/Leuke tandarts maar...

04-05-2009 14:07 1045 berichten
Alle reacties Link kopieren
hai dames!

Ik heb eigenlijk wat kinderachtigs/geks.

Vorige week ben ik naar de tandarts geweest: een nieuwe!

Met een hele leuke tandarts. Ik moest afgelopen vrijdag terug komen voor het trekken van mijn verstandskies

Deze afspraak was om 10 uur gepland. toch kreeg ik donderdag een smsje of het ook om half 11 kon. Dus had zijn nummer..

Vrijdag avond heb ik hem een berichtje gestuurd (om te kijken of hij reageert) met dat hij me een blauwe wang gegeven had. Kreeg een leuk berichtje terug.

Echter heb ik sinds dien zitten piekeren of ik wat terug moet sturen. Er was niet echt een opening hij stuurde:

Fijn dat het mee viel, Die wang blijft nog even een paar dagen ongemakkelijk. service van de zaak Groetjes!!

Ik weet hoe gek het klinkt maar weet niet of het slim is om wat terug te sturen? en wat ik kan sturen?

Hebben jullie misschien ideee? HIj had vanaf het begin al mijn interesse.....
Ik geloof je. Tot het tegendeel bewezen is....

Het kan natuurlijk wel zo zijn, al is het ongebruikelijk.

Toen ik mijn man versierde was er nog geen SMS. Ik heb hem ouderwets opgebeld en recht voor zijn raap gezegd dat ik verliefd was en hem mee uitgevraagd. Doodeng, maar met veel succes. We zijn nog steeds samen.
En nu en nu en nu en nu en nu??

Kan je niet een kiespijn faken en dan langsgaan???
DTEEZ!
quote:Brown_Eyes schreef op 04 mei 2009 @ 16:02:

Apart dat ze dat in de behandelkamer vragen en niet aan de balie.

Maar goed, dat kan op zich nog wel.

Maar waarom dan sms-en.

Bellen lijkt me logischer.

Sowieso VOOR het sms-en...

Mijn tandarts heeft niet eens een balie, ze hebben één (behandel)kamer en daar zit ook de assistente. Dus dat zou kunnen.

Hij had al gebeld, begreep ik dat nou goed? Maar je hebt geen voicemail?
en dan ? uberhaupt zit zijn moeder er weer bij...
WEER??
Is de assistente zijn moeder??
ik weet dus niet of hij gebeld heeft. 1x anoniem gebeld... 2 uur voor de sms
Volgens mij is de verdoving bij jou op de verkeerde plek terecht gekomen, eerlijk waar.
ja dat is zijn moeder...
Maar hij heeft haar 's avonds laat gesms't, dan zal-ie toch thuis zijn geweest, lijkt me. Welke tandarts zit om 23.00/00.00u in een lege praktijk die niet eens aan zijn woonhuis grenst ofzo, nee een dorp verder zelfs. Lijkt me sterk. Dus dan zou hij het nummer onthouden moeten hebben wat me óók erg sterk lijkt.

Maar goed, als het wel zo is dan is het een onprofessionele tandarts die dan waarschijnlijk al vanaf het eerste moment een énorme crush op je heeft, Marielouise. Anders doet-ie niet zoveel moeite om je nummer te bemachtigen.
Brown eyes hou eens op zeg!
quote:Brown_Eyes schreef op 04 mei 2009 @ 16:07:

Is de assistente zijn moeder??

is al op pagina 1 of 2 gezegd, BE.

hou even op met TO verdacht maken, het is een leuk topic.
Mooi, heb je gelijk kennis met haar gemaakt.

Succes verzekerd.
nou goed ik ga nu smsen: moet daarna ff na de stad en daarna reageer ik hier direct weer natuurlijk...

is dit een goede optie:

Hai Tandarts, Eindelijk van die blauwe wang af... Je bent me bijna wat verschuldigt.. groetjes
Het is een leuk topic, RosieRo maar dat krijg je nu eenmaal met zoveel fakers van de laatste tijd. Straks zit weer iedereen compleet mee te leven en blijkt het weer fake te zijn. En een onrealistisch is het wel natuurlijk.

Maar ik wil er graag in geloven, hoor. Het leven kan soms best een sprookje zijn.. en liefde op het eerste gezicht bestaan ook..

*hoopt dat Marielouise het spelletje dan leuk mee blijft spelen en zich niet vergist in details. *
Als je hem nou echt zo leuk vind dan zou ik niet zo een afwachtend smsje sturen maar gewoon vragen om een date en daarmee basta.
Is prima als je het mij vraagt, maar maak er wel "verschuldigd" van.
quote:marielouise4 schreef op 04 mei 2009 @ 16:11:

nou goed ik ga nu smsen: moet daarna ff na de stad en daarna reageer ik hier direct weer natuurlijk...

is dit een goede optie:

Hai Tandarts, Eindelijk van die blauwe wang af... Je bent me bijna wat verschuldigt.. groetjes

spelfout!

en waarom zou hij je wat verschuldigd zijn? Deze sms snap ik niet.
Ik heb ook serieus gereageerd en mijn truc verteld.

Maar nu het zijn moeder is, doet het echt de kous af voor me.
Bambi je begint nu echt een beetje zielig te doen.

Als je niet gelooft in de oprechtheid van dit topic reageer dan gewoon niet...

Ik vraag gewoon vriendelijk om advies...
waarom niet:

hai tandarts, eindelijk van die blauwe wang af, vrijdag wat drinken om het te vieren?
Laat maar. Je reageert wel. Oké, ik hou me koest. Succes met smsen.
Dan laat je het bij hem. Ik zou proberen het bij jezelf te laten, het initatief niet aan hem over te laten. Zelf een voorstel doen, dan weet je meteen van hoe en wat. Been there, done that
quote:marielouise4 schreef op 04 mei 2009 @ 16:11:

is dit een goede optie:

Hai Tandarts, Eindelijk van die blauwe wang af... Je bent me bijna wat verschuldigt.. groetjesSchrijf je dan wel "verschuldigd" met een -d-??
Home is where your wifi connects automatically.
bambi, ik reageer niet op je omdat je reacties niets toe doen aan dit topic.. omdat je denkt dat ik iemand ben..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven