Leeftijdsverschil, schaamte, daten

30-08-2019 07:03 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 30-08-2019 10:00
Reden: OP verwijderd
99.61% gewijzigd
Dezelfde reden dan "oude mannen" zomaar een jonge vrouw uit vragen voor een date.

Vraag het je vriendjes of madeondernemers eens.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Brian43289 schreef:
30-08-2019 07:57

Ik schaam mij dan voor het feit dat het verschil in leeftijd wel echt groot is en vooral of dát in de praktijk kan werken in een relatie?
Een relatie gaat natuurlijk nooit werjen als je je schaamt voor je partner.

Bovendien zijn deze vrouwen te oud om je succesvolle business genen door te laten geven aan je nageslacht.
Hatchi schreef:
30-08-2019 07:52
Twintigers die er zakelijk gekleed uitzien en rijden in een BMW verdenk ik altijd van criminele praktijken. En veel vrouwen vallen op foute mannen. Hoe fouter hoe interessanter voor sommige vrouwen. Deze dames vallen misschien op je imago.
Ik denk dat hier een grote kern van waarheid in zit.
Geile bende in die supermarkten!
Ik vond het schoolplein al vunzig, maar begrijp dat ik nu gewoon kan scoren bij de kassa????
Ga gewoon lekker daten met die vrouwen, als je je kapot schaamt, scheur je met je mobile naar een stad verderop.
Dit is nep.
Zet eens een echte foto van jezelf neer.
Waarom loop je er in je vrije tijd zo bij?

Je bent toch geen tachtig? :facepalm:
Vraag jezelf eens mee uit, volgens mij vind jij jezelf ontzettend leuk!
foeksia72 schreef:
30-08-2019 07:46
‘Vriendelijk doch daadkrachtig’
‘BMW Z4 normale auto’
Zakelijk, maar creatief gekleed’

:flirting:

:rofl:

Je komt overigens niet daadkrachtig over als je je iets laat aanleunen wat je eigenlijk niet wil.
En daarna aan 'de vrouwen op viva' om advies komt vragen... :biggrin:
lilalinda schreef:
30-08-2019 08:14
Geile bende in die supermarkten!
Ik vond het schoolplein al vunzig, maar begrijp dat ik nu gewoon kan scoren bij de kassa????
Ja wist je dat niet? Ik (32) doe dat regelmatig. Gezien ik wat jonger ben dan de vrouwen van TO is mijn doelgroep ook wat jonger. Je moet even opletten, want voor je het weet zit plots de vakkenvuller in je mandje. Maar inmiddels ben ik er beter in geworden. Gewoon bij het vak redbull of bij de frikadelbroodjes gaan staan en ze komen vanzelf voorbijlopen.

Als je geluk hebt zijn ze in de bonus. Heb je er een voor zaterdag en een voor zondag.. :flirting: Of allebei tegelijk, dat kan natuurlijk ook...
Seriously?
Ik begrijp dat ook niet. Ben bijna 50, zie er normaal uit, slank, lang blond haar en bh cup H en altijd komen er 20-ers vragen om een keer te daten.
Delhi23 schreef:
30-08-2019 08:17
Dit is nep.
Jongens die ik 'ken' die er zo bijlopen zijn zonder uitzondering Syrische vluchtelingen die hier echt hun Fokking best doen er iets van te maken
Die hebben een soort eigen mores ontwikkeld. En daarbij hoort volkomen overdressed zijn (in Nederlandse ogen)
Oke misschien is dit allemaal wel nep en zoetsappig ofzo.. maar als hij dit is op de foto en zichzelf zo kleed, niks mis mee. Vind het wel mooi en verzorgd en tja als dat iemand zijn smaak is, who are we to judge.. right?

Die auto tja.. inderdaad als het je geen F interesseert, waarom dan erop zetten? Maar aan de andere kant, op je 26e eigen onderneming, zo'n auto rijden etc. goed voor elkaar toch?! Netjes!

Wat die vrouwen betreft.. is tegenwoordig een dingetje geloof ik. Oudere mannen willen jonge chickies en 'oudere' vrouwen (vind 35-45 niet echt oud ofzo) willen jonge jochies. :lol:
voltooid wijzigde dit bericht op 30-08-2019 08:33
9.91% gewijzigd
MeredithGrey schreef:
30-08-2019 08:27
Ja wist je dat niet? Ik (32) doe dat regelmatig. Gezien ik wat jonger ben dan de vrouwen van TO is mijn doelgroep ook wat jonger. Je moet even opletten, want voor je het weet zit plots de vakkenvuller in je mandje. Maar inmiddels ben ik er beter in geworden. Gewoon bij het vak redbull of bij de frikadelbroodjes gaan staan en ze komen vanzelf voorbijlopen.

Als je geluk hebt zijn ze in de bonus. Heb je er een voor zaterdag en een voor zondag.. :flirting: Of allebei tegelijk, dat kan natuurlijk ook...
:applause:
Waarom kom jij eigenlijk in zoveel verschillende supermarkten?! :sarcastic:
Ik heb toch de foto's even geopend. Die auto is geen normale BMW maar een sportmodel. Geen auto die je koopt uit praktisch of zuinig oogpunt of zo. Het is ook niet het eerste de beste karretje wat er nog redelijk uitziet en betaalbaar is.

Dit is er een uit de serie: KIJK MIJ NOU!
Misschien moet je je auto niet meer meeneemen in de supermarkt?

Afbeelding

(so... you got a car? That don't impress me much")
anoniem_294939 wijzigde dit bericht op 30-08-2019 08:35
56.65% gewijzigd
sugarmiss schreef:
30-08-2019 08:08
Een relatie gaat natuurlijk nooit werjen als je je schaamt voor je partner.

Bovendien zijn deze vrouwen te oud om je succesvolle business genen door te laten geven aan je nageslacht.
Ik heb eerlijk gezegd ook geen kinderwens.
Het is meer dat ik mij afvraag of deze vrouwen dan echt op de auto vallen c.q. "status" of ook echt op de persoon vallen c.q. karakter op een later moment. Status zegt helemaal niks hoor als jullie dat zouden denken.

De mensen die status hebben, voelen zich vaak het kloterigste van allemaal.

Iedereen kan vinden wat hij wil maar geld is het gewoon niet in het leven. Veel geld hebben maakt meer kapot dan je liefhebt en daarnaast heb ik naast een mooie onderneming echt geen dikke bankrekening o.i.d. Geld interesseert mij echt helemaal niks.

Echte rijkdom komt van binnenuit.
Jaja allemaal het heertje uihangen met auto en je kleertjes en je omaatjes helpen maar ik lees vooralsnog niks over een grote lul dus het zal wel.
Murrmurr schreef:
30-08-2019 08:38
Jaja allemaal het heertje uihangen met auto en je kleertjes en je omaatjes helpen maar ik lees vooralsnog niks over een grote lul dus het zal wel.
PiKtures or it didn't happen!
De vrouw bestaat niet. Elke vrouw is een individu...Wanneer je geen oudere vrouw wil dan zeg je gewoon nee. Wat is de psychologie dat jij ja zegt tegen vrouwen waar je je voor schaamt?

Je hoeft geen date met iemand waar je je voor schaamt?
Je bent net verplicht om met die vrouwen een relatie aan te gaan.

Je kunt je focussen op hun gedrag of antwoorden met 3 letters: NEE

Wat denk je zelf dat daadkrachtiger is?

Verder kom je over als iemand die met een dikke auto en een merk colbert probeert te verbergen dat hij eigenlijk een beetje een sukkel is. Misschien hebben die dames dat ook wel door. Handig zo een jong ventje met geld die makkelijk te manipuleren is.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Brian43289 schreef:
30-08-2019 08:35
Ik heb eerlijk gezegd ook geen kinderwens.
Het is meer dat ik mij afvraag of deze vrouwen dan echt op de auto vallen c.q. "status" of ook echt op de persoon vallen c.q. karakter op een later moment. Status zegt helemaal niks hoor als jullie dat zouden denken.

De mensen die status hebben, voelen zich vaak het kloterigste van allemaal.

Iedereen kan vinden wat hij wil maar geld is het gewoon niet in het leven. Veel geld hebben maakt meer kapot dan je liefhebt en daarnaast heb ik naast een mooie onderneming echt geen dikke bankrekening o.i.d. Geld interesseert mij echt helemaal niks.

Waarom benoem je dan enkel je uiterlijkheden?
vertel eens:
Favoriete schrijver?
Welke organisatie maak jij je hard voor?
Vrijwilligerswerk?
Wanneer heb je voor het laatst heuild?
Brian43289 schreef:
30-08-2019 08:35

Echt wat een jeuk tekst...
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Het-groepje schreef:
30-08-2019 07:15
Ik ben gister ook mee uit gevraagd door een meneer van in de 70. Nouja uit.
Hij zat met een blikje bier op een bankje en vroeg of ik zin had erbij te komen zitten.
:HA:
Delhi23 schreef:
30-08-2019 08:17
Dit is nep.

Je bent toch geen tachtig? :facepalm:
Laat ik het zo zeggen, dit gaat terug heel ver in mijn jeugd. Ik mocht met mijn opa altijd mee naar modeshows voor kinderen en sindsdien gek op alles wat met blazers, suits te maken heeft. Ik voel mij er ook fijn en prettig in.
Nee z’on relatie werkt niet. Uiteindelijk gaat de man ervandoor met een jongere vrouw.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven