Kus op je hand
dinsdag 5 oktober 2010 om 21:48
dinsdag 5 oktober 2010 om 21:51
dinsdag 5 oktober 2010 om 22:16
quote:isapizza schreef op 05 oktober 2010 @ 22:07:
Hierdoor leef je gewoon tussen de sterren
En zeker als je er verliefd op bent.
(Denk niet dat je als man zoiets bij iedereen doet, want niet iedereen vind het zo lief lijkt me...Maar ik alvast wel!)Ik vond het ook heel lief en je krijgt er onbewust wel (valse?) hoop door.
Hierdoor leef je gewoon tussen de sterren
En zeker als je er verliefd op bent.
(Denk niet dat je als man zoiets bij iedereen doet, want niet iedereen vind het zo lief lijkt me...Maar ik alvast wel!)Ik vond het ook heel lief en je krijgt er onbewust wel (valse?) hoop door.
dinsdag 5 oktober 2010 om 22:32
quote:pinkgun schreef op 05 oktober 2010 @ 22:16:
[...]
Ik vond het ook heel lief en je krijgt er onbewust wel (valse?) hoop door.
Het gebaar op zich is lief, maar dat verdwijnt wel als het van een gladde jongen komt
Hoop heb je hoe dan ook als je verliefd bent, maar is eigenlijk nooit een goed ding. (net zoals verwachtingen...)
Vaak is hoop het uitstellen van een teleurstelling (is toch mijn ervaring). Maar geniet maar ten volle van je verliefdheid!
Wat ga je er nu mee doen? Is er nog een vervolg?
[...]
Ik vond het ook heel lief en je krijgt er onbewust wel (valse?) hoop door.
Het gebaar op zich is lief, maar dat verdwijnt wel als het van een gladde jongen komt
Hoop heb je hoe dan ook als je verliefd bent, maar is eigenlijk nooit een goed ding. (net zoals verwachtingen...)
Vaak is hoop het uitstellen van een teleurstelling (is toch mijn ervaring). Maar geniet maar ten volle van je verliefdheid!
Wat ga je er nu mee doen? Is er nog een vervolg?
dinsdag 5 oktober 2010 om 22:38
quote:Aubrey schreef op 05 oktober 2010 @ 22:32:
Ieuw! Eens met Iris.
Het is niet zo glad als het lijkt.
Eerst was een gewone hand de bedoeling (als gein, ik was de initiatiefnemer).
En toen gaf hij er, best onhanding en oprecht, een zoen op.
Hij keek mij niet aan toen hij dat deed (want dat is zo gemaakt) nee, hij keek gewoon naar mijn hand.
Ieuw! Eens met Iris.
Het is niet zo glad als het lijkt.
Eerst was een gewone hand de bedoeling (als gein, ik was de initiatiefnemer).
En toen gaf hij er, best onhanding en oprecht, een zoen op.
Hij keek mij niet aan toen hij dat deed (want dat is zo gemaakt) nee, hij keek gewoon naar mijn hand.
dinsdag 5 oktober 2010 om 22:40