 schreef op 29 juli 2010 @ 20:40:
@Iedereen, behalve Posel: waarom voeden we eigenlijk deze narcist nog in zijn negatieve manier van aandacht vragen?
Nou nou, ik heb ruzie met Google en probeer hier steeds plaatjes van wendende zigeunerjongetjes te plaatsen. Daar is het echt een heel handig topic voor.
*blijft proberen*
@Iedereen, behalve Posel: waarom voeden we eigenlijk deze narcist nog in zijn negatieve manier van aandacht vragen?
Nou nou, ik heb ruzie met Google en probeer hier steeds plaatjes van wendende zigeunerjongetjes te plaatsen. Daar is het echt een heel handig topic voor.
*blijft proberen*
donderdag 29 juli 2010 om 20:43
quote:Taha schreef op 29 juli 2010 @ 20:37:
Je mag hier wel een verwijzing (link) plaatsen naar een ander topic. Gebeurt zo vaak.
Of de viva regels moeten weer veranderd zijn.Zelfs al zou het mogen, dan wil ik hem niet op de betreffende dame wijzen. Een soort van bescherming van haar privacy, zeg maar.
Je mag hier wel een verwijzing (link) plaatsen naar een ander topic. Gebeurt zo vaak.
Of de viva regels moeten weer veranderd zijn.Zelfs al zou het mogen, dan wil ik hem niet op de betreffende dame wijzen. Een soort van bescherming van haar privacy, zeg maar.