Kus op je hand

05-10-2010 21:42 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisteren gaf ik een man (ik ben verliefd op hem) een hand en hij gaf er een kus op.

Zijn er meer mannen die dit (voor de gein) weleens doen?

Of zal hij mij ook helemaal leuk vinden?
Mijn hemel, je bent verliefd.

Wat leuk voor je!

En ik denk dat hij je inderdaad ook leuk vind als hij je handkussen gaat geven. Erg gallant
Cute!
Sweet
Haha, wat lief.

Geen idee of hij je leuk vindt. Hoe is het verdere contact met hem?
als hij dat niet bij andere vrouwen doet is het leuk!

(anders vind ik m een gladde glipper)
1 x is wel genoeg.
De eerste kus die ik van mijn vriend kreeg was ook op mijn hand

Dat was op de eerste date. Hij zat bij mij in de auto, pakte mijn hand, gaf er een kus op en sprintte de auto uit (Hij wist niet wat hij moest zeggen of doen, dus snel weggaan leek hem de beste optie )
mijn vriend doet het ook wel eens btw...vind het heel liefdevol.

Zo kust hij me ook op het voorhoofd als ik op de bank tegen hem aanhang...

Streelt door mn haar en kust..

quote:zonneschijn10 schreef op 05 oktober 2010 @ 21:47:

Haha, wat lief.

Geen idee of hij je leuk vindt. Hoe is het verdere contact met hem?Ik kom weleens bij hem thuis enzo.
Handkusjes? Ja, dat doe ik heel vaak.Vind ik gewoon lief en heel normaal, tijdens een relatie.

De kans is groot dat hij je dan wel ziet zitten. Ik zou het bij een andere vrouw nooit doen(ook niet bij een eerste contact), alleen bij een vrouw waar ik een relatie mee heb.
quote:biebelien schreef op 05 oktober 2010 @ 21:48:

als hij dat niet bij andere vrouwen doet is het leuk!

(anders vind ik m een gladde glipper)Ik weet niet of hij dit bij andere vrouwen ook doet, heb het nooit gezien.
Lief!

Vriend geeft me 's morgens als we wakker worden vaak een handkus en soms als we in de auto zitten. Of hij streelt dan mijn wang
Ik vind het ook lief! En ja ook wel eens meegemaakt en wist toen ook niet wat me overkwam. Als hij niet het type gladjakker is dan zou ik het wel als een goed teken beschouwen hoor!
Zou me er ongemakkelijk bij voelen, maar vind het leuk voor jou want je bent er helemaal hoteldebotel van. hihi
Hierdoor leef je gewoon tussen de sterren

En zeker als je er verliefd op bent.

(Denk niet dat je als man zoiets bij iedereen doet, want niet iedereen vind het zo lief lijkt me...Maar ik alvast wel!)
quote:isapizza schreef op 05 oktober 2010 @ 22:07:

Hierdoor leef je gewoon tussen de sterren

En zeker als je er verliefd op bent.

(Denk niet dat je als man zoiets bij iedereen doet, want niet iedereen vind het zo lief lijkt me...Maar ik alvast wel!)Ik vond het ook heel lief en je krijgt er onbewust wel (valse?) hoop door.
Ik vind het om te rillen zo glad, maar als het jou gelukkig maakt....
Oh ja hoor. Dit doet ie vaker. Precies vanwege het effect wat hierboven zo'n beetje te lezen staat.
Ja, ik heb ook al vaker een handkus van diverse mannen gekregen. Helaas zijn het altijd enge glibberige ventjes die dat doen...
quote:pinkgun schreef op 05 oktober 2010 @ 22:16:

[...]

Ik vond het ook heel lief en je krijgt er onbewust wel (valse?) hoop door.

Het gebaar op zich is lief, maar dat verdwijnt wel als het van een gladde jongen komt

Hoop heb je hoe dan ook als je verliefd bent, maar is eigenlijk nooit een goed ding. (net zoals verwachtingen...)

Vaak is hoop het uitstellen van een teleurstelling (is toch mijn ervaring). Maar geniet maar ten volle van je verliefdheid!

Wat ga je er nu mee doen? Is er nog een vervolg?
Ieuw! Eens met Iris.
quote:Aubrey schreef op 05 oktober 2010 @ 22:32:

Ieuw! Eens met Iris.

Het is niet zo glad als het lijkt.

Eerst was een gewone hand de bedoeling (als gein, ik was de initiatiefnemer).

En toen gaf hij er, best onhanding en oprecht, een zoen op.

Hij keek mij niet aan toen hij dat deed (want dat is zo gemaakt) nee, hij keek gewoon naar mijn hand.
Mijn vriend doet het ook af en toe. Als we samen op de bank liggen, dan pakt hij soms mijn hand en geeft er een zachte, liefdevolle kus op. Niets gladjes of rillerigs aan. Alleen maar heel lief en liefdevol. Althans, zo komt het bij mij binnen en zo ervaar ik het.
Vriend is allesbehalve een gladde. Het voelt inderdaad heel liefdevol maar ik weet niet of ik dat ook zo zou voelen als hij dat meteen op de eerste date gedaan zou hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven