Kussen met een baard

22-10-2011 08:57 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriendje laat sinds 3 dagen een ringbaardje staan. Het staat heel stoer hoor, maar kussen vind ik niks met die baard. Ik heb nooit eerder een man met een baard gehad, dus geen ervaring.

Zijn er onder jullie met ervaring op dit gebied, went dit? (wat ik me overigens niet kan voorstellen)
Mijn lief laat ook weleens een ringbaardje staan, vind het heel sexy staan bij hem, maar het voelt, vooral de eerste dagen verschrikkelijk, daarna wordt het wat zachter

Bij hem duurt het nooit langer dan een paar weken en dan ben ik er al wel aan gewend, dus het went snel hoor!
quote:justme27 schreef op 22 oktober 2011 @ 09:06:

Mijn lief laat ook weleens een ringbaardje staan, vind het heel sexy staan bij hem, maar het voelt, vooral de eerste dagen verschrikkelijk, daarna wordt het wat zachter

Bij hem duurt het nooit langer dan een paar weken en dan ben ik er al wel aan gewend, dus het went snel hoor!Dank je! Dat geeft moed! Het is inderdaad heel hard en prikkelig nu.
Ik zal nooit een baard laten staan. Ik scheer me dagelijks (soms om de dag als ik het vergeet).

Ik heb een tijd lang een snor gedragen, maar ik werd gek van dat gekriebel, dus schoor ik die snor eraf. Geen baard of snor voor mij. De meeste vrouwen lijken er ook niet van te houden.
World of Warcraft: Legion
Eens hevig gezoend met een man met een baard van een dag of drie. Prikken....en ik kreeg de dagen erna uitslag op mijn kin en liep dus een week met een rode kin....
Heerlijk een baard,of snor.

Lekker dat gekriebel.

Val altijd op mannen met snorren en baarden,helaas zie je ze steeds minder....
Een baard getver . Ik zie allemaal beelden met eigeel en soepresten voor me
Na een paar dagen wordt het zachter en is het een stuk beter te vernaggelen dan zo'n baard van 2 dagen.

Overigens dacht ik bij de titel in eerste instantie aan een kussen om op te slapen
quote:vivalaalcohol schreef op 22 oktober 2011 @ 09:17:

Overigens dacht ik bij de titel in eerste instantie aan een kussen om op te slapen
World of Warcraft: Legion
Hoe noemde Youp van het Hek ook al weer een ringbaardje?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
een pratende k*t?
Maliman scheert zich maar eens in de 2 weken, heerlijk! Sexy!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Zoals anderen al gezegd hebben; je went eraan

Bovendien vind ik het heel lekker als mijn vriend me dan in mijn nek kust, de combinatie van zijn hete adem, zachte lippen en net juist kietelende baard doet me altijd goed
Mijn vriend heeft een heel gevoelige huid en scheert daarom niet elke dag, en heeft sinds twee jaar een ringbaardje. Voor ons een uitkomst, want ik kreeg constant uitslag van zijn stoppels als hij me zoende, en hij als hij elke dag scheert.. Het baardje wordt vanzelf zachter, en het went inderdaad ook al snel. En het staat mijn vriend ook gewoon heel goed natuurlijk
Ik vind ringbaardjes (of pratende k*tten, wat je wil) sexy. Heb er nog nooit soep of eigeel in zien hangen. Mijn vader had in de jaren '70 een grote zwarte baard. Ook daar hing nooit iets in (al ziet hij er wel veel beter uit zonder).
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Een baard van een paar dagen, rete seksy en voelt heerlijk aan. Voor mij mag dat elke dag wel!
geef mij maar een baard van oor tot oor.
jek, ik heb echt niks met baarden... Ok een dagje niet scheren staat best stoer en sexy maar schuurt echt enorm.

Manlief is nogal sterk behaard en krijgt nogal snel een woest uiterlijk als hij zich niet scheert. Nee laat hem maar lekker scheren.

Ben trouwens wel gek op zijn zachte vachtje op borst en buik. Dat is wel echt lekker om door te aaien enzo..
oh een ringbaardje.. heerlijk, het staat mijn vent zo goed! ik vind hem met 3 dagen baardje veel leuker dan "kaal".

Hij lijkt op de man van de Gucci Guilty reclame, yummmm

en het schuren met zoenen neem ik voor lief.
Ik houd helemaal niet van een baard. Ik ben blij dat mijn vriend zich goed scheert.
quote:leelee3 schreef op 22 oktober 2011 @ 09:45:

Zoals anderen al gezegd hebben; je went eraan

Bovendien vind ik het heel lekker als mijn vriend me dan in mijn nek kust, de combinatie van zijn hete adem, zachte lippen en net juist kietelende baard doet me altijd goed

Heerlijk dit!

Mijn vaste scharrel verontschuldigde zich in het begin wel eens omdat hij zich al een paar dagen niet had geschoren, maar ik vind dat dus juist lekker en sexy..

Hij was helemaal verbaast, zijn vorige vriendin vond dat vreselijk.. haha.
Stinkt en doet pijn.
quote:shogubo schreef op 22 oktober 2011 @ 09:17:

Een baard getver . Ik zie allemaal beelden met eigeel en soepresten voor meZe bedoelt geen grotbewoner neem ik aan
"Bahco, 9 minuten geleden

Stinkt en doet pijn."

Stinkt? Verklaar u nader?
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Waarom zou een stoppelbaard moeten stinken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven