Leuke datingsite
dinsdag 2 januari 2018 om 09:52
Ik ben al een tijd niet bezig geweest met daten. Inmiddels ben ik verhuisd en nog geen sociale kring in mijn nieuwe woonplaats in het Noord Hollands kustgebied. Sociale kring gaat via wandel en eetclubjes wel weer komen, dit is bewust geen single activiteit maar meer voor kennis- en vriendschappen. Ik heb sinds lange tijd het gevoel echt weer geland te zijn. Rust in mijn leven.
Wat zijn leuke datingsites om in mijn omgeving iemand tegen te komen? Zoek niet iets wat alleen om seks gaat maar meer om delen van ervaringen: strand, bos, omgeving. Hoeft niet direct voor vast maar daar kan het wel op uitlopen.
Met welke datingsites hebben jullie goede ervaringen?
Wat zijn leuke datingsites om in mijn omgeving iemand tegen te komen? Zoek niet iets wat alleen om seks gaat maar meer om delen van ervaringen: strand, bos, omgeving. Hoeft niet direct voor vast maar daar kan het wel op uitlopen.
Met welke datingsites hebben jullie goede ervaringen?
viva-amber wijzigde dit bericht op 02-01-2018 10:20
4.46% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
woensdag 3 januari 2018 om 16:34
Bij OKCupid werd ik belaagd door mannen die een open relatie, trio of seksrelatie zochtenHarvey_Specter schreef: ↑02-01-2018 18:58Ik heb in het verleden op de grootste datingssites even een proef account aangemaakt om te kijken wat voor mannen erop zitten. Dan hoef je niet direct te betalen.
Wat nog niet genoemd is, is OkCupid. Erg leuk!! Moet je wel een beetje op 'nerds' vallen.
Ik trof daar geen enkele normale kandidaat, terwijl ik juist heel monogaam en 'ouderwets' ben en daar ook duidelijk over was.
woensdag 3 januari 2018 om 16:43
Okcupid daar heb ik al 10 jaar niets meegedaan. Ik geloof ook niet zo in al die ellenlange vragenlijsten en eisen. Een beetje verschil kan juist leuk zijn. Ik heb ook het idee dat happn niet zo loopt in een klein dorp al ben ik vandaag wel alleen aan de rand van het dorp geweest. Weet iemand hoe ik de straal op groter kan zetten dan 250 meter? Op RP staan wel mensen uit de omgeving, leuke profielen. Ik heb nu 1 iemand geschreven.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
woensdag 3 januari 2018 om 16:49
eigenlijk moet je met happn meer actief gaan zijn, dus naar een concert toe of naar de film, stukje fietsen (langs een groot treinstation haha) , naar de bibliotheek, naar de supermarkt of de stad in
het pikt inderdaad alleen mensen op die in de buurt komen maar dat heeft wel zijn voordelen hoor
het pikt inderdaad alleen mensen op die in de buurt komen maar dat heeft wel zijn voordelen hoor
Lorem Ipsum
woensdag 3 januari 2018 om 16:57
Bij Happn is het soms beter om juist even te in te checken wanneer je bij een evenement of zo aanwezig bent. Dan kom je de buurman niet tegen, maar wel iemand die eenzelfde interesse heeft.
En vergeet niet, wanneer een man beweerd dat hij naar iets serieus lange termijn etc op zoek is, kan dat best wel kloppen. Maar dat betekent nog niet dat hij dat meteen de volgende dag met jou gerealiseerd ziet. Het is slechts zijn doel waar hij naar streeft, dus kan het best zijn dat hij na twee of na twintig dates met jou tot de conclusie komt dat jij daar voor hem niet de geschikte persoon bent. Daar date je tenslotte voor, om dat uit te vinden.
En vergeet niet, wanneer een man beweerd dat hij naar iets serieus lange termijn etc op zoek is, kan dat best wel kloppen. Maar dat betekent nog niet dat hij dat meteen de volgende dag met jou gerealiseerd ziet. Het is slechts zijn doel waar hij naar streeft, dus kan het best zijn dat hij na twee of na twintig dates met jou tot de conclusie komt dat jij daar voor hem niet de geschikte persoon bent. Daar date je tenslotte voor, om dat uit te vinden.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
woensdag 3 januari 2018 om 17:13
@ Flittershy, echt? Haha! Maar wel prettig dat dat vooraf duidelijk is. En die lui zal je overal tegenkomen, op de apps en datingsites. Uiteindelijk ben je veel tijd kwijt met filteren.
Happn happnt niet zo veel. Nog nooit normaal gesprek op gehad. Eerder kijken ipv echt actie geloof ik.
Ik denk dat het grootste aanbod op Tinder zit. Maar ook daar moet je veel filteren. Vond het persoonlijk niet zo’n succes.
Happn happnt niet zo veel. Nog nooit normaal gesprek op gehad. Eerder kijken ipv echt actie geloof ik.
Ik denk dat het grootste aanbod op Tinder zit. Maar ook daar moet je veel filteren. Vond het persoonlijk niet zo’n succes.
Sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am
woensdag 3 januari 2018 om 18:19
Jaw, ik wil liever iemand ook rustig leren kennen. Je kunt toch nooit meteen weten wat je met iemand wil. Iemand waarmee de vonken er vanaf vliegen hoeft niet te betekenen dat het ook voor de lange termijn werkt. Ik ben er al zolang uit dat ik denk ik zie wel.
donderdag 17 januari 2019 om 14:43
Je moet wel uitkijken of je wel daadwerkelijk met een ECHTE man of vrouw aan het mailen/chatten bent. Op veelal datingsites zitten zogeheten Fake profielen.
Op bepaalde sites word je er in geluisd met zogenaamde Fake profielen. Man en of vrouw. Deze zogenaamde mannen en of vrouwen zijn dus niet wie ze zeggen dat ze zijn of hebben profiel foto's gestolen van gewoon Random mensen.
Mensen die deze fake profielen beheren krijgen geld van iedere mail die ze beantwoorden. Ze moeten je dus zo lang mogelijk laten mailen.
Veel mensen trappen hier in. Raken ontzettend veel geld kwijt.
Riley Parks heeft een handboek geschreven over waar je op moet letten. Ze laat zien in haar boek waar je aan kan zien of je met een echte man of vrouw aan het mailen bent en of het een echt profiel is , of dat je met een Fake profiel aan het mailen bent waarvan een date nooit zal komen.
Veel mannen en vrouwen zijn door dit soort scams Duidende euro's kwijt geraakt.
Dus pas wel op. Check even voor goede orde of je het profiel foto niet gewoon op Google kan vinden. En kijk dan ook even naar wat voor eerste mails je binnen krijgt, dus de context van de bericht in houd.
Misschien heb je er wat aan.
Mocht je meer weten, baat het niet schaad het niet, blader even het boek van Riley Parks in en zorg er op die manier voor dat je weet te herkennen wat en wie echt is en of niet.
Waarom honderden euro's verspillen aan iets wat toch nooit zal plaats vinden? Zonde toch?
Mijn broer heeft er veel aan gehad.
Hij was met een leuke vrouw, in zijn ogen aan het mailen. En iedere keer als hij vroeg om af te spreken na weken te mailen kwam ze met een smoes aan zetten. Hij was echt binnen twee weken 500 euro lichter.
Pas dus op.
Op bepaalde sites word je er in geluisd met zogenaamde Fake profielen. Man en of vrouw. Deze zogenaamde mannen en of vrouwen zijn dus niet wie ze zeggen dat ze zijn of hebben profiel foto's gestolen van gewoon Random mensen.
Mensen die deze fake profielen beheren krijgen geld van iedere mail die ze beantwoorden. Ze moeten je dus zo lang mogelijk laten mailen.
Veel mensen trappen hier in. Raken ontzettend veel geld kwijt.
Riley Parks heeft een handboek geschreven over waar je op moet letten. Ze laat zien in haar boek waar je aan kan zien of je met een echte man of vrouw aan het mailen bent en of het een echt profiel is , of dat je met een Fake profiel aan het mailen bent waarvan een date nooit zal komen.
Veel mannen en vrouwen zijn door dit soort scams Duidende euro's kwijt geraakt.
Dus pas wel op. Check even voor goede orde of je het profiel foto niet gewoon op Google kan vinden. En kijk dan ook even naar wat voor eerste mails je binnen krijgt, dus de context van de bericht in houd.
Misschien heb je er wat aan.
Mocht je meer weten, baat het niet schaad het niet, blader even het boek van Riley Parks in en zorg er op die manier voor dat je weet te herkennen wat en wie echt is en of niet.
Waarom honderden euro's verspillen aan iets wat toch nooit zal plaats vinden? Zonde toch?
Mijn broer heeft er veel aan gehad.
Hij was met een leuke vrouw, in zijn ogen aan het mailen. En iedere keer als hij vroeg om af te spreken na weken te mailen kwam ze met een smoes aan zetten. Hij was echt binnen twee weken 500 euro lichter.
Pas dus op.
Al het goede stroomt naar mij toe.... Ik ben wie ik ben.
donderdag 17 januari 2019 om 15:37
UGh wat een simpele ziel ook... Hoe denk je dat ik het weet?
donderdag 17 januari 2019 om 15:41
Voordat je iemand beschuldigt simpele ziel te zijn: alles wat je hierboven geroepen hebt is al jaren algemeen bekend.
Misschien moeten je broer en jij onder je steen vandaan komen.
Of reageer je ook enthousiast op een mail uit Zimbabwe dat je een erfenis hebt gekregen? En dat je alleen maar wat geld hoeft over te maken voor lokale kosten.
Of reageer je ook enthousiast op een mail uit Zimbabwe dat je een erfenis hebt gekregen? En dat je alleen maar wat geld hoeft over te maken voor lokale kosten.
donderdag 17 januari 2019 om 15:50
Och... Kut dag gehad ofzo?SilverShadow schreef: ↑17-01-2019 15:41Voordat je iemand beschuldigt simpele ziel te zijn: alles wat je hierboven geroepen hebt is al jaren algemeen bekend.
Misschien dan maar ergens anders op af reageren. Of misschien ben je die stumper die er zelf ook in is getrapt?
Ik geef gewoon aan waar ze op moet letten omdat het nog steeds speelt.
Niets mis mee.
donderdag 17 januari 2019 om 18:43
donderdag 17 januari 2019 om 19:04
woensdag 30 januari 2019 om 22:49
Ik heb zowel Happn, Inner Circle als Tinder gebruikt. Je komt veel dezelfde mannen tegen.
Uiteindelijk denk ik dat ik Tinder nog het fijnst vond. Wel veel “werk” (qua swipen) want veel mannen. Op Happn happnt idd niet zo veel en het wordt snel een onoverzichtelijk zooitje. Bij Inner Circel konden mannen je wat sturen zonder dat je een match was. Niet leuk om dan de keuze te moeten maken tussen beleefd afwijzen (wat ik wel steeds deed) of negeren.
Uiteindelijk denk ik dat ik Tinder nog het fijnst vond. Wel veel “werk” (qua swipen) want veel mannen. Op Happn happnt idd niet zo veel en het wordt snel een onoverzichtelijk zooitje. Bij Inner Circel konden mannen je wat sturen zonder dat je een match was. Niet leuk om dan de keuze te moeten maken tussen beleefd afwijzen (wat ik wel steeds deed) of negeren.
donderdag 31 januari 2019 om 06:35
Ik heb mijn vriend ontmoet op Tinder. Ik vond de app eigenlijk vreselijk en had het al verwijderd.
Happn: vaak zelfde mannen als Tinder. Ik reis veel, dus vaak ook ver weg.
E-matching: het was daar dood. Ik kreeg nooit een bericht en ook geen reacties op mijn berichten. Zonde van t geld dus.
Lexa: heel veel berichten, maar niet echt leuke mannen. Vriendin had daar wel succes.
Paiq; ik vond t lastig dat je eerst moest chatten en dan vind je iemand totaal onaantrekkelijk. Veel mensen heffen de match ook op na het zichtbaar maken van de foto. Ik vond het een beetje zonde van de tijd vooral.
Match4me : m'n moeder was daar lid en nu ook weer getrouwd. Weinig aanbod in leeftijd 20/30
Happn: vaak zelfde mannen als Tinder. Ik reis veel, dus vaak ook ver weg.
E-matching: het was daar dood. Ik kreeg nooit een bericht en ook geen reacties op mijn berichten. Zonde van t geld dus.
Lexa: heel veel berichten, maar niet echt leuke mannen. Vriendin had daar wel succes.
Paiq; ik vond t lastig dat je eerst moest chatten en dan vind je iemand totaal onaantrekkelijk. Veel mensen heffen de match ook op na het zichtbaar maken van de foto. Ik vond het een beetje zonde van de tijd vooral.
Match4me : m'n moeder was daar lid en nu ook weer getrouwd. Weinig aanbod in leeftijd 20/30