/Leuke tandarts maar...

04-05-2009 14:07 1045 berichten
Alle reacties Link kopieren
hai dames!

Ik heb eigenlijk wat kinderachtigs/geks.

Vorige week ben ik naar de tandarts geweest: een nieuwe!

Met een hele leuke tandarts. Ik moest afgelopen vrijdag terug komen voor het trekken van mijn verstandskies

Deze afspraak was om 10 uur gepland. toch kreeg ik donderdag een smsje of het ook om half 11 kon. Dus had zijn nummer..

Vrijdag avond heb ik hem een berichtje gestuurd (om te kijken of hij reageert) met dat hij me een blauwe wang gegeven had. Kreeg een leuk berichtje terug.

Echter heb ik sinds dien zitten piekeren of ik wat terug moet sturen. Er was niet echt een opening hij stuurde:

Fijn dat het mee viel, Die wang blijft nog even een paar dagen ongemakkelijk. service van de zaak Groetjes!!

Ik weet hoe gek het klinkt maar weet niet of het slim is om wat terug te sturen? en wat ik kan sturen?

Hebben jullie misschien ideee? HIj had vanaf het begin al mijn interesse.....
quote:Maleficent schreef op 04 mei 2009 @ 14:45:

sms naar hem; 'ik heb nog wel meer gaatjes om te vullen'

oh wat fout Jaaaah die kan ook natuurlijk
quote:RosieRo schreef op 04 mei 2009 @ 14:46:

[...]

TE ordi, maar wel duidelijk! dat is waar, maar ze wil een relatie en geen sexvriend denk ik
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:marielouise4 schreef op 04 mei 2009 @ 14:46:

het enige waar ik tegenop zit is dat hij me afwijst...en ik hem dus straks wel weer moet zien...joh, je geeft hem een dijk van een compliment! zelfs al is hij gebonden of niet geïnteresseerd, hij zal je heus niet belachelijk vinden/maken ofzo. Probeer er wat zakelijker in te staan, nee heb je, ja kan je krijgen en als het een nee is, niks aan de hand. Keep it cool.
quote:Maleficent schreef op 04 mei 2009 @ 14:47:

[...]

dat is waar, maar ze wil een relatie en geen sexvriend denk ik Ze kan hem altijd bewaren voor als het "aan" is en ze in het stadium geile smsen zitten.
Inad en ik zijn echt twee verschillende personen.
quote:Supersmollie1 schreef op 04 mei 2009 @ 14:49:

[...]

Ze kan hem altijd bewaren voor als het "aan" is en ze in het stadium geile smsen zitten.

precies. Misschien zijn er dan nog wel meer leuke in zijn vakjargon, waar hij erg opgewonden van raakt zoals; Boor nog maar eens extra diep bij me, tandartsje..!

Stressed is just desserts spelled backwards
Haa, dit is wel een leuke variant op 'verliefd op de buurman'
Peas on earth!
Ok, ik zou gaan stappen/iets anders waarbij gedronken wordt (morgen bevrijdingsfestival ofzo?) en dan heb je na een paar drankjes waarschijnlijk moed genoeg om 'm gewoon te sms'en.

Ikzelf zou niet meteen te flirterig worden, meer iets van:

"Bedankt voor je reactie, ik was nogal ongerust, maar nu lijkt het goed te genezen gelukkig! Ik weet niet of je vandaag vrij hebt (i.v.m. Bevrijdingsdag), maar in elk geval nog een fijne week/dag!"
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 04 mei 2009 @ 14:51:

Haa, dit is wel een leuke variant op 'verliefd op de buurman'

Grappig, daar moet ik ook al de hele tijd aan denken...

Heb dat topic destijds niet gevolgd, alleen de ophef achteraf.
ik zou ze onthouden......

Nog ideeen?

Hem aanmelden op hyves vind ik zo dom.... Doen jongere meisjes dat niet?
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 04 mei 2009 @ 14:51:

Haa, dit is wel een leuke variant op 'verliefd op de buurman' Dat dacht ik ook net! Vind deze leuker!
Je belt gewoon met een smoes de praktijk, zegt dat je een relatiegeschenk wilt opsturen van een of ander pharmaceutisch bedrijf dat levert aan tandartsen en dat ze ook een geschenkje hebben voor de partner, dus of hij die heeft (en zo ja, mannelijk of vrouwelijk)
still crazy after all these years
quote:Maleficent schreef op 04 mei 2009 @ 14:51:

[...]

precies. Misschien zijn er dan nog wel meer leuke in zijn vakjargon, waar hij erg opgewonden van raakt zoals; Boor nog maar eens extra diep bij me, tandartsje..!

kan je mijn wortelkanalen eens even diep behandelen?

(hmm..kweenie..)

en dekt mijn verzekering dat of jij?

(mwah)

Wrraaw, waar mag ik spoelen?

(ach)
quote:El_lebel schreef op 04 mei 2009 @ 14:53:

Ok, ik zou gaan stappen/iets anders waarbij gedronken wordt (morgen bevrijdingsfestival ofzo?) en dan heb je na een paar drankjes waarschijnlijk moed genoeg om 'm gewoon te sms'en.

Ikzelf zou niet meteen te flirterig worden, meer iets van:

"Bedankt voor je reactie, ik was nogal ongerust, maar nu lijkt het goed te genezen gelukkig! Ik weet niet of je vandaag vrij hebt (i.v.m. Bevrijdingsdag), maar in elk geval nog een fijne week/dag!"Dat is inderdaad een wat volwassener sms Vooral dat stukje van vrij zijn op Bevrijdingsdag is goed - hij zegt dan VASt "Nou, ik sta nu toevallig in X op het bevrijdingsfestival, kom je langs om te vieren dat alles goed is gegaan" and there you go! Opties te over....
quote:Eucalypta schreef op 04 mei 2009 @ 14:56:

Je belt gewoon met een smoes de praktijk, zegt dat je een relatiegeschenk wilt opsturen van een of ander pharmaceutisch bedrijf dat levert aan tandartsen en dat ze ook een geschenkje hebben voor de partner, dus of hij die heeft (en zo ja, mannelijk of vrouwelijk)best kans dat mama dan ja zegt omdat zij dat zeepje/doosje bonbons wel ziet zitten voor dr eigen..Dus, ik zou zeggen voor de assistentes en de partner, en dan vragen hoeveel assistentes er zijn, en of er een partner (m/v) is..
goed.. moet ik nog even geduld hebben dus...

shit shit shit hij is te leuk..
quote:marielouise4 schreef op 04 mei 2009 @ 14:59:

goed.. moet ik nog even geduld hebben dus...

shit shit shit hij is te leuk..Neeeee NU doen!! Wat ga je doen, heb je al een sms uitgezocht?
Jaaa, nu doen!

Of je doet het met een omweg en je leutert iets over dat je kiespijn nu wel weg is en dat dat zo jammer is omdat je hem dan pas over 6 maanden ziet, of je doet gewoon recht voor zijn raap: Hee dentist, ik vind jou leuk! Borrel doen a.s. zaterdag in café x in y?

De beste optie vind ik trouwens toch die van Mal.
vind die van bevrijdingsdag erg goed....

Of misschien toch de vraag of ik zijn nummer kan opslaan????? maar die is wel heel direct...
Nee - die van nummer opslaan is suf.... En bevrijdingsdag is pas MORGEN!!!!! Zo lang kunnen wij niet wachten kun je toch helemaal niet wachten?
ok,,, geef me goede opties dan om te versturen?

Misschien iets over een act op bevrijdingsdag?
Ik vind dat er al hele goede ideeen gegeven zijn

OF je bedenkt een smoes, OF je zegt heel direct dat je m leuk vindt, OOOOFFFFF: je bedenkt een smoes en vraagt of je daarvoor even met spoed langs kunt komen (bij voorkeur stuur je die sms vanavond rond half 11.)
maar is de eerste keer weer naar het verbreken van mijn relatie... wat 3 jaar duurde!!
Ik vind die over dat je t jammer vindt dat je hem over een half jaar pas weer ziet omdat alles in je mond in orde is (hij is wel een heeeele goeie tandarts...) wel leuk. Wel duidelijk maar niet te sletterig (boooooooooooooren, tandarts!). Serieus. Echt. Die kan best!
quote:marielouise4 schreef op 04 mei 2009 @ 15:11:

maar is de eerste keer weer naar het verbreken van mijn relatie... wat 3 jaar duurde!!Waar wacht je nog op! Je gaat niet meteen een relatie aan - je test gewoon even offie single is en of hij jou eventueel ook ziet zitten. En dan zie je wel verder.
Ik heb zo het idee dat hij bij je in de buurt woont...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven