Lekker jong blaadje

24-02-2012 13:03 1535 berichten
Met grote verbazing en enige afgunst (ik ben ook maar een mens) lees ik hier het geklaag over mannen van boven de 40 die vreemdgaan / rommelen / scharrelen met een jong blaadje, duidelijk uitsluitend voor de seks.

Ik keur vreemdgaan af.

Er rest mij telkens één vraag wanneer ik dat soort zaken lees: hoe flikken die kerels dat in godsnaam?

Dus, lekkere jonge blaadjes, hoe krijg ik jullie het bed in?
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 24 februari 2012 @ 23:56:

Ach joh dit soort vrouwen heeft boter op hun hoofd. Kilo's boter.Vrouwen en boter .. altijd ingewikkeld.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:Donkeyshot schreef op 24 februari 2012 @ 23:51:

[...]

Nee. Amand niet. Ik ook niet trouwens.

Sterker nog: zulke mannen bestaan niet.

Intellectueel aan jou gewaagd zal nog wel lukken vermoed ik.

Maar gesprekken over Frisco en haarlak ? En make-up ?

Keep on dreaming ... Haha
quote:lucretiatox schreef op 24 februari 2012 @ 23:57:

[...]

Wonderlijk. Ik meen het echt hoor. Als je boos bent over onfatsoenlijk forummen, dan moet je je zelf er ook naar gedragen. Ik laat gewoon zien dat je dat niet doet. En daar heb je blijkbaar geen enkel inhoudelijk verweer tegen.

Boos? Ik lach om al die "empatische" vrouwen die tegelijkertijd Martin tot op het bot afbranden. Dat vind ik schijnheilig.

Waar heb ik gezegd dat ik empatisch ben dan?
quote:hekje schreef op 24 februari 2012 @ 23:56:

[...]

Nog flauwer :(Sorry, ik vergat jou: neuken?
quote:iris1969 schreef op 24 februari 2012 @ 23:54:

[...]

Hier kan ik slechts met een hardgrondig op reageren.

Velen zijn al eeuwen obsessief met mij bezig mijn waarde Lucreatiatox en dan denk ik: get a life
quote:iris1969 schreef op 24 februari 2012 @ 23:56:

Ach joh dit soort vrouwen heeft boter op hun hoofd. Kilo's boter. Verzin je ook nog eens wat nieuws?
quote:Sensual_D schreef op 24 februari 2012 @ 23:55:

@ lucretiatox... het zijn sensatiebeluste aasgieren....

Hoe anders krijg je zo'n topic vol over iemand die je niet kent, in een situatie die je niet kent...

als het mijn buurman zou overkomen krijgen ze d'r nog niet eens een pagina over vol...Hou toch op joh. Gros van de postings zijn van mensen die roepen dat alle aandacht overdreven is. Of dat koningshuis maar moet worden afgeschaft. Want ze kosten ons alleen maar belastinggeld. En daar wordt dan weer op gereageerd enzovoorts. En als je dan ook nog mensen hebt die later binnenvallen (kan gebeuren he) valt zo'n topic wel eens in herhaling.
Goed goed, ik ben een stalker, ik heb geen leven, ik heb de hele Nederlandse boterberg op mijn hoofd. Allemaal waar: mijn motieven zijn volstrekt onzuiver.

Maar dat ik niet deug, is nog geen inhoudelijk tegenargument. Echt niet. Dus ik zou nu toch ook een keer een inhoudelijke reactie willen. Hoe kan het, dat je voor netjes forummen bent, en zelfs 'empathie' in de mond neemt, en wel dit soort dingen tikt? Dat kan toch niet allebei tegelijkertijd?
quote:Letgo schreef op 25 februari 2012 @ 00:02:

[...]

Verzin je ook nog eens wat nieuws?Ik geloof dat wij wel klaar zijn.
quote:iris1969 schreef op 25 februari 2012 @ 00:01:

[...]

Sorry, ik vergat jou: neuken?Neu, dank je. Genoeg geneukt voor vandaag.
quote:amand1969 schreef op 24 februari 2012 @ 23:57:

[...]

Neuken?

Kijk ik kan best lachen om zeer slechte humor...
quote:hekje schreef op 25 februari 2012 @ 00:02:

[...]

Hou toch op joh. Gros van de postings zijn van mensen die roepen dat alle aandacht overdreven is. Of dat koningshuis maar moet worden afgeschaft. Want ze kosten ons alleen maar belastinggeld. En daar wordt dan weer op gereageerd enzovoorts. En als je dan ook nog mensen hebt die later binnenvallen (kan gebeuren he) valt zo'n topic wel eens in herhaling.

En dat was nou het grappige.. Iris was dus helemaal niet op dat topic..

Men vind het leuk om al haar posts uit te pluizen ( ohh men get a life!) en het dan te bundelen...
quote:lucretiatox schreef op 25 februari 2012 @ 00:02:

Goed goed, ik ben een stalker, ik heb geen leven, ik heb de hele Nederlandse boterberg op mijn hoofd. Allemaal waar: mijn motieven zijn volstrekt onzuiver.

Maar dat ik niet deug, is nog geen inhoudelijk tegenargument. Echt niet. Dus ik zou nu toch ook een keer een inhoudelijke reactie willen. Hoe kan het, dat je voor netjes forummen bent, en zelfs 'empathie' in de mond neemt, en wel dit soort dingen tikt? Dat kan toch niet allebei tegelijkertijd?Denk niet dat je antwoord krijgt, maar het was een dappere poging
*steekt z'n bliksemafleider uit en loopt voorzichtig het topic binnen..*
Nee, natuurlijk krijg ik geen antwoord. Dat is er namelijk niet.
quote:Sensual_D schreef op 25 februari 2012 @ 00:04:

[...]

Men vind het leuk om al haar posts uit te pluizen ( ohh men get a life!) en het dan te bundelen...Yep, nog leuker is een Bijentopic waarin mijn posts van het hele forum werden geloept en belachelijk werden gemaakt. Hi Hi Ho Ho

[...]

Men vind het leuk om al haar posts uit te pluizen ( ohh men get a life!) en het dan te bundelen...? Ik had het niet over Iris, ik reageerde op jouw post (dat de aasgieren het Friso-topic zo snel vol maken).
quote:iris1969 schreef op 25 februari 2012 @ 00:03:

[...]

Ik geloof dat wij wel klaar zijn.

Oh, ok, ik had moeten zeggen dat je reactie erg origineel was.

Maakt me niet uit Iris. Vraag me alleen af of jij je ooit wel eens afvraagt hoe het komt dat er steeds meer mensen zijn die zich tegen je verzetten? Je kunt onmogelijk beweren dat ik bij een groepje hoor namelijk.
quote:lucretiatox schreef op 25 februari 2012 @ 00:02:

Maar dat ik niet deug, is nog geen inhoudelijk tegenargument. Echt niet. Dus ik zou nu toch ook een keer een inhoudelijke reactie willen. Hoe kan het, dat je voor netjes forummen bent, en zelfs 'empathie' in de mond neemt, en wel dit soort dingen tikt? Dat kan toch niet allebei tegelijkertijd?

Ik zie je probleem niet hoor. Ik vind die vrouwen hypocriet die zo empatisch zeggen te zijn, maar Martin met de grond afmaken. Ik zeg niet empatisch te zijn, dus deze schijnheiligheid hoef je niet op mijn bordje te leggen.

Zo duidelijker kan ik het niet maken, dus ik ben er wel klaar mee.

[...]

Men vind het leuk om al haar posts uit te pluizen ( ohh men get a life!) en het dan te bundelen...Ach nou ik was ook op geen topic te bekennen maar kan me hier ook gewoon gruwelijk irriteren hoor. Of telt dat niet?
quote:Letgo schreef op 25 februari 2012 @ 00:07:

[...]

Oh, ok, ik had moeten zeggen dat je reactie erg origineel was.

Maakt me niet uit Iris. Vraag me alleen af of jij je ooit wel eens afvraagt hoe het komt dat er steeds meer mensen zijn die zich tegen je verzetten? Je kunt onmogelijk beweren dat ik bij een groepje hoor namelijk.

Mensen worden niet graag op hun schijnheiligheid gewezen en mensen lopen niet graag uit de pas. Ik heb hier maling aan en zeg gewoon wat ik er van vind.

Vind je dat leuk, prima. Vind je dat niet leuk, net zo prima.
quote:iris1969 schreef op 25 februari 2012 @ 00:09:

[...]

Mensen worden niet graag op hun schijnheiligheid gewezen en mensen lopen niet graag uit de pas. Ik heb hier maling aan en zeg gewoon wat ik er van vind.

Vind je dat leuk, prima. Vind je dat niet leuk, net zo prima.Ik voel me niet echt aangesproken. Ik vind jouw reactie puur helemaal op eigen inititiatief (ja het bestaat) niet prettig.
quote:hekje schreef op 25 februari 2012 @ 00:06:

[...]

? Ik had het niet over Iris, ik reageerde op jouw post (dat de aasgieren het Friso-topic zo snel vol maken).Staat je wel zo netjes om in de context alles even te lezen voor je een reactie plaatst...
Ik behoor tot de mensen die Iris waarderen als poster vanwege haar vlijmscherpe observaties.
quote:Letgo schreef op 25 februari 2012 @ 00:12:

[...]

Ik voel me niet echt aangesproken. Ik vind jouw reactie puur helemaal op eigen inititiatief (ja het bestaat) niet prettig.Pfft en dat allemaal om die "beurt"-opmerking. Kijk nu eens naar de context. Dat was een variant op de neuken-opmerking van Amand. Gewoon een grapje dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven