Leeftijdsverschil, schaamte, daten
vrijdag 30 augustus 2019 om 08:50
Ja deze vrouwen vallen echt alleen op de auto.Brian43289 schreef: ↑30-08-2019 08:35Ik heb eerlijk gezegd ook geen kinderwens.
Het is meer dat ik mij afvraag of deze vrouwen dan echt op de auto vallen c.q. "status" of ook echt op de persoon vallen
Leen een oude auto een Peugeot of zo van een vriend en trek een normale spijkerbroek aan met een t- shirt als je de volgende keer naar de supermarkt gaat.
Je zal rustig kunnen winkelen.
vrijdag 30 augustus 2019 om 08:54
Leuke vragen!
Favoriete schrijver: Thomas A. Harris
Organisaties: alles voor gehandicapte mensen, lovely people!
Vrijwilligerswerk: Ik help in een bejaardetehuis.
Ik huil iedere dag omdat 5 jaar geleden mijn moeder zelfmoord had gepleegd.
vrijdag 30 augustus 2019 om 08:55
Ja... hengelen dus...Brian43289 schreef: ↑30-08-2019 08:54Leuke vragen!
Favoriete schrijver: Thomas A. Harris
Organisaties: alles voor gehandicapte mensen, lovely people!
Vrijwilligerswerk: Ik help in een bejaardetehuis.
Ik huil iedere dag omdat 5 jaar geleden mijn moeder zelfmoord had gepleegd.
vrijdag 30 augustus 2019 om 08:57
Er is vast een milf hier die hem aan de boezem wil knuffelen.
vrijdag 30 augustus 2019 om 09:02
Brian43289 schreef: ↑30-08-2019 08:54.....
Organisaties: alles voor gehandicapte mensen, lovely people
.....
Doe even normaal. Gehandicapte mensen zijn geen “ lovely people”. Wat een idiote uitdrukking, het zijn gewone mensen met een beperking.
vrijdag 30 augustus 2019 om 09:04
Echt jammer dat jullie zo negatief zijn. Het was een serieuze vraag en had gehoopt op serieuze reacties terug, maar desalniettemin toch bedankt voor de reacties. Voor degene die wel oprecht waren, bedankt!
Achteraf misschien had ik de bmw weg moeten laten, maar dit type bmw staat totaal niet voor status.. Een bmw 3,4,5 en hoger staan voor status. De mijne komt daar echt niet in voor.
Het topic kan wat mij betreft gesloten worden.
Achteraf misschien had ik de bmw weg moeten laten, maar dit type bmw staat totaal niet voor status.. Een bmw 3,4,5 en hoger staan voor status. De mijne komt daar echt niet in voor.
Het topic kan wat mij betreft gesloten worden.
vrijdag 30 augustus 2019 om 09:07
Ik houd van die mensen. Werken met deze mensen vind ik geweldig! Dat jij dit meteen negatief interpreteert, jammer! Ik geef om alle mensen, iedereen heeft zijn kwaliteiten.Parallella schreef: ↑30-08-2019 09:02Doe even normaal. Gehandicapte mensen zijn geen “ lovely people”. Wat een idiote uitdrukking, het zijn gewone mensen met een beperking.
vrijdag 30 augustus 2019 om 09:13
Vertel eens Brian, wat voor soort beperkingen hebben de mensen waarmee je werkt?Brian43289 schreef: ↑30-08-2019 09:07Ik houd van die mensen. Werken met deze mensen vind ik geweldig! Dat jij dit meteen negatief interpreteert, jammer! Ik geef om alle mensen, iedereen heeft zijn kwaliteiten.
vrijdag 30 augustus 2019 om 09:18
Ik heb juist een hele discussie met mijn (oude) vriend omdat hij een Mercedes wil en geen BMW. Dat model uit die link vind ik dan weer heel erg fout, daar zou ik niet in gaan zitten. Zeker niet met mijn jonge vriendje, want dan lijkt het net of zoon in mama’s auto mag rijden of dat een van ons in de drugshandel zit.
We hebben ook discussies over het dragen van zakelijke kleding op weekenddagen. Dat vind ik prima, maar die das zou ik in de fik steken. Dat is echt een gewoonte voor bejaarden, die zelfs voor een huisbezoek van de huisarts jasje dasje aan doen.
We hebben ook discussies over het dragen van zakelijke kleding op weekenddagen. Dat vind ik prima, maar die das zou ik in de fik steken. Dat is echt een gewoonte voor bejaarden, die zelfs voor een huisbezoek van de huisarts jasje dasje aan doen.
vrijdag 30 augustus 2019 om 09:19
Het is teveel een 'kijk mij nou rijk zijn-topic', anders had ik wel serieus gereageerd.
En dit dan zogenaamd verhullen met een 'onzekere vraag over dames die een paar jaartjes ouder zijn'.
Soms denk ik ook dat het onverstandig is om je 'financiële ruimte' te delen op een openbaar forum.
Tegenwoordig is alles te traceren.
Over geld wordt vaak gewoon hatelijk gedaan, ervaring mee.
En nu reageer ik zelf ook onvriendelijk, dus dat is van mij ook niet goed.
Hou er rekening mee TO dat de mensheid elkaar op financieel vlak niets tot weinig gunt.
Sorry voor mijn reactie.
Je zal best een goed mens zijn en vergeet die 3 dames uit de supermarkt.
anoniem_63c133d68dbd4 wijzigde dit bericht op 30-08-2019 09:24
27.30% gewijzigd
vrijdag 30 augustus 2019 om 09:19
Kijk, daar komt dat toontje al...Brian43289 schreef: ↑30-08-2019 08:35Ik heb eerlijk gezegd ook geen kinderwens.
Het is meer dat ik mij afvraag of deze vrouwen dan echt op de auto vallen c.q. "status" of ook echt op de persoon vallen c.q. karakter op een later moment. Status zegt helemaal niks hoor als jullie dat zouden denken.
De mensen die status hebben, voelen zich vaak het kloterigste van allemaal.
Iedereen kan vinden wat hij wil maar geld is het gewoon niet in het leven. Veel geld hebben maakt meer kapot dan je liefhebt en daarnaast heb ik naast een mooie onderneming echt geen dikke bankrekening o.i.d. Geld interesseert mij echt helemaal niks.
Echte rijkdom komt van binnenuit.
vrijdag 30 augustus 2019 om 09:22
Daar is ook niks mis mee. Ik zou alleen proberen wat minder te generaliseren en psychologiseren. Zoals anderen al zeggen: besluit wat je zelf wil en handel daarnaar. Ik neem aan dat je ook niet jezelf wilt veranderen om van die aandacht af te komen.Brian43289 schreef: ↑30-08-2019 08:47Laat ik het zo zeggen, dit gaat terug heel ver in mijn jeugd. Ik mocht met mijn opa altijd mee naar modeshows voor kinderen en sindsdien gek op alles wat met blazers, suits te maken heeft. Ik voel mij er ook fijn en prettig in.
Openingspost verwijderen mag niet.
vrijdag 30 augustus 2019 om 09:24
Bedankt voor je reactie! Ik had het misschien anders moeten formuleren in mijn OP, maar mijn vraag was wel serieus, ook al gingen de meeste er niet serieus op in.Delhi23 schreef: ↑30-08-2019 09:19Het is teveel een 'kijk mij nou rijk zijn-topic', anders had ik wel serieus gereageerd.
En dit dan zogenaamd verhullen met een 'onzekere vraag over dames die een paar jaartjes ouder zijn'.
Soms denk ik ook dat het onverstandig is om je 'financiële ruimte' te delen op een openbaar forum.
Tegenwoordig is alles te traceren.
Ik ben zeker ook onzeker maar ik denk dat iedereen dat wel is over zijn eigen. Deze vraag komt ook uit onzekerheid over mezelf.
@Delhi23: bedankt voor je eerlijke reactie.
anoniem_389852 wijzigde dit bericht op 30-08-2019 09:27
Reden: Moest nog even wat toevoegen.
Reden: Moest nog even wat toevoegen.
3.15% gewijzigd
vrijdag 30 augustus 2019 om 09:43
Ik vind het trouwen wel heel raar om een jonge jongen midden in de supermarkt mee uit te vragen. Andersom (oude man, jong geitje) zou dat echt heel creepy zijn, en nu zeker sexy of zo? Ik ben twee keer zomaar mee uit gevraagd door een vreemde. Beide keren in een museum, terwijl mijn man gewoon drie meter verderop stond. Heel apart vond ik dat.
vrijdag 30 augustus 2019 om 10:03
Ik denk dat veel mensen vielen over het feit dat jij je auto een 'gewone' auto noemt.
Jaren geleden wilde ik ook een sportautootje kopen.
Heb dit niet gedaan uiteindelijk, omdat ik het misschien iets 'te' vond.
En uiteindelijk toch ook zonde van mijn geld.
Dus jij moet zelf ook wel beseffen dat zo'n autootje niet 'maar gewoontjes is'.
Ik zou zelf wel trots zijn geweest, als ik em wel gekocht zou hebben.
Maar zou ook hebben geweten dat sommige mensen mij een 'aansteller' zouden hebben gevonden.
Blij dat ik gewoon een leuke Citroen heb nu.
Jaren geleden wilde ik ook een sportautootje kopen.
Heb dit niet gedaan uiteindelijk, omdat ik het misschien iets 'te' vond.
En uiteindelijk toch ook zonde van mijn geld.
Dus jij moet zelf ook wel beseffen dat zo'n autootje niet 'maar gewoontjes is'.
Ik zou zelf wel trots zijn geweest, als ik em wel gekocht zou hebben.
Maar zou ook hebben geweten dat sommige mensen mij een 'aansteller' zouden hebben gevonden.
Blij dat ik gewoon een leuke Citroen heb nu.
vrijdag 30 augustus 2019 om 10:07
vrijdag 30 augustus 2019 om 10:20
Musea staan er echt om bekend, bizar fenomeenBrian43289 schreef: ↑30-08-2019 09:50@Minke, zeker als je man 3 meter verderop stond, best wel heel bijzonder. Museum vind ik nog aparter t.o.v. een supermarkt. Je moet daar ook het lef voor hebben om zoiets te vragen, erg bijzonder hoor.