** LDR deel 13 **

05-01-2010 12:39 3084 berichten
LONG DISTANCE RELATIONSHIPS

deel 13

Hier is deel 12:

Long Distance Relationship (LDR) nr.12
Alle reacties Link kopieren
Kjong, moet ik nou hier ook al over doelstellingen praten? Mag ik het zaterdag inleveren? Ik moet nu namelijk naar bed voor mijn doelstellingen voor morgen. Hoeveel woorden wil je?

Ine spannend.

Nemo, ook spannend. Waar gaat 'ie naartoe dan?

La Moon en Es, kan je niet veel makkelijker ongepland zwanger raken als je een onregelmatige cyclus hebt? Als je de klok gelijk kunt zetten op je eisprong, weet je ook wanneer je het niet, danwel veilig, moet doen, toch? Terwijl als je dat niet weet en je ook geen eisprong voelt, je geen idee hebt wanneer je in de gevaren of gewenste zone zit.

Het was vandaag kouder dan ik dacht. En ik heb ontdekt dat er twee straten met dezelfde naam in Berlijn zijn. Heul fijn. Maar ik mag morgen tweede poging wagen voor woning kijken. Had na half uur in kou lopen namelijk geen zin meer om weer 40 minuten onderweg te zijn, want ik wilde bier drinken met nieuwe vriendjes en vriendinnetjes.
Het klinkt wel als een druk sociaal leven daar in Berlijn. Twee straten met dezelfde naam is idd stom.

Over dat zwanger worden maak ik mij ook niet echt zorgen. Ik zou het alleen maar wel fijn vinden als op zo een manier de beslissing gewoon uit onze handen genomen wordt, want mij en vooral vriend kennende zullen er altijd wel dingen zijn die eerst nog gedaan moeten worden voor wij ervoor gaan. Nu heb ik net gehoord dat mijn nichtje zwanger is en dat komt na mijn zus wel heel dicht bij. Ik heb heel veel nichten en neven en die hebben allemaal al kinderen, maar dat is niet zo gek omdat ze allemaal veel ouder zijn. Maar zij is dus een van de weinigen van mijn leeftijd en wij zijn echt samen groot geworden.

Dus ga je er toch steeds meer aan denken en ik zou het gewoon jammer vinden als het bij ons niet lukt. Maar goed eest maar eens op dat huwelijksaanzoek wachten.
Ik heb over jou gedroomd Es. Zag net jouw reactie en toen moest ik daar opeens aan denken. Ik weet alleen echt niet meer wat. Alleen dat je moest huilen en dat je vond dat vriendinnen (of mss wij van hier op een meeting?) niet genoeg aandacht aan je besteedden.. Hoe ik daar nu weer bij kwam?!?! Geen idee!

Spijker: op paiq ook? Heb je je aangemeld op paiq? Ik heb mijn profiel zo ingevuld dat ik echt wel op zoek ben naar iets serieus en ik match voor 97% aan Mr Lek. Dus die vlieger gaat niet op hoor om zo je profiel in te vullen... Sorry

Wat een toeval zeg van de 18.000 inschrijven dat je dan iemand treft die je kent.Had je met oneliners gewerkt? Vertel, vertel, vertel!

Die jordanier snap ik ook niet hoor. Hij gaat schijnbaar in Engeland werken (daar had ie het weleens over gehad). In het begin dacht ik dat het allemaal wel los zou lopen, maar volgens mij gaat ie gewoon echt naar Engeland en komt ie dan ook echt hier heen. Ik kon geen nee zeggen. Vond ik zo asco. Maar ja toen begon ie over die was en die massage enz enz. En toen dacht ik: OMG Ik hoop maar dat het niet zo'n vaart loopt...
Wat een bevallige vrouwtjes toch hier, zo stilletjes wachtend op een aanzoek.

Fille, ik ben inderdaad benieuwd naar of het werd zoals je wou.

Net zoals ik nieuwsgierig ben naar wat Ine eigenlijk met die meneer wil in de toekomst als er nu geen eisen te stellen zijn.

Iemand op het internetdaten tegenkomen die ja al kent lijkt me best eng.

Maar als iemand als de Jordanier mijn adres zou weten, zou ik nachtmerries krijgen. Helamaal als hij ook nog mijn huis zou willen kuisen. Zo persoonlijk ineens.

Jouw adres staat ook gewoon op hyves he Nemo..?
Tja, ik weet ook niet hoe het zit, Spijker.

Maar het is wel typisch dat hij pas nu na 2 jaar over gevoelens begint. Al die 2 jaar hebben we de 'afspraak' gehad, dat het daar niet over zou gaan. Dat we elkaar alleen zagen, omdat we het zo fijn hebben als we samen zijn, het gezellig is en we echt goede vrienden zijn die af en toe met elkaar in bed belanden. Zonder vlinders, verwachtingen, gevoelens etc.

Hij hoeft me niet meer zijn 'bed in te lullen', zeg maar, want daar heeft hij me al. Al 2 jaar en in die tijd is er niets veranderd.

Hij is trouwens veel weg voor zijn werk. Dit is zijn enige lange vakantie per jaar, voor de rest zit hij overal en nergens. Hij doet veel hotels, in Rusland, Israel, Oostenrijk, Duitsland en nu dus ook Frankrijk. Maar hij heeft me nog nooit gebeld nadat hij terug was gekomen van een reisje, om te zeggen dat hij me gemist had en dat hij snel weer langs zal komen. Dit is de eerste keer en daarom was ik ook heel erg verbaasd.

En dat 'ik heb je heel erg gemist'-deel, snap ik niet. Waarom nu ineens? En dat laatste gesprek voordat hij op vakantie ging was ook zo emotioneel..

Ik verwacht nog steeds niets, maar ben wel verliefd. De weken dat hij weg was, was het wel oke, maar nu ik zijn stem weer gehoord heb, is alles weer terug. Inmiddels geloof ik wel dat hij me echt leuk-leuk vindt, maar goed, daar heb ik vooralsnog niets aan.

En de standaard praatjes ken ik ook wel (lang leve de trouwe mannen EN vrouwen in Tirol ), maar hoor ik niet van hem. Mijn collega en ik hebben hem ook al die jaren nooit kunnen betrappen op flirten met andere vrouwen in het cafe waar we werkten en waar zijn kantoor aan grenst. Dan zou zeker mijn collega me wel gewaarschuwd hebben, dat hij een player zou zijn.

Oja, over anticonceptie. Ik zou het niet erg vinden om de rest van mijn leven voor de anticonceptie te moeten zorgen.

Nemo, een masserende en was-doende Jordanier in je bed huis.. Mmmmm. Als het tijdelijk is en hij lekker. No problem.
quote:kjong schreef op 21 januari 2010 @ 09:38:

Jouw adres staat ook gewoon op hyves he Nemo..?

Je bedoeld bij de www'tje? Nou ja, als het er staat (volgens mij alleen bij www) dan is het alleen zichtbaar voor vrienden. Ik heb alles - ook voor hyvers - afgeschermd.

En ik krijg ook de kriebels van de Jordanier. Hij is niet lekker. HIj lijkt meer wanhopig ondertussen.
Hihi nemo, zal wel komen door de verhalen van die ene vriendin die steeds weer haar afspraken afzegd. Gelukkig heb ik verder niet zo veel te klagen over aandacht.

Iemand op een datingsite tegenkomen die je al kent? Waarom is dat eng? Het is mij niet gebeurd, maar als ik aan internetdaten doe, dan doen anderen dat ook, anders heeft het geen nut. Ik denk hooguit dat je dan met andere ogen naar elkaar gaat kijken.
Als ik zo lees wat jij voor tentames moet doen Nemo, dan vind ik dat jullie al heel veel hebben geleerd in een half jaar tijd. Wanneer hoor je nu of je geslaagd bent?
Ik vind de Jordaniër ook eng en ik zou toch echt heel veel duidelijker zijn. Dat je je was zelf doet, dat je je massages ook zelf doet, en dat Mr. Lek de bedbezigheden al waarneemt. Dus nee dank u en veel plezier in de UK.

Ine, lastig en moeilijk. Hoe zit het eigenlijk met dat huwelijk van de architect, hoe kan zijn vrouw dit allemaal niet doorhebben? Of heeft ze het wel door en heeft hij een soort van toestemming?

Ik had me ingeschreven op nextlover, omdat ik de nrc next lees en daar staan altijd reclames daarvoor in. Oneliners? nee had ik niet ingevuld. Het was echt niet meer dan: profieltje invullen, eerste gesprekje niet leuk, 2e gesprekje niet leuk, 3e wel leuk en een bekende
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Nextlover en Paiq werken samen. Mr Lek is ook lid van Next lover. Volgens mij werkt het ook hetzelfde, of niet?

Hoe komt je met elkaar in contact?

Mr Lek had mij een one liner gestuurd...
Oh ja die Jordanier moet je echt duidelijk maken dat hij niet welkom is!
Mss heb ik ook wel gemixte signalen gegeven. Want toen ik hem zag was het wel leuk en ging ik weer twijfelen.

Maar daarna dacht ik weer: neeeeeeeeee! Weet niet waar het aan ligt, het feit dat hij -ondanks dat ik niks laat horen- het maar blijft proberen en als ik dan niet reageer, dat hij dan maar belt.Dat hij me gorgeous, sexy, sweetie enz blijft noemen. Blegh.

Ik ga idd maar duidelijk zijn,. straks heeft ie echt een visum!

Yaiks!
Haha Nemo, jij bent de mr. Lek van de Jordaniër!

Ik zat hier laatst te verkondigen dat ik geen gerookte zalm meer at, maar werk net wel een bak pasta met heel veel gerookte zalm weg. Hmmmmm lekker. Ik moest van mezelf een fatsoenlijke maaltijd eten vandaag. Ga zo naar feestje. Bij de barman. Eng. En dan meur ik ook nog naar zalm.

Nouja, eerst maar 's honderd extra lagen kleding aan gaan doen.
Oh en ik heb het huis waar ik gisteren was. Mooi. Opgelost. Hoef ik ook niet meer de andere versie van die straat op te zoeken.
Fille!!!!!!! Ja Nemo, je bent de Mr. Lek van de Jordaniër. Hahaha prachtig !!!!!!

Wat voor huis is het Fille? In een leuke buurt?

Spijker, ik ga zo kijken. UK is nou net het enige land wat niet meedoet aan Schengen dacht ik

Ine, spannend met de architect, ik ben heel benieuwd hoe het gaat lopen. Ik hoop vooral op duidelijkheid, het verhaal van de waarzegger vond ik heel romantisch (ik ben een sucker voor die dingen), maar ben het tegelijk eens met Kjong, let er op dat je niet in een emotionele relatie komt waarin hij ook verliefd is op jou en écht met jou verder wil en écht dat volgende week / na het seizoen / na de zomer / na kerst met zijn vrouw gaat bespreken. Dan kan je ook nooit meer terug naar wat je nu hebt.

Oh en nog één ding over anticonceptie wil ik graag zeggen (ik ben ook een ras yesbutter geloof ik ), maar dat realiseerde ik me nav Ines post.

Als ik alleen zou zijn en wel een seksleven zou hebben zou ik er ook totaal niet mee zitten zelf verantwoordelijk te zijn voor anticonceptie en dat mijn hele leven te blijven. Het gaat er mij vooral om dat je samen een serieuze relatie aangaat, het exclusief met elkaar doet, samen besluit een gezin te stichten, samen kinderen op voedt, en samen besluit wanneer er geen kinderen meer bij komen. Dan vind ik het gewoon naar dat de hele anticonceptie op de schouders van één terecht komt, 'zomaar'. Als je daar nou samen over gesproken hebt en dan beslist dat het het beste is dat de vrouw de pil slikt, ok. Maar als de man er gewoon vanuit gaat dat de vrouw dagelijks hormonen neemt of allerlei andere kopereren paperclips inwendig laat vasthaken, en dat als dan besloten wordt dat er geen kinderen meer komen, dat het dan ook vanzelfsprekend is dat de vrouw onder het mes gaat, dan zou ik dat wel heel erg vinden.
Ja GB is geen Schengenland. Dat wordt dus nog leuk. Telefoontje naar Nemo Lek dat meneer Jordaniër op het vliegveld zit maar niet in NL kan.

Buurt is leuk. Huis is een grote kamer, ruime keuken en een badkamer. Nadeel is de hoogslaper, ik hou daar nooit zo van. Voordeel: eindelijk niet meer op de vierde verdieping! Jeeej.

Ik weet niet wat aan te doen, want wil warm over straat maar binnen niet te warm. Ik zit nu op drie paar sokken!

Qua eng en barman bedoel ik trouwens dat ik nu een 'ik ken jou verder niet'-stukje moet gaan opvoeren.
Dat schoot ook al door mij heen. Dat ik Miss Lek ben voor hem. Hoop het toch niet. Dat Mr Lek over mij denkt wat ik over de Jordanier denk.. Hmm, snappen we het nog?

De jordanier is al eerder in de UK geweest en had toen geen Shengen visum en kon toen dus alleen maar daar blijven, nu wil hij dus wel de UK uit....

Zucht.

Ik ga leren. Heb vandaag super super gepoetst en een samenvatting gemaakt en mn trapleuning (die er al af is september) terug opgehangen en naar de stad geweest. gewoon heerlijk allemaal! Ik heb weer shampoo, (hoef geen oude flessen meer op te knippen op zoek naar nog een beetje), cremespoeling, nieuwe kleding, nieuwe sjaal, sieraden. Noem maar om. Heerlijk bezig geweest!
Ach met een beetje geluk krijgt hij geen visum. Lost het zich vanzelf op.

Ok, ik moet nu serieus weg.
Nemo, wat een goed ingevulde dag!

Dus je bent Miss Lek. Mmmm, dat is niet zo mooi. Kan je hem niet een tijdje straal negeren? Dat je zeg maar mijn buurman voor de Jordaniër wordt?

Fille, is het zo koud bij jou dan, of moet je zo ver? Ik weet t niet, 3 paar sokken. Dan gaan je schoenen knellen en daar krijg je juist koudere voeten van.

Ja, de buurman negeert me dus. Zegt gisteren dat het hem 'ja gezellig' lijkt om af te spreken, gaat dan snel offline en laat niets meer horen. Verdomme. Láát ook maar. (maar daar ga ik over een paar dagen vast alweer heel anders over denken)

Marg, ik ben het met je eens wat betreft anticonceptie, zo zou het moeten gaan (in een perfecte wereld/relatie).
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Dat hoop ik!

Mss toch nog even afwachten dan?

Veel plezier Fille!
Had je hem dan weer gesproken de buurman? Jouw initiatief of het zijne??

Dus ik ben miss Lek voor de jordanier, Mr Lek is jouw buurman en ik word nu de buurman voor de Jordanier.

Snappen we het nog
quote:Spijker schreef op 21 januari 2010 @ 20:37:

Marg, ik ben het met je eens wat betreft anticonceptie, zo zou het moeten gaan (in een perfecte wereld/relatie).

Marg gaat daarvoor, een perfect wereld en relatie.

Ze is de Charlot onder ons van Sex and the city. Wist je dat nog niet?

Daarom houden we hier van haar
Fille, ik zeg, de ui:

Ik lig echt in een deuk met jullie, goed idee voor nemo ja, word Spijkers buurman voor de Jordaniër. (als ik jou was werd ik het ook voor Mr. Lek, heb het gevoel dat hij dan wel weer harder zal lopen -zoals alle mannen).
Oh daaaaaaaaaaaaaaaarom Nemo

Ja ik ga daar wel voor ja, ik heb tot nu toe nog geen reden gevonden er niet voor te gaan
Zie je

Ik ben het al voor Mr Lek.

Hmm Miss Lek en Mr Lek dat past dan wel goed bijelkaar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven