Kussen met een baard
zaterdag 22 oktober 2011 om 08:57
zaterdag 22 oktober 2011 om 09:06
zaterdag 22 oktober 2011 om 09:07
quote:justme27 schreef op 22 oktober 2011 @ 09:06:
Mijn lief laat ook weleens een ringbaardje staan, vind het heel sexy staan bij hem, maar het voelt, vooral de eerste dagen verschrikkelijk, daarna wordt het wat zachter
Bij hem duurt het nooit langer dan een paar weken en dan ben ik er al wel aan gewend, dus het went snel hoor!Dank je! Dat geeft moed! Het is inderdaad heel hard en prikkelig nu.
Mijn lief laat ook weleens een ringbaardje staan, vind het heel sexy staan bij hem, maar het voelt, vooral de eerste dagen verschrikkelijk, daarna wordt het wat zachter
Bij hem duurt het nooit langer dan een paar weken en dan ben ik er al wel aan gewend, dus het went snel hoor!Dank je! Dat geeft moed! Het is inderdaad heel hard en prikkelig nu.
zaterdag 22 oktober 2011 om 09:08
Ik zal nooit een baard laten staan. Ik scheer me dagelijks (soms om de dag als ik het vergeet).
Ik heb een tijd lang een snor gedragen, maar ik werd gek van dat gekriebel, dus schoor ik die snor eraf. Geen baard of snor voor mij. De meeste vrouwen lijken er ook niet van te houden.
Ik heb een tijd lang een snor gedragen, maar ik werd gek van dat gekriebel, dus schoor ik die snor eraf. Geen baard of snor voor mij. De meeste vrouwen lijken er ook niet van te houden.
World of Warcraft: Legion
zaterdag 22 oktober 2011 om 09:53
Mijn vriend heeft een heel gevoelige huid en scheert daarom niet elke dag, en heeft sinds twee jaar een ringbaardje. Voor ons een uitkomst, want ik kreeg constant uitslag van zijn stoppels als hij me zoende, en hij als hij elke dag scheert.. Het baardje wordt vanzelf zachter, en het went inderdaad ook al snel. En het staat mijn vriend ook gewoon heel goed natuurlijk
zaterdag 22 oktober 2011 om 10:03
zaterdag 22 oktober 2011 om 10:50
jek, ik heb echt niks met baarden... Ok een dagje niet scheren staat best stoer en sexy maar schuurt echt enorm.
Manlief is nogal sterk behaard en krijgt nogal snel een woest uiterlijk als hij zich niet scheert. Nee laat hem maar lekker scheren.
Ben trouwens wel gek op zijn zachte vachtje op borst en buik. Dat is wel echt lekker om door te aaien enzo..
Manlief is nogal sterk behaard en krijgt nogal snel een woest uiterlijk als hij zich niet scheert. Nee laat hem maar lekker scheren.
Ben trouwens wel gek op zijn zachte vachtje op borst en buik. Dat is wel echt lekker om door te aaien enzo..
zaterdag 22 oktober 2011 om 11:16
quote:leelee3 schreef op 22 oktober 2011 @ 09:45:
Zoals anderen al gezegd hebben; je went eraan
Bovendien vind ik het heel lekker als mijn vriend me dan in mijn nek kust, de combinatie van zijn hete adem, zachte lippen en net juist kietelende baard doet me altijd goed
Heerlijk dit!
Mijn vaste scharrel verontschuldigde zich in het begin wel eens omdat hij zich al een paar dagen niet had geschoren, maar ik vind dat dus juist lekker en sexy..
Hij was helemaal verbaast, zijn vorige vriendin vond dat vreselijk.. haha.
Zoals anderen al gezegd hebben; je went eraan
Bovendien vind ik het heel lekker als mijn vriend me dan in mijn nek kust, de combinatie van zijn hete adem, zachte lippen en net juist kietelende baard doet me altijd goed
Heerlijk dit!
Mijn vaste scharrel verontschuldigde zich in het begin wel eens omdat hij zich al een paar dagen niet had geschoren, maar ik vind dat dus juist lekker en sexy..
Hij was helemaal verbaast, zijn vorige vriendin vond dat vreselijk.. haha.