Leuke man - maar…..intiem anders
dinsdag 17 maart 2026 om 21:29
Ik ben een tijdje aan het daten met een leuke rustige man. Als ik met hem samen ben kom ik tot rust, maar er is een grote maar.
Na lange tijd alleen maar pannenkoeken tegen gekomen te zijn, een op het eerste zicht en enige ervaring, een leuke tegen gekomen.
Echter is het intiem gezien heel erg anders en wennen voor mij. Ik heb beperkt ervaring, maar weet niet zo goed hoe ik hier mee moet omgaan.
Hij heeft een vast iets dat hij doet en kan er niet echt van afwijken. Hij is enigszins autistisch, misschien komt het daardoor. Dat merk ik ook aan zijn manier van communiceren maar daar heb ik geen last van en heb daar begrip voor.
Verder kan hij alleen op zijn eigen voorkeurswijze tot een hoogte punt komen en dat onderga ik dan gewoon voor hem. Dat is voldoende fijn voor mij, - maar ook ingewikkeld voor mij.
Hij doet overigens wel zijn best om mij te laten klaarkomen en dat lukt hem goed, alleen het is altijd hetzelfde..
Voorbeelden zijn:
- hij weigert orale seks zowel ontvangen als geven. Terwijl ik enorm blij werd in mijn vorige relaties om orale seks te geven en ook te ontvangen).
- hij kan niet klaarkomen als ik het doe - allen als hij het zelf doet. (Ik word daar onzeker van - ik weet dat dat aan mij ligt)
Ik weet dus niet of het leuk genoeg is om mijn seksleven deze vorm te geven voor misschien wel een hele lange tijd.
Overigens ik heb het uiteraard met hem besproken en aangegeven wat het mij doet. Daar komt eigenlijk anders dan dat hij er niks aan kan doen geen antwoord uit.
Hij heeft wel verteld dat hij zichzelf elke dag aftrekt, dat is zijn eigen ding maar heb het idee dat dat ons samen in de weg zit.
Heel veel ongemakkelijke details maar weet even niet wat ik moet doen.
Na lange tijd alleen maar pannenkoeken tegen gekomen te zijn, een op het eerste zicht en enige ervaring, een leuke tegen gekomen.
Echter is het intiem gezien heel erg anders en wennen voor mij. Ik heb beperkt ervaring, maar weet niet zo goed hoe ik hier mee moet omgaan.
Hij heeft een vast iets dat hij doet en kan er niet echt van afwijken. Hij is enigszins autistisch, misschien komt het daardoor. Dat merk ik ook aan zijn manier van communiceren maar daar heb ik geen last van en heb daar begrip voor.
Verder kan hij alleen op zijn eigen voorkeurswijze tot een hoogte punt komen en dat onderga ik dan gewoon voor hem. Dat is voldoende fijn voor mij, - maar ook ingewikkeld voor mij.
Hij doet overigens wel zijn best om mij te laten klaarkomen en dat lukt hem goed, alleen het is altijd hetzelfde..
Voorbeelden zijn:
- hij weigert orale seks zowel ontvangen als geven. Terwijl ik enorm blij werd in mijn vorige relaties om orale seks te geven en ook te ontvangen).
- hij kan niet klaarkomen als ik het doe - allen als hij het zelf doet. (Ik word daar onzeker van - ik weet dat dat aan mij ligt)
Ik weet dus niet of het leuk genoeg is om mijn seksleven deze vorm te geven voor misschien wel een hele lange tijd.
Overigens ik heb het uiteraard met hem besproken en aangegeven wat het mij doet. Daar komt eigenlijk anders dan dat hij er niks aan kan doen geen antwoord uit.
Hij heeft wel verteld dat hij zichzelf elke dag aftrekt, dat is zijn eigen ding maar heb het idee dat dat ons samen in de weg zit.
Heel veel ongemakkelijke details maar weet even niet wat ik moet doen.
ladywhy wijzigde dit bericht op 17-03-2026 21:41
4.24% gewijzigd
woensdag 18 maart 2026 om 21:58
Er zijn heel veel mensen die niets leuk vinden aan samen douchen. Hangt er dan ook nog van af welk soort douche je hebt en to DENKT dat hij masturbeert onder de douche. Trouwens, hoezo is dat vies?evelien2010 schreef: ↑18-03-2026 21:26Dat verhaal over het douchen is toch een enorme afknapper. In bed weinig presteren. En dan vervolgens met jezelf bezig gaan in de douche. Echt heel erg vies. En ook opnieuw alleen gericht op zichzelf. Wellicht komt dat door zijn autisme. Maar hier zou ik afhaken hoor. Communicatie en wederkerigheid zijn zo belangrijk in een relatie. En deze man lijkt daar niet toe in staat.
donderdag 19 maart 2026 om 09:15
ladywhy schreef: ↑18-03-2026 19:17Ik ga nog 1x praten met hem. En anders is het klaar als er geen beweging komt vanuit hem.
Verder nog een ding. Hij weigert ook samen te douchen. Het hoeft niet altijd maar ik vind dat heel gezellig. En ik denk dat hij zich dan aftrekt in de douche. Ik vind dat ansich geen probleem maar wel als het ten koste gaat van ons samen
Nou, dat niet samen willen douchen zou ik ook kunnen zijn. Een keer is leuk maar gezellig.. nah. Dan zit ik liever op de bank onder een dekentje. Misschien matchen jullie gewoon niet zo. Dat mag.
I wanna live my life with the volume full!
donderdag 19 maart 2026 om 09:16
Lila-Linda schreef: ↑18-03-2026 15:00sterker nog, er staat nergens dat hij single is. Misschien heeft hij wel vrouw en kinderen
Dat zou ook een en ander kunnen verklaren inderdaad
I wanna live my life with the volume full!
donderdag 19 maart 2026 om 09:26
donderdag 19 maart 2026 om 09:31
Maar TO dus wel. En als ze al zoveel voor die vent doet, kan hij minstens toch proberen iets oraals voor haar te doen. Ze vraagt niet om het onmogelijke. Ik ben er wel een beetje klaar mee met mannen die zoveel van vrouwen eisen en er niks voor willen terugdoen.
donderdag 19 maart 2026 om 09:36
Dat hij veel te weinig bereidwillig is (volgens mij zelfs geheel niet) om haar tegemoet te komen ben ik helemaal met je eens. Alles moet blijkbaar volledig op zijn voorwaarden.Queenie_70 schreef: ↑19-03-2026 09:31Maar TO dus wel. En als ze al zoveel voor die vent doet, kan hij minstens toch proberen iets oraals voor haar te doen. Ze vraagt niet om het onmogelijke. Ik ben er wel een beetje klaar mee met mannen die zoveel van vrouwen eisen en er niks voor willen terugdoen.
donderdag 19 maart 2026 om 10:04
Ook eerder nooit een man gehad, die berichten stuurde en ik heb het ook niet nodig, maar nu heb ik er 1 die dat wel doet. Ik kan niet anders zeggen dat ik er keer op keer echt heel erg blij van word.
Ik gun je ook die ervaring en goede sex, dus ik zou zelf wel klaar zijn met deze man.
donderdag 19 maart 2026 om 11:21
Dat bedoelde ik ook met mijn opmerking. Als je partner zoiets erg fijn vindt en jouw behoeftes worden door de partner ook bevredigd vind ik het niet kunnen om zoiets in mijn ogen simpels te weigeren. Het hoort naar mijn mening als ''een standaard'' als het gaat om seks.
donderdag 19 maart 2026 om 11:50
@Queenie_70: Dat vind ik nogal wat. Als iemand, om welke reden dan ook, hier niets voor voelt dan moet je daar respect voor hebben. Dat is toch precies ook wat we tieners willen leren? Jou lichaam, jou keuze. Je bent nooit iemand iets verschuldigd. Persoonlijk gesproken: ik vind pijpen veel intiemer en persoonlijker dan intercourse (nette nlse woord even kwijt). Ik heb ook mini trauma's vanwege mannen die maar blijven aandringen en dit bijna afdwingen. Zoiets moet je nooit willen bij je partner, seksuele handelingen moeten voortkomen uit enthousiasme, uit het volledig zelf willen, niet uit plichtsbesef.
Natuurlijk kun je het gesprek aangaan, samen ontdekken etc, maar niet willen beffen is net zo ok als niet gebeft wíllen worden. En zo geldt dat voor elke seksuele handeling.
Natuurlijk kun je het gesprek aangaan, samen ontdekken etc, maar niet willen beffen is net zo ok als niet gebeft wíllen worden. En zo geldt dat voor elke seksuele handeling.
donderdag 19 maart 2026 om 11:51
Er zijn geen standaarden voor seks, alleen dat wat de partners samen afspreken.Queenie_70 schreef: ↑19-03-2026 11:21Dat bedoelde ik ook met mijn opmerking. Als je partner zoiets erg fijn vindt en jouw behoeftes worden door de partner ook bevredigd vind ik het niet kunnen om zoiets in mijn ogen simpels te weigeren. Het hoort naar mijn mening als ''een standaard'' als het gaat om seks.
Op het moment dat iemand vi dt dat iets moet omdat het hoort haak ik af.
Everything is possible for the one who believes.
donderdag 19 maart 2026 om 12:20
Maar waarom zou jouw mening de standaard zijn?Queenie_70 schreef: ↑19-03-2026 11:21Dat bedoelde ik ook met mijn opmerking. Als je partner zoiets erg fijn vindt en jouw behoeftes worden door de partner ook bevredigd vind ik het niet kunnen om zoiets in mijn ogen simpels te weigeren. Het hoort naar mijn mening als ''een standaard'' als het gaat om seks.
donderdag 19 maart 2026 om 13:59
Maar in het geval van TO zeg je dan dat de verlangens van een vrouw er niet toe doen. En dat vrouwen maar alles moeten doen om een man te plezieren. Ik vind het zelf heel erg dat een man nog geen eens de moeite kan nemen om iets bij een vrouw te doen wat in mijn ogen best basaal is.Waitingforthenight schreef: ↑19-03-2026 11:50@Queenie_70: Dat vind ik nogal wat. Als iemand, om welke reden dan ook, hier niets voor voelt dan moet je daar respect voor hebben. Dat is toch precies ook wat we tieners willen leren? Jou lichaam, jou keuze. Je bent nooit iemand iets verschuldigd. Persoonlijk gesproken: ik vind pijpen veel intiemer en persoonlijker dan intercourse (nette nlse woord even kwijt). Ik heb ook mini trauma's vanwege mannen die maar blijven aandringen en dit bijna afdwingen. Zoiets moet je nooit willen bij je partner, seksuele handelingen moeten voortkomen uit enthousiasme, uit het volledig zelf willen, niet uit plichtsbesef.
donderdag 19 maart 2026 om 14:07
Nee hoor, TO kan stoppen met hem daten.Queenie_70 schreef: ↑19-03-2026 13:59Maar in het geval van TO zeg je dan dat de verlangens van een vrouw er niet toe doen. En dat vrouwen maar alles moeten doen om een man te plezieren. Ik vind het zelf heel erg dat een man nog geen eens de moeite kan nemen om iets bij een vrouw te doen wat in mijn ogen best basaal is.
Dat jij orale seks ontvangen een basaal onderdeel vindt wil niet zeggen dat dat dus ook zo is.
Everything is possible for the one who believes.
donderdag 19 maart 2026 om 18:04
maar hij wil ook niet dat zij hem oraal bevredigt. Dus wat is je punt nu?Queenie_70 schreef: ↑19-03-2026 13:59Maar in het geval van TO zeg je dan dat de verlangens van een vrouw er niet toe doen. En dat vrouwen maar alles moeten doen om een man te plezieren. Ik vind het zelf heel erg dat een man nog geen eens de moeite kan nemen om iets bij een vrouw te doen wat in mijn ogen best basaal is.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
vrijdag 20 maart 2026 om 13:15
Dat die man beter in zijn douche kan blijven staan. En naar zijn favoriete filmpjes kan kijken. Omgang met een echte partner vraagt gewoon heel andere vaardigheden. En hij is volledig gericht op zichzelf en zijn eigen genot.
Dan ben je niet geschikt voor een relatie.
vrijdag 20 maart 2026 om 13:21
Wat het vies maakt is zijn gerichtheid op zichzelf. En het gebruiken van to voor zijn eigen fantasieën. To is een soort object ipv een mens met gevoel en eigen verlangens. Daarnaast komt het sneu over dat hij daar alleen in een douche staat (en daarin to ook nog eens negeert) en dan met zichzelf bezig is terwijl to er gewoon is!
vrijdag 20 maart 2026 om 16:54
evelien2010 schreef: ↑20-03-2026 13:21Wat het vies maakt is zijn gerichtheid op zichzelf. En het gebruiken van to voor zijn eigen fantasieën. To is een soort object ipv een mens met gevoel en eigen verlangens. Daarnaast komt het sneu over dat hij daar alleen in een douche staat (en daarin to ook nog eens negeert) en dan met zichzelf bezig is terwijl to er gewoon is!
TO denkt dat hij masturbeert onder de douche, dus stel je aanname even bij.
TO, het lijkt op dat jullie gewoon geen match zijn. Kan gebeuren. Ik zou stoppen en iemand zoeken die beter past.
vrijdag 20 maart 2026 om 17:09
Hoe oud zijn jullie?
Als ik 50+ was zou ik het misschien nog zien zitten.
Als ik 30 was is het toch heel duidelijk.
Jullie zijn seksueel geen match en hij doet ook geen enkele moeite om het een match te laten worden. Dat zou ik op mijn 50ste eventueel nog aanvaarden, maar op mijn 30ste zijn er waarschijnlijk nog andere vissen in de zee.
Of je moet voor een open relatie gaan.
Wel het rustige algemene. Maar qua seks het deels elders zoeken.
De vraag is alleen of je daar zelf zin in hebt én of hij ervoor openstaat.
Jullie zijn seksueel geen match en hij doet ook geen enkele moeite om het een match te laten worden. Dat zou ik op mijn 50ste eventueel nog aanvaarden, maar op mijn 30ste zijn er waarschijnlijk nog andere vissen in de zee.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
vrijdag 20 maart 2026 om 17:17
Haha, jij bent duidelijk nog geen 50, want daarna wordt de seks pas echt goed. Zeker met een nieuwe liefde vliegen de vonken ervan af.Wissewis schreef: ↑20-03-2026 17:09Hoe oud zijn jullie?
vrijdag 20 maart 2026 om 17:24
Natuurlijk niet, mag ik hopen. Juist met 50 (of 40, weet ik veel) neem je geen genoegen meer met halfbakken toestanden waarin je je eigen wensen niet serieus neemt, hou op zeg. Waarom zou je? Dan kan je beter een luchtzuiverende kamerplant nemen, daar heb je nog wat aan.Wissewis schreef: ↑20-03-2026 17:09Hoe oud zijn jullie?
vrijdag 20 maart 2026 om 18:01
Wat een onzin zeg. Dus met 50 ben je opgedroogd en maakt een slechte partner niets meer uit?
Ik denk juist dat het tegenovergestelde waar is. Hoe ouder je bent hoe duidelijker je weet wat je wilt. Voor jezelf en in een partner. Dan ga je echt niet meer beginnen aan een twijfelachtige relatie met een beperkte man. Als het goed is sta je dan met alle ervaring zelfverzekerder in het leven. En daar hoort goede seks ook bij. Anders heb je immers geen relatie nodig
Ik denk juist dat het tegenovergestelde waar is. Hoe ouder je bent hoe duidelijker je weet wat je wilt. Voor jezelf en in een partner. Dan ga je echt niet meer beginnen aan een twijfelachtige relatie met een beperkte man. Als het goed is sta je dan met alle ervaring zelfverzekerder in het leven. En daar hoort goede seks ook bij. Anders heb je immers geen relatie nodig
vrijdag 20 maart 2026 om 18:06
Bwah ... Op mijn 50ste kan ik beslissen dat ik er "nog maar" een jaar of 30 mee te gaan heb.evelien2010 schreef: ↑20-03-2026 18:01Wat een onzin zeg. Dus met 50 ben je opgedroogd en maakt een slechte partner niets meer uit?
En kan ik eventueel de beslissing nemen dat ik dit voor 20 à 30 jaar nog wel trek.
Wel een leuke man, maar slechte seks.
Op mijn 30ste doe ik geen toegevingen voor de volgende halve eeuw.
Lijkt mij ook aan ieder apart om die afweging te maken.
Is dit nu later?
vrijdag 20 maart 2026 om 19:42
Dat iemand geen seks wil vind ik op zich geen probleem, dat hoeft voor mij ook niet per se binnen een relatie. Maar dat ik de hele tijd zou weten, merken etc. dat iemand aan het masturberen is zou ik ook een afknapper vinden. Het hoort er waarschijnlijk gewoon bij dat iemand het doet, maar ik weet/zie/merk daar liever niet (te vaak) iets van. Dus het zou voor mij alleen heel erg subtiel moeten gebeuren. En al helemaal geen masturbatie-handelingen "in mijn bijzijn".
zaterdag 21 maart 2026 om 09:17
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in