Kroppen mannen alles op?

01-09-2019 12:55 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn ex heeft anderhalf week geleden uitgemaakt, omdat ik problemen met mijzelf had. Ik heb last van depressieve klachten. Ik weet dat hij heel veel van mij houdt en verliefd op me was, maar hij had zichzelf in bescherming genomen. Alleen merk ik dat hij het liefdesverdriet erg opkropt, terwijl het voor mij nu eindelijk beter gaat. Klopt het dat mannen alles opkroppen en dat alles er in 1 keer uitkomt? Ik hoop namelijk dat het weer goed komt en ben daarom nu ook veel met mezelf bezig. Maar ik zal graag willen weten wat jullie ervaring is met hoe mannen verdriet verwerken.
Het is uit......

Welk deel van het woord nee heb je niet begrepen?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Niet om lullig te doen, maar hééft hij wel zoveel verdriet? En hoe weet jij dan dat hij het zou opkroppen? Eerlijk gezegd lijkt het me meer opluchting.
Ik ben bang voor je dat de wens hier de vader van de gedachte is....
There is always something happening, and it's usually right now
Het is uit dus hij deelt sowieso geen gevoelens meer met je.
Wat een bijzondere gedachtekronkels hebben mensen toch.
TO: hij heeft het uitgemaakt.
Hoezo kropt hij zijn liefdesverdriet op? Mss is de liefde over en heeft hij het daarom uitgemaakt?
Hoe dan ook: het is uit. Zijn al of niet aanwezige verdriet, en hoe hij dat uit, zijn jouw pakkie niet meer aan.
If you doubt yourself, you're not alone. Everyone doubts you.
Week 11 van de Extremely Demotivational Calendar
Dat is toch voor elk persoon (man of vrouw) weer anders?
Het zou kunnen dat hij dingen opkropt, het zou ook kunnen dat hij het verwerkt op momenten dat jij er niet bij bent, of mischien heeft hij de breuk al grotendeels verwerkt voordat hij het daadwerkelijk uit maakte of misschien zit het nog weer anders.

Hoe dan ook, hij heeft duidelijk gemaakt dat de relatie voor hem over is, dus het is nu zijn zaak of en wanneer hij zijn eventuele verdriet verwerkt.
Hoe iemand met gevoelens omgaat is per persoon, en vaak zelfs per situatie, verschillend.

Maar je gevoelens met je ex blijven delen terwijl je dat hoofdstuk wil afsluiten, zullen de meeste mensen ongeacht wat er tussen hun benen hangt, zoveel mogelijk willen voorkomen.
ja alle mannen kroppen altijd en alles op want alle mannen zijn precies hetzelfde.
JA ALLEMAAL
Iemand die veel van je houdt maakt het niet uit omdat jij depressieve gevoelens hebt. Die blijft juist bij je, en steunt je.
Dus zo groot was zn liefde niet hoor.
ik geef mn bek ook maar een douw
Ja, alle mannen zijn hetzelfde.
Solomio schreef:
01-09-2019 14:28
Wat een bijzondere gedachtekronkels hebben mensen toch.
TO: hij heeft het uitgemaakt.
Hoezo kropt hij zijn liefdesverdriet op? Mss is de liefde over en heeft hij het daarom uitgemaakt?
Hoe dan ook: het is uit. Zijn al of niet aanwezige verdriet, en hoe hij dat uit, zijn jouw pakkie niet meer aan.
Nou, dat kan niet hoor. Hij moet wel liefdesverdriet hebben tsss.

Hij kan bijvoorbeeld helemaal niet gewoon klaar zijn met TO of zelfs opgelucht.

Nee hij moet lijden en liefdesverdriet hebben. En TO moet dat kunnen waarnemen.
Ook als hij het zelfs heeft uitgemaakt. En alle mannen zijn hetzelfde. Dat ook.
Hebben jullie nog zoveel contact dan, sinds het uit is?
Je bent nogal met jezelf bezig he? Hij al 10 dagen niet meer waarschijnlijk.
Klinkt als heel veel wishful thinking.
Hoe mannen verdriet verwerken? Geen idee, want mannen zijn niet allemaal hetzelfde he. Verdrietig dat het uit is. Huil erom, eet een bak ijs en ga weer door.
anoniem_370063 wijzigde dit bericht op 01-09-2019 15:24
0.32% gewijzigd
Je hoopt dat het weer goedkomt en bent daarom veel met jezelf bezig .....
het zou best wel eens kunnen dat juist dat 'met jezelf bezig zijn' de reden is dat hij is afgehaakt, want niemand wil in zo'n eenzijdige relatie blijven hangen.
Ik heb zo'n idee dat hij helemaal geen liefdesverdriet heeft, maar zich enorm opgelucht voelt nu hij die stap heeft genomen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven