kwetsbaar

28-02-2012 19:04 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
vertrouwen

Ik heb even een kwetsbaar moment en hoop dus niet te hard aangepakt te worden?

Elke keer als ik bovenstaand nummer luister dan lopen de tranen me over de wangen.Nu heeft iedereen dat wel met bepaalde nummers denk ik?Maar ik besef elke keer weer dat wanneer ik zit te snikken bij dit nummer dat dit komt, omdat ik het nog nooit zo heb gevoeld in mijn leven

Laat ik het zo zeggen ik wil dit gevoel heel graag hebben, maar ik heb het nooit kunnen voelen in een relatie bv blijf ik altijd op mijn hoedde en ik ben altijd degene die het een ander na zijn zin wil maken.Al op jonge leeftijd ben ik mijn moeder verloren en denk dus wel eens dat het daar mee te maken heeft? Dat de basis onder je voeten weg valt en een soort van verlatingsangst heb gekregen hierdoor? Herkent iemand dit ?Verder geen idee waarom ik het wil delen eerlijk gezegd, gewoon omdat ik het even van me af wil schrijven denk ik ?Ik heb gewoon even een kwetsbaar en zwak momentje denk ik ?
Ik herken dit niet maar wil je graag even in je kwetsbare en zwakke momentje (al valt dat best mee hoor) een bloemetje geven
quote:gewoonsuz schreef op 28 februari 2012 @ 19:10:

Ik herken dit niet maar wil je graag even in je kwetsbare en zwakke momentje (al valt dat best mee hoor) een bloemetje geven dank je wel! dat is lief van je!
En ik heb het ook met bepaalde nummers, "Dochters" van Marco Borsato bijvoorbeeld. Luister anders eigenlijk bijna nooit naar zijn nummers, maar als die per ongeluk op de radio voorbij komt...kun je me opdweilen. Muziek kan ook troostend werken he?!
quote:gewoonsuz schreef op 28 februari 2012 @ 19:13:

En ik heb het ook met bepaalde nummers, "Dochters" van Marco Borsato bijvoorbeeld. Luister anders eigenlijk bijna nooit naar zijn nummers, maar als die per ongeluk op de radio voorbij komt...kun je me opdweilen. Muziek kan ook troostend werken he?!ja, dat klopt dat nummer dochters is ook een heel mooi nummer!
Van mij ook een blompje

Ik herken het niet. Maar ik vind de reden die je zelf aangeeft best wel logisch klinken. Misschien een keer naar een therapeut om er aan te werken? Als het je echt in de weg staat zou ik daar wel wat mee willen doen als ik jou was.
quote:Letgo schreef op 28 februari 2012 @ 19:17:

Van mij ook een blompje

Ik herken het niet. Maar ik vind de reden die je zelf aangeeft best wel logisch klinken. Misschien een keer naar een therapeut om er aan te werken? Als het je echt in de weg staat zou ik daar wel wat mee willen doen als ik jou was.

Dank je wel letgo

Ja, wie weet is dat een oplossing? ik denk altijd dat er mensen zijn die het harder nodig hebben dan ik en dat ik dan maar niet moet zeuren en gewoon doorgaan. Vandaar dat ik er nog nooit wat mee heb gedaan, maar de laatste tijd begint het me wel in de weg te zitten idd.
quote:dotje10 schreef op 28 februari 2012 @ 19:22:

[...]

Dank je wel letgo

Ja, wie weet is dat een oplossing? ik denk altijd dat er mensen zijn die het harder nodig hebben dan ik en dat ik dan maar niet moet zeuren en gewoon doorgaan. Vandaar dat ik er nog nooit wat mee heb gedaan, maar de laatste tijd begint het me wel in de weg te zitten idd.Zo moet je niet denken (die vergelijking met anderen). Het gaat erom dat het jou in de weg zit en dat het je welzijn in de weg zit. Als het je niet lukt om daar zelf uit te komen dan is het fijn om daar hulp bij te krijgen. Ik vind het trouwens niet niks wat je hebt meegemaakt. Lijkt me heel zwaar en kan me voorstellen dat het doorwerkt in relaties.
Denk eens aan jezelf ipv aan ''andere mensen die het harder nodig hebben''. Kies voor jezelf ook jou verdriet mag er zijn!!

Knuffel (F)
quote:gewoonsuz schreef op 28 februari 2012 @ 19:13:

En ik heb het ook met bepaalde nummers, "Dochters" van Marco Borsato bijvoorbeeld. Luister anders eigenlijk bijna nooit naar zijn nummers, maar als die per ongeluk op de radio voorbij komt...kun je me opdweilen. Muziek kan ook troostend werken he?!Heb ik ook met dit nummer. Vooral die met de clip van het concert erbij. Ben helemaal niet gauw geëmotioneerd, maar hier schiet ik van vol.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven