Leuke man, wat te doen?

20-05-2009 16:52 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb voor de gelegenheid ook maar eens een topic geopend. Als 35 jarige al eeuwen uit het datingcircuit ben ik nu iemand tegengekomen die ik ontzettend leuk vind. En ik heb geen idee hoe ik het aan moet pakken, of ik uberhaupt iets moet doen.

Ik leerde hem vorige week kennen tijdens een zakelijke trip van een week. In die week hebben we ontzettend gelachen en ook wat serieuzere gesprekken gevoerd. In dat het laatste kwam naar boven dat hij op dit moment niet open stat voor een relatie. O.a door een auto-ongeluk waarvan hij nog aan het herstellen is en daar veel energie in moet steken.

Toch had ik het idee (of de hoop...?) dat hij mij ook wel leuk vond. Zo vertelde ik hem dat ik mee uit ben gevraagd door een man maar twijfel over wat te doen. Hij antwoordde hierop dit ik het niet moest doen want dat ik toch niet verliefd zou worden (ik heb geen speciaal gevoel voor deze persoon) en dat als je iemand leuk vindt je dat vanaf het eerste moment al weet/voelt (ben ik het niet helemaal mee eens maar goed). Vervolgens vertelde hij dat hij iemand best heel leuk kan vinden maar dat op dit moment zijn hoofd er niet naar staat (oa ivm een komende operatie) en de chemie dus niet onstaat maar dat hij die gevoelens van leuk vinden wel 3 maanden in de koelkast kan zetten. Vervolgens zei hij dat hij iemand heel anders mee uit zou vragen dan hoe de man in kwestie die mij heeft uitgevraagd en noemde hij een restaurant en vroeg of ik hield van het eten wat ze daar serveren.

Dit alles vind ik nogal suggestief maar ik kan het natuurlijk ook "gekleurd" zien. Wat vinden jullie? Kan ik hem vragen een keer een borrel te drinken? Maak ik een kans ? (zonder dat jullie in de glazen bol te hoeven kijken :-)) Of moet ik er vanaf zien?

Ik heb geen enkel contactgegeven van hem, hij heeft wel mijn e-mailadres om wat fotos door te sturen die zijn gemaakt.Ik zie hem volgende week, zal ik dan iets vragen? (of zet ik mezelf voor gek?) En wat als ik afgewezen word, hoe reageer ik dan? Pfff, ik voel me net een puber. Sorry hiervoor!

Iemand tips voor deze onzekere puber :-)?
Alle reacties Link kopieren
Hij is freelance softwareontwikkelaar en is nu samen met een duo bezig aan een project binnen het bedrijf waar ik werk. Hoezo? Zegt dat iets over zijn vage gedoe? haha.

Ik ben zelf ook overtuigd van "he is just not ...blabla..." bij dit soort vage uitspraken hoor. Maar ik vind hem echt heel leuk. Ik kan gewoon niet wachten tot ik hem weer zie. En er is dan waarschijnlijk helemaal geen tijd om elkaar te spreken en daarna zie ik hem waarschijnlijk niet meer of i.i.g heel lang niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven