Leuke man - maar…..intiem anders

17-03-2026 21:29 111 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben een tijdje aan het daten met een leuke rustige man. Als ik met hem samen ben kom ik tot rust, maar er is een grote maar.

Na lange tijd alleen maar pannenkoeken tegen gekomen te zijn, een op het eerste zicht en enige ervaring, een leuke tegen gekomen.

Echter is het intiem gezien heel erg anders en wennen voor mij. Ik heb beperkt ervaring, maar weet niet zo goed hoe ik hier mee moet omgaan.

Hij heeft een vast iets dat hij doet en kan er niet echt van afwijken. Hij is enigszins autistisch, misschien komt het daardoor. Dat merk ik ook aan zijn manier van communiceren maar daar heb ik geen last van en heb daar begrip voor.

Verder kan hij alleen op zijn eigen voorkeurswijze tot een hoogte punt komen en dat onderga ik dan gewoon voor hem. Dat is voldoende fijn voor mij, - maar ook ingewikkeld voor mij.

Hij doet overigens wel zijn best om mij te laten klaarkomen en dat lukt hem goed, alleen het is altijd hetzelfde..

Voorbeelden zijn:
- hij weigert orale seks zowel ontvangen als geven. Terwijl ik enorm blij werd in mijn vorige relaties om orale seks te geven en ook te ontvangen).
- hij kan niet klaarkomen als ik het doe - allen als hij het zelf doet. (Ik word daar onzeker van - ik weet dat dat aan mij ligt)

Ik weet dus niet of het leuk genoeg is om mijn seksleven deze vorm te geven voor misschien wel een hele lange tijd.

Overigens ik heb het uiteraard met hem besproken en aangegeven wat het mij doet. Daar komt eigenlijk anders dan dat hij er niks aan kan doen geen antwoord uit.

Hij heeft wel verteld dat hij zichzelf elke dag aftrekt, dat is zijn eigen ding maar heb het idee dat dat ons samen in de weg zit.

Heel veel ongemakkelijke details maar weet even niet wat ik moet doen.
ladywhy wijzigde dit bericht op 17-03-2026 21:41
4.24% gewijzigd
TO dus omdat je vorige relaties allemaal kut waren settel je voor dit exemplaar omdat hij nog de leukste is van allemaal. Ondertussen heb je het eigenlijk niet naar je zin met hem en verpak je dit met smoesjes. Deze man is het gewoon niet.

Ik hou trouwens ook niet van samen douchen, staat altijd een van de twee in de kou maar inderdaad niets presenteren in bed maar lekker onder de douche trekken, echt dikke doei. Ik zou een satisfyer aanschaffen, succes gegarandeerd.
Wissewis schreef:
20-03-2026 17:09
Hoe oud zijn jullie?

Als ik 50+ was zou ik het misschien nog zien zitten.
Als ik 30 was is het toch heel duidelijk.

Jullie zijn seksueel geen match en hij doet ook geen enkele moeite om het een match te laten worden. Dat zou ik op mijn 50ste eventueel nog aanvaarden, maar op mijn 30ste zijn er waarschijnlijk nog andere vissen in de zee.

Of je moet voor een open relatie gaan.
Wel het rustige algemene. Maar qua seks het deels elders zoeken.
De vraag is alleen of je daar zelf zin in hebt én of hij ervoor openstaat.

We zijn beiden begin 30
Flandrien schreef:
18-03-2026 21:58
Er zijn heel veel mensen die niets leuk vinden aan samen douchen. Hangt er dan ook nog van af welk soort douche je hebt en to DENKT dat hij masturbeert onder de douche. Trouwens, hoezo is dat vies?
Ik heb dat death grip naar hem gestuurd. Hij herkent het we zegt die en vervolgens hield het daarmee op …

Ik vind het samen douchen gezellig. Ik heb een enorme regendouche daarvoor laten plaatsen in de badkamer.

Dat masturberen vind ik niet vies - maar meer niet handig als je daardoor niks meer kan met een partner.
Strelizia schreef:
21-03-2026 09:17
Is dat de tegenhanger van het weggewaaide dakraam?
:rofl:
Hahaha wat mooi deze combinatie tussen jullie 2 - zeker gezien Strelitzia een prachtige plant is - die ik niet in leven weet te houden.
Sjaantje37 schreef:
21-03-2026 09:40
TO dus omdat je vorige relaties allemaal kut waren settel je voor dit exemplaar omdat hij nog de leukste is van allemaal. Ondertussen heb je het eigenlijk niet naar je zin met hem en verpak je dit met smoesjes. Deze man is het gewoon niet.

Ik hou trouwens ook niet van samen douchen, staat altijd een van de twee in de kou maar inderdaad niets presenteren in bed maar lekker onder de douche trekken, echt dikke doei. Ik zou een satisfyer aanschaffen, succes gegarandeerd.
Dat niet per se, maar ik weet dat je niet ALLES kan hebben in het leven.
Dubbel
ladywhy schreef:
29-03-2026 17:48
We zijn beiden begin 30
Dumpen dan. Ik dacht dat je rond de 50-60 was. Dan kan je er misschien nog meeleven als hij in andere aspecten perfect is. Maar als je begin 30 bent moet je niet settelen voor slechte seks.
Queenie_70 schreef:
29-03-2026 18:35
Dumpen dan. Ik dacht dat je rond de 50-60 was. Dan kan je er misschien nog meeleven als hij in andere aspecten perfect is. Maar als je begin 30 bent moet je niet settelen voor slechte seks.
Op andere leeftijd ook niet hoor.

Hij weet dat jij niet klaarkomt en dat je er niets aan vindt toch? En toch boeit dat hem niet.
Waarom in hemelsnaam?
ladywhy schreef:
29-03-2026 17:53
Dat niet per se, maar ik weet dat je niet ALLES kan hebben in het leven.
Iemand die interesse in je heeft, meeleeft en rekening met je houdt lijkt me toch wel de top 10 van gewenste eigenschappen.
Everything is possible for the one who believes.
lin20 schreef:
29-03-2026 18:41

Hij weet dat jij niet klaarkomt en dat je er niets aan vindt toch? En toch boeit dat hem niet.
Waarom in hemelsnaam?

Ze komt wél klaar (zie OP). Maar ze vindt er terecht geen moer aan.
Courage schreef:
30-03-2026 00:24
Ze komt wél klaar (zie OP). Maar ze vindt er terecht geen moer aan.
Dit is idd de platte samenvatting
Wissewis schreef:
20-03-2026 17:09
Hoe oud zijn jullie?

Als ik 50+ was zou ik het misschien nog zien zitten.
Als ik 30 was is het toch heel duidelijk.

Jullie zijn seksueel geen match en hij doet ook geen enkele moeite om het een match te laten worden. Dat zou ik op mijn 50ste eventueel nog aanvaarden, maar op mijn 30ste zijn er waarschijnlijk nog andere vissen in de zee.

Of je moet voor een open relatie gaan.
Wel het rustige algemene. Maar qua seks het deels elders zoeken.
De vraag is alleen of je daar zelf zin in hebt én of hij ervoor openstaat.
Als 50 plusser zou ik hier ook niet aan beginnen. Dat je even aan elkaars lichaam moet wennen begrijp ik wel. Dat is meestal leuk en het hoort erbij. Deze man wil maar op één manier: de zijne.
If you can't be good, be colourful (Pete Conrad)
Queenie_70 schreef:
29-03-2026 18:35

Oh, is dat leeftijdgebonden? 50-60 is sexleven niet meer belangrijk?
I wanna live my life with the volume full!
Ik val van mijn stoel over de leeftijdsdiscriminatie hier. Als 50 plusser moet je maar settelen met slechte sex, als hij maar lief is?
Eidde schreef:
30-03-2026 08:31
Ik val van mijn stoel over de leeftijdsdiscriminatie hier. Als 50 plusser moet je maar settelen met slechte sex, als hij maar lief is?
Dat bedoel ik niet. Maar als je 60 was kan je slechte seks nog door de vingers zien als hij in andere gebieden uitblinkt.
Queenie_70 schreef:
30-03-2026 08:33
Dat bedoel ik niet. Maar als je 60 was kan je slechte seks nog door de vingers zien als hij in andere gebieden uitblinkt.
Maar dat is toch heel persoonlijk? De ene zestiger zal het door de vingers zien en voor de ander is het een absolute no go.
En zo zal het voor een dertiger ook zijn. Ik kon/kan prima leven met een leven zonder seks, erotiek en zelfs zonder zoenen en knuffelen, voor de ander is dat onvoorstelbaar.
Queenie_70 schreef:

Waarom???
Eidde schreef:
30-03-2026 09:12
Waarom???
Omdat je libido wel lager zou zijn. Dus als hij in andere aspecten wel uitblinkt dan kan je de seks door je vingers zien. Als je date met een 20 jarige kan je ook niet verwachten dat hij financieel op eigen benen kan staan en kan je dat door de vingers zien. Maar als hij 40 is zou zijn is dat wel een must.
Queenie_70 schreef:
30-03-2026 13:20
Omdat je libido wel lager zou zijn. Dus als hij in andere aspecten wel uitblinkt dan kan je de seks door je vingers zien. Als je date met een 20 jarige kan je ook niet verwachten dat hij financieel op eigen benen kan staan en kan je dat door de vingers zien. Maar als hij 40 is zou zijn is dat wel een must.

Ach wat een nonsens.

Laat iedereen zelf bepalen wat belangrijk is in een relatie, in welke relatie en op welke leeftijd dan ook.
Nou, inderdaad. Ben het er op zich wel mee eens dat je het kunt laten afhangen van hoe hoog je libido is en welke dingen iemand wel of niet belangrijk vindt, maar het is onzin om er leeftijd aan te koppelen. Ik kon er op mijn dertigste bij neerleggen, een ander zal het met zeventig nog niet kunnen of willen. Is maar net ook hoe belangrijk je een seksleven vindt.
Queenie_70 schreef:
Zeker zal ik de seks niet door de vingers zien. Ook al ben ik dan 50, ik vind het nog steeds een belangrijk aspect van een relatie. Als het dan niet matcht is het toch gewoon niet leuk?
Everything is possible for the one who believes.
Eidde schreef:
30-03-2026 08:29
Oh, is dat leeftijdgebonden? 50-60 is sexleven niet meer belangrijk?
Dat is gemiddeld gezien wel leeftijdsgebonden ja.
Of het nou zeks is, of wandelen, of vissen. Als het voor de 1 belangrijk is en de ander maakt er een potje van. EN wil niet bijleren, dan houdt het op.
Maakt weinig uit of het Forum Vissen belangrijk vindt of niet.
Queenie_70 schreef:
Libido is achterhaald. Lees eens Emily Nagoski
Queenie_70 schreef:
Getver! Nou echt niet dat iemand van 60 zich moet laten gebruiken als object. Even ogen dicht en tanden op elkaar. Ik ben zo klaar schat! Is hij weer tevreden en heb jij je relationele plichten voldaan.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven