Knipperlicht relatie issues

28-10-2020 15:41 81 berichten
Hallo,

Ik kijk al een tijdje anoniem mee op dit forum. Nu toch een account gemaakt omdat ik wel in een specifieke situatie zit.

Lastig te begrijpen, maar ik hoop dat jullie je enigszins kunnen inleven in de situatie.

Ik zit al een jaar in een knipperlichtrelatie. Deze knipperlichtrelatie is het gevolg van een 4 jaar durende relatie met elkaar.

Dit zal veel wenkbrauwen doen fronsen, maar onder aan de streep lijken we elkaars soulmate te zijn. Wat er ook gebeurt, we vinden telkens een weg terug naar elkaar.

Maar hoe vergevingsgezind kun je zijn als het aankomt op een knipperlichtrelatie.. beiden hebben we met andere gedate. Maar telkens als we terug bij elkaar zijn dan missen we net dat duwtje in de rug om terug een vaste relatie aan te gaan.

Zoals ik al zei, duurt dit al een jaar. En om een of andere reden kijken we telkens soms lachend terug op elkaars dates, zeker gaat het soms gepaard met de nodige discussies, maar daarna zijn we weer een paar maanden onafscheidelijk, totdat het weer voorvalt. Het is meer een open relatie geworden.

Er zal een reden zijn waarom we elkaar niet kunnen loslaten. En dat we dit van elkaar kunnen hebben. Zeker kwetst mij dit en zie ik het liever anders. Maar in mijn mind is ze nog steeds mijn soulmate.. zij heeft minder last van “liefdesverdriet”, en geeft op momenten ook toe dat ze geen toekomst met mij ziet, op andere momenten weer wel. Het strookt allemaal niet.
Of je spreekt af een open relatie hebben als je dat prima vindt of je beseft je dat soulmates niet bestaan en dit gewoon niet werkt voor jou.
Kweek dan wat ruggengraat.
Dit is waarschijnlijk niet leuk om te lezen maar je bent het net niet voor haar. Je bent wel leuk gezelschap voor haar denk ik in tijden dat er geen ander in beeld is maar ondertussen zoekt ze verder naar die ene die wel haar ware is. Iedere keer als een date het niet blijkt te zijn komt ze even terug bij jou tot ze weer een potentiële ware heeft gevonden. En blijkt die het ook niet te zijn dan gaat ze weer even naar jou, gewoon omdat dat veilig en best leuk is maar niet leuk genoeg voor een relatie. Op een gegeven moment treft ze diegene waar ze wel een relatie mee wil en dan komt ze niet meer terug.
abracadabra schreef:
28-10-2020 20:59
Eeeeh nee zo zal het niet gaan... zij zal op een gegeven moment iemand tegen komen die ze echt leuk vindt. En dan hoor je haar nooit meer.
Zo zal het gaan.
Dus neem afscheid van haar, blokkeer haar geestelijk en doe voorlopig alleen zakelijk naar haar toe. Doe niet alsof je haar beste vriend bent want dat kan je niet.
De enige stoffen die je met enige regelmaat moet blijven losmaken zijn je kleren.
Alle reacties Link kopieren
She’s just not that into you
Veritas vos liberabit
Alle reacties Link kopieren
captain_hindsight schreef:
29-10-2020 09:19
De enige stoffen die je met enige regelmaat moet blijven losmaken zijn je kleren.
:-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven