Kus op je hand
dinsdag 5 oktober 2010 om 22:58
quote:pinkgun schreef op 05 oktober 2010 @ 22:38:
[...]
Het is niet zo glad als het lijkt.
Eerst was een gewone hand de bedoeling (als gein, ik was de initiatiefnemer).
En toen gaf hij er, best onhanding en oprecht, een zoen op.
Hij keek mij niet aan toen hij dat deed (want dat is zo gemaakt) nee, hij keek gewoon naar mijn hand.
Kijk dit klinkt al stukken beter.
Ik zag een gladjakker voor me met lakschoentjes en een zwarte krulsnor .
[...]
Het is niet zo glad als het lijkt.
Eerst was een gewone hand de bedoeling (als gein, ik was de initiatiefnemer).
En toen gaf hij er, best onhanding en oprecht, een zoen op.
Hij keek mij niet aan toen hij dat deed (want dat is zo gemaakt) nee, hij keek gewoon naar mijn hand.
Kijk dit klinkt al stukken beter.
Ik zag een gladjakker voor me met lakschoentjes en een zwarte krulsnor .
dinsdag 5 oktober 2010 om 23:08
Het zijn heus niet allemaal enge gladde mannetjes die dat doen.
Mijn vriend gaf me in het beginstadium van onze relatie ook een keer een handkus, waar ik een beetje vreemd van op keek.
Maar nu ik zijn cultuur ken, weet ik dat een handkus je allerhoogste respect voor iemand laat zien.
Ik krijg hem nog steeds af en toe .
Leuk voor je, ik vind het wel lief overkomen!
Mijn vriend gaf me in het beginstadium van onze relatie ook een keer een handkus, waar ik een beetje vreemd van op keek.
Maar nu ik zijn cultuur ken, weet ik dat een handkus je allerhoogste respect voor iemand laat zien.
Ik krijg hem nog steeds af en toe .
Leuk voor je, ik vind het wel lief overkomen!
woensdag 6 oktober 2010 om 10:43
quote:pinkgun schreef op 05 oktober 2010 @ 21:42:
Gisteren gaf ik een man (ik ben verliefd op hem) een hand en hij gaf er een kus op.
Zijn er meer mannen die dit (voor de gein) weleens doen?
Of zal hij mij ook helemaal leuk vinden?
.
Hier een reactie van een man.
Ja, ook ik deed dit in het verleden ook wel eens. Maar alleen als de dame "speciaal" is voor mij. Intussen zijn we al weer een aantal jaren getrouwd. Dus...... het zou best wel eens kunnen dat hij jou inderdaad "leuk" vind.
Aan de andere kant is dat natuurlijk geen 100% zekerheid. Elke man is ook weer anders maar de voortekenen zouden wel eens die kant op kunnen gaan.
Succes.
Gisteren gaf ik een man (ik ben verliefd op hem) een hand en hij gaf er een kus op.
Zijn er meer mannen die dit (voor de gein) weleens doen?
Of zal hij mij ook helemaal leuk vinden?
.
Hier een reactie van een man.
Ja, ook ik deed dit in het verleden ook wel eens. Maar alleen als de dame "speciaal" is voor mij. Intussen zijn we al weer een aantal jaren getrouwd. Dus...... het zou best wel eens kunnen dat hij jou inderdaad "leuk" vind.
Aan de andere kant is dat natuurlijk geen 100% zekerheid. Elke man is ook weer anders maar de voortekenen zouden wel eens die kant op kunnen gaan.
Succes.
woensdag 10 november 2010 om 00:36
Ik heb al heel wat handkussen gehad, misschien omdat ik niet zo zoenerig (op de wang) ben en dan grijpen sommige mannen maar mijn hand!
Ik heb er eigenlijk nooit iets achter gezocht, ik vind het grappig en wel een beetje theatraal, maar soms past dat wel bij de sfeer.
Maar ik vind dus eigenlijk niet dat dit een bewijs is dat deze man verliefd op je is.
Ik heb er eigenlijk nooit iets achter gezocht, ik vind het grappig en wel een beetje theatraal, maar soms past dat wel bij de sfeer.
Maar ik vind dus eigenlijk niet dat dit een bewijs is dat deze man verliefd op je is.