Leugens?

23-03-2019 10:56 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als een jongen zegt dat hij "slecht is in sturen (antwoorden van berichten) " is dat een excuus of is dat echt zo?
😏
Als zijn leven er van afhing, kon hij het echt.
Hij vindt het dus gewoon niet leuk/nodig/interessant, en ziet jou dus ook niet als ultieme prioriteit
Tenzij hij geen handen heeft is het een excuus. Je hoeft er namelijk maar heeeeeel weinig voor te kunnen.
Zie andere topic.

Verder: niet alle berichtjes moeten persé beantwoord te worden. En niet elke 5 minuten. Zeker mannen nemen dat veel letterlijker. Die zien een mededeling 'het is hier best koud zonder jou' ook gewoon als een mededeling.
En nee, niet iedereen kan of wil elke 5 minuten alleen maar met berichtjes naar elkaar bezig zijn.

Whatsapp maakt meer kapot dan je lief is. Hecht er geen waarde aan, berichtjes met xjes en hartjes zijn lucht, offline is de communicatie veel belangrijker.
Eens met bovenstaande.
Leugens vind ik dan wel een heel groot woord voor zoiets.
Alle jongens zijn leugenaars.
Niet geschoten is altijd mis
ik zou er dan niet naast gaan zitten.
Zoals in je anderde topic ook al gezegd wordt: hij vindt jou gewoon niet leuk genoeg, en misschien vindt hij dat moeilijk om te zeggen ofzo.
Dat is niet leuk, maar ik zou mijn tijd niet langer aan hem verspillen.
Het gebeurt mij wel eens dat ik een berichtje over het hoofd zie en pas relatief laat antwoord, zoiets zou hij kunnen bedoelen. Of hij heeft gewoon geen zin om de hele dag te WhatsAppen en waarschuwt daar alvast voor, zodat je niet te hoge verwachtingen hebt. Alleen op basis hiervan zou ik niet meteen concluderen dat hij me niet leuk genoeg vindt, maar blijkbaar speelt er meer, in een ander topic.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Susan schreef:
23-03-2019 11:25
[,...]maar blijkbaar speelt er meer, in een ander topic.
Loepen is op dit forum een goede vaardigheid :)
Geen van beide. Hij vindt het minder belangrijk dan jij, en geeft je een “reden” omdat hij niet van plan is zich naar jouw normen te laten manipuleren. Normale, gezonde jongen
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Ben jij zo iemand die elke 3 minuten een berichtje stuurt ofzo? Zou ik er ook wel klaar mee zijn.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Dat elke 3 minuten bij wijze van houdt wel op. Wat ik gevaarlijker vind (en in alle eerlijkheid, ik heb er ooit ook echt last van gehad hoor, onzeker tot en met) is dat het blauwe-vinkjes-syndroom en 'laatst gezien om'-fenomeen leidt tot conclusietrekkerij over 'je bent niet zo gek op mij als ik op jou'. Humbug.
pejeka schreef:
23-03-2019 11:35
Ben jij zo iemand die elke 3 minuten een berichtje stuurt ofzo? Zou ik er ook wel klaar mee zijn.
Ik ben iemand die in de ochtend kan sturen "een fijne dag" ofzo en ik de avond stuur ik dan trug iets. Dus aan te veel sturen zal het niet liggen.
Zonder te loepen; ikzelf ben niet vergroeid met mijn telefoon, en ik heb geen alerts op whatsapp, dus het kan zomaar gebeuren dat het een poosje duurt voor ik een berichtje zie. En dan kan het ook gebeuren dat ik niet direct weet wat te antwoorden of dat het berichtje in mijn ogen echt zo onbelangrijk is dat ik er niet op ga reageren. Maar dat zegt alleen iets over het bericht, niet over hoe belangrijk ik de afzender vind. Hoewel ik denk dat een dolverliefd ieman berichtjes van het object van zijn affectie niet zal negeren, vind ik in z’n algemeenheid de conclusie” iemand die niet meteen op jouw appjes antwoordt is niet in jou geïnteresseerd te kort door de bocht.
Ik ben al ruim 13 jaar erg gelukkig met een man die nog steeds voornamelijk functioneel appt hoor, en daar inmiddels zelfs al iets communicatiever in is geworden. En geloof me, hij is ook gelukkig met mij.
Sommige mensen appen niet graag. Mijn vriend hoor ik regelmatig 4 of 5 dagen niet. Inmiddels weet ik dat dat niet betekent dat hij niet aan me denkt.
Of je vraagt te veel aandacht via een infantiel medium.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
viva-amber schreef:
23-03-2019 13:44
Of je vraagt te veel aandacht via een infantiel medium.
Oh, jij weet meer ?

Die jongen is een medium ?
Niet geschoten is altijd mis
Bitje93 schreef:
23-03-2019 14:17
Oh, jij weet meer ?

Kan jij begrijpend lezen?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Bitje93 schreef:
23-03-2019 14:17
Oh, jij weet meer ?

:rofl:
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
JollyRider schreef:
23-03-2019 18:26
:rofl:
😂

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven