Kus op je hand

05-10-2010 21:42 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisteren gaf ik een man (ik ben verliefd op hem) een hand en hij gaf er een kus op.

Zijn er meer mannen die dit (voor de gein) weleens doen?

Of zal hij mij ook helemaal leuk vinden?
quote:pinkgun schreef op 05 oktober 2010 @ 22:38:

[...]

Het is niet zo glad als het lijkt.

Eerst was een gewone hand de bedoeling (als gein, ik was de initiatiefnemer).

En toen gaf hij er, best onhanding en oprecht, een zoen op.

Hij keek mij niet aan toen hij dat deed (want dat is zo gemaakt) nee, hij keek gewoon naar mijn hand.

Kijk dit klinkt al stukken beter.

Ik zag een gladjakker voor me met lakschoentjes en een zwarte krulsnor .
Het zijn heus niet allemaal enge gladde mannetjes die dat doen.

Mijn vriend gaf me in het beginstadium van onze relatie ook een keer een handkus, waar ik een beetje vreemd van op keek.

Maar nu ik zijn cultuur ken, weet ik dat een handkus je allerhoogste respect voor iemand laat zien.

Ik krijg hem nog steeds af en toe .

Leuk voor je, ik vind het wel lief overkomen!
bij mij was het een gladjakker

En door de eerste keer kreeg ik ook hoop
Het ligt er aan wie het doet, ik vind het wel leuk als mijn vriend dat doet hoor :-) Het komt heel lief over!
Hoe erg het ook is, chocola helpt!
Wat gebeurde er daarna? Keek ie je aan met een verlegen glimlach? Of was ie een beetje rood?
quote:iris1969 schreef op 05 oktober 2010 @ 22:58:

[...]

Kijk dit klinkt al stukken beter.
Hoi pinkgun ik geef ok wel eens een kus op de hand maar meestal zijn het wel hele goeie bekende bij wie ik het doe.
Hummeltje: dat onderschrift bij je post!
quote:pinkgun schreef op 05 oktober 2010 @ 21:42:

Gisteren gaf ik een man (ik ben verliefd op hem) een hand en hij gaf er een kus op.

Zijn er meer mannen die dit (voor de gein) weleens doen?

Of zal hij mij ook helemaal leuk vinden?

.

Hier een reactie van een man.

Ja, ook ik deed dit in het verleden ook wel eens. Maar alleen als de dame "speciaal" is voor mij. Intussen zijn we al weer een aantal jaren getrouwd. Dus...... het zou best wel eens kunnen dat hij jou inderdaad "leuk" vind.

Aan de andere kant is dat natuurlijk geen 100% zekerheid. Elke man is ook weer anders maar de voortekenen zouden wel eens die kant op kunnen gaan.

Succes.
Ach TO, wij waren er allemaal niet bij. Jij bent degene die dit het beste kan beoordelen... (als je roze bril tenminste niet te roze is)
quote:janna0980 schreef op 06 oktober 2010 @ 10:53:

Ach TO, wij waren er allemaal niet bij. Jij bent degene die dit het beste kan beoordelen... (als je roze bril tenminste niet te roze is)
quote:pinkgun schreef op 05 oktober 2010 @ 21:51:

[...]

Ik weet niet of hij dit bij andere vrouwen ook doet, heb het nooit gezien.Hij heeft een vriendin, wat denk je zelf?
quote:Madhe schreef op 09 november 2010 @ 20:52:

[...]

Hij heeft een vriendin, wat denk je zelf?Je moét wel een maatschappelijk werkster zijn.
Snap dr geen R*** meer van...

Je hebt ook een ander topic geopend waarbij ik moet concluderen dat je dingen ziet die er niet zijn...

Je hebt je opening weggehaald, de reacties liegen er niet om...

Je leeft in een soap denk ik...
lama
Je wil niet weten waar hij bij zijn eigen vrouw allemaal wel geen kusjes op geeft. Romantisch hoor! Maar volgens mij betekent het dat hij je meer als dochterfiguur ziet..
Ik heb al heel wat handkussen gehad, misschien omdat ik niet zo zoenerig (op de wang) ben en dan grijpen sommige mannen maar mijn hand!

Ik heb er eigenlijk nooit iets achter gezocht, ik vind het grappig en wel een beetje theatraal, maar soms past dat wel bij de sfeer.

Maar ik vind dus eigenlijk niet dat dit een bewijs is dat deze man verliefd op je is.
mijne kust mijn hand likt eraan sabbelt zachtjes hij is echt helemaal gek op mij

als ie niet sabbelt houd die je voor de gek

sabbelen dat is het einde
Is er soms een film uit waarin een man telkens de hand van een vrouw kust ofzo? Dit is al het derde topic over een handkusman...
Eerste x voelde ik mij zo opgelaten haha. vriendlief doet het als we bijvoorbeeld op de bank hangen. Gelukkig niet met zo'n neppe zwoele blik. Kus op t voorhoofd nadat hij me in zijn armen trekt vind ik ook een heel lief gebaar
weg gehaald

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven