Leuk is middelmatig?

18-09-2017 13:09 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste lezers,

Afgelopen donderdag sprak ik een man, die ik zelf heel aantrekkelijk, succesvol, slim, knap en charismatisch vind. Een type man waarvan ik week in mijn benen word
;) en gewoon veel te goed voor mij is. Gedurende het gesprek merkte ik op dat ik veel kan twijfelen en ook onzeker kan zijn, waarop hij antwoordde dat dat nergens voor nodig is en dat ik er leuk uitzie. Nu ging ik dat "leuk" analyseren. Als een man zoiets zegt, is dat dan een teken dat hij de vrouw aantrekkelijk vindt? Er leuk uitzien, is anders dan er mooi uitzien denk ik; eerder een mwah- kan-er-net-mee-door-vrouw. Het klinkt wat minder dan mooi of prachtig. Ik wilde bijna zeggen dat ik hem wel goddelijk vind, maar hield me in ;-D

Liefs,
Shy girl
Vigilant11 schreef:
18-09-2017 13:24
Probeer je grappig te zijn?
Nee, to the point.

Ik spreek uit ervaring.
Een man die je wil neuken aantrekkelijk vindt zegt niet 'je ziet er leuk uit' namelijk.

Degenen die 'je bent een mooie vrouw' geen prettig compliment vinden; mooi kan op zowel innerlijk als uiterlijk slaan toch. Net zoals 'prachtig'.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou "je ziet er leuk uit" eerlijk gezegd ook niet ervaren alsof een man erg enthousiast over me is hoor. Leuk.. tja.. meh.. :|
slensor schreef:
18-09-2017 21:59
Je date vraagt aan me wat je nu eigenlijk bedoelt. Hij dacht dat jij hem fantastisch vond.

Volgens mij was het geen date..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven