leeftijdsverschil
donderdag 30 september 2010 om 11:25
Ik ben een jonge vrouw van 37 en zeer actief in het vrijwilligersleven. Daardoor ken ik dus ook veel mensen. Met 1 persoon kan ik goed overweg, Het is altijd over en weer plagen als we elkaar daar zien. Maar nu loop ik tegen een probleem aan, en weet er geen raad mee. Ik begin gevoelens voor hem te krijgen, maar hij is een stuk jonger (25). Hebben jullie daar ervaring mee?
meisje1973
meisje1973
donderdag 30 september 2010 om 11:53
donderdag 30 september 2010 om 11:55
Dat dacht ik eerlijk gezegd ook... Maar goed, ieder z'n ding. Als je uit 1973 komt ben je voor mij toch echt een mevrouw. En geen 'jonge vrouw.' Ik ben uit 1981, maar de term 'meisje' gaat zelfs voor mij niet meer op. Mijn stagiaires (nu één uit 1990), die komen er nog wel mee weg. Maar die zijn ook pas 20.
Mevrouw1973 was beter geweest.
Mevrouw1973 was beter geweest.
donderdag 30 september 2010 om 12:37
donderdag 30 september 2010 om 12:42
quote:meisje1973 schreef op 30 september 2010 @ 11:25:
Ik ben een jonge vrouw van 37 en zeer actief in het vrijwilligersleven. Daardoor ken ik dus ook veel mensen. Met 1 persoon kan ik goed overweg, Het is altijd over en weer plagen als we elkaar daar zien. Maar nu loop ik tegen een probleem aan, en weet er geen raad mee. Ik begin gevoelens voor hem te krijgen, maar hij is een stuk jonger (25). Hebben jullie daar ervaring mee?
meisje1973Ik zie het probleem niet. Hij is dik volwassen. Iemand kan veel jonger of ouder overkomen, qua uiterlijk en innerlijk. Zat pas urenlang te praten met een mooie jonggeestige blondine, ik dacht echt dat ze 25-27 jaar was maar ze bleek dus 39.
meisje1973Ik zie het probleem niet. Hij is dik volwassen. Iemand kan veel jonger of ouder overkomen, qua uiterlijk en innerlijk. Zat pas urenlang te praten met een mooie jonggeestige blondine, ik dacht echt dat ze 25-27 jaar was maar ze bleek dus 39.
donderdag 30 september 2010 om 14:53
quote:kareltje01 schreef op 30 september 2010 @ 14:50:
Ik vind het heel veel schelen.
Als vrouw van 37 ben je zowat in de overgang, die man komt net kijken.
Het valt me mee dat Madonna er nog niet bijgehaald is.
Huh volgens mij was mn moeder pas in de overgang bij 55??
Enne mn vriendin van 41 is nu zwanger!
Misschien bij jou in de familie maar normaal ben je nog in je vruchtbare jaren bij 37.
Ik vind het heel veel schelen.
Als vrouw van 37 ben je zowat in de overgang, die man komt net kijken.
Het valt me mee dat Madonna er nog niet bijgehaald is.
Misschien bij jou in de familie maar normaal ben je nog in je vruchtbare jaren bij 37.
donderdag 30 september 2010 om 14:55
donderdag 30 september 2010 om 14:58
quote:nikki_28 schreef op 30 september 2010 @ 14:53:
[...]
Of dat in de familie normaal is weet ik niet. Ik houd dat binnen de familie niet bij.
41 en nog zwanger schrijft u!
Dan zou die jongeman van 25 nog 3 - 4 jaren hebben!!
[...]
Of dat in de familie normaal is weet ik niet. Ik houd dat binnen de familie niet bij.
41 en nog zwanger schrijft u!
Dan zou die jongeman van 25 nog 3 - 4 jaren hebben!!
donderdag 30 september 2010 om 15:00
Jong lijkt mij wel.....Heb ik dan nog maar 10 jaartjes te gaan en behoor ik dan ook tot de oudjes?
Laatst zeiden mensen ook over mn vriendin dat meisje zoekt je.
Tja dus meisje....het is toch allemaal een beetje hetzelfde?
Het is in ieder geval geen jongentje .
Ik ben dus ook al een vrouw maar voel me toch nog een meisje soms!
Laatst zeiden mensen ook over mn vriendin dat meisje zoekt je.
Tja dus meisje....het is toch allemaal een beetje hetzelfde?
Het is in ieder geval geen jongentje .
Ik ben dus ook al een vrouw maar voel me toch nog een meisje soms!
donderdag 30 september 2010 om 17:17
Naw, die opmerkingen over jongetje , meisje blabladiebla vind ik flauw.
Is jullie leven zo rot dat jullie allen de andere kunnen uitlachen?
Jij ben nu nog in de leeftijd waar leeftijd verschil niet zo zichtbaar is. Al zijn de look's ergens een platte dementie in de relatie, kunne wij niet ontkennen dat het een gevoelig punt voor een vrouw is.
Wat wel belangrijk is wat wil jij? En wat vind je belangrijk?
Vind je jouw uiterlijk belangrijk en vind je dat jullie nu qua look's goed bij elkaar passen dan kan dat wel.
Denk je dat je over 10 jaar op jouw 47 naarst hem (35) net zo goed er uit kan zien als nu dan is er nog steeds niks aan de hand.
En denk je dat je over 20 jaar ( 57 - 45 ) nog steeds goed naarst hem er uit kan zien dan ga je toch er voor.
Zie dit als lang termijn plan en denk over na of jij over 20 jaar als jij bijna 60 bent nog steeds goed naarst hem er uit kan zien.
En wie weet ziet jij op je 60 er zo uit
oeljalja
Is jullie leven zo rot dat jullie allen de andere kunnen uitlachen?
Jij ben nu nog in de leeftijd waar leeftijd verschil niet zo zichtbaar is. Al zijn de look's ergens een platte dementie in de relatie, kunne wij niet ontkennen dat het een gevoelig punt voor een vrouw is.
Wat wel belangrijk is wat wil jij? En wat vind je belangrijk?
Vind je jouw uiterlijk belangrijk en vind je dat jullie nu qua look's goed bij elkaar passen dan kan dat wel.
Denk je dat je over 10 jaar op jouw 47 naarst hem (35) net zo goed er uit kan zien als nu dan is er nog steeds niks aan de hand.
En denk je dat je over 20 jaar ( 57 - 45 ) nog steeds goed naarst hem er uit kan zien dan ga je toch er voor.
Zie dit als lang termijn plan en denk over na of jij over 20 jaar als jij bijna 60 bent nog steeds goed naarst hem er uit kan zien.
En wie weet ziet jij op je 60 er zo uit
oeljalja