Leeftijdsverschil, schaamte, daten
vrijdag 30 augustus 2019 om 10:47
Ik heb de originele post niet gelezen (want al verwijderd) maar ik vind de discussie over de auto wel grappig; ik vind een Z4 een heel normale auto, maar ik woon dan ook in London waar je elke dag minstens een Maserati ziet, dus een BMW stelt echt niets voor.
Desalniettemin zou ik nooit een jongen of man met zo'n auto uit vragen want het is een zeer bepaald soort mensen dat zo'n auto rijdt. En dat is zeker niet mijn type mensen.
Desalniettemin zou ik nooit een jongen of man met zo'n auto uit vragen want het is een zeer bepaald soort mensen dat zo'n auto rijdt. En dat is zeker niet mijn type mensen.
vrijdag 30 augustus 2019 om 12:49
Ik ga vanavond in Deka een TooGoodToGo ophalen met de fiets want dat is minder milieuvervuilend...ik wil graag dat alle lovely people over 100 jaar ook nog leuk adem kunnen halen zonder meteen longemfyseem op te lopen.
Wel raar dat je je voor oudere vrouwen schaamt maar dat je mensen met een beperking lovely people vind?t???
Je hebt een erg bijzonder beeld van de wereld. Het is sowieso sneu wanneer je uit gaan met mensen waar je je voor schaamt...dat zegt meer over jouw karakter dan alles wat je hier hebt geschreven.
Wel raar dat je je voor oudere vrouwen schaamt maar dat je mensen met een beperking lovely people vind?t???
Je hebt een erg bijzonder beeld van de wereld. Het is sowieso sneu wanneer je uit gaan met mensen waar je je voor schaamt...dat zegt meer over jouw karakter dan alles wat je hier hebt geschreven.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
vrijdag 30 augustus 2019 om 13:09
dat was goeie Nick geweest, TO!