/Leuke tandarts maar...

04-05-2009 14:07 1045 berichten
Alle reacties Link kopieren
hai dames!

Ik heb eigenlijk wat kinderachtigs/geks.

Vorige week ben ik naar de tandarts geweest: een nieuwe!

Met een hele leuke tandarts. Ik moest afgelopen vrijdag terug komen voor het trekken van mijn verstandskies

Deze afspraak was om 10 uur gepland. toch kreeg ik donderdag een smsje of het ook om half 11 kon. Dus had zijn nummer..

Vrijdag avond heb ik hem een berichtje gestuurd (om te kijken of hij reageert) met dat hij me een blauwe wang gegeven had. Kreeg een leuk berichtje terug.

Echter heb ik sinds dien zitten piekeren of ik wat terug moet sturen. Er was niet echt een opening hij stuurde:

Fijn dat het mee viel, Die wang blijft nog even een paar dagen ongemakkelijk. service van de zaak Groetjes!!

Ik weet hoe gek het klinkt maar weet niet of het slim is om wat terug te sturen? en wat ik kan sturen?

Hebben jullie misschien ideee? HIj had vanaf het begin al mijn interesse.....
quote:Pien252 schreef op 04 mei 2009 @ 18:22:

[...]

vind dit trouwens ook n beetje vreemd, welke vent wil er nou samenwerken met zn moeder?! en welke moeder wil nou samenwerken (werken in opdracht van!) haar zoon?!Familiebedrijf misschien? Ik ken er zat die samen werken met 1 van de ouders.
Gewist.

Het modereerbeleid van Viva is beneden elk peil.
\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
ach ze zijn ook leuk samen
Hij bespreekt het heus niet met zijn vrouw, dan verlinkt hij zichzelf.

Nou, we horen het nog wel he!
quote:Brown_Eyes schreef op 04 mei 2009 @ 18:23:

Er zijn ook mensen die met hun ouders kunnen opschieten, ze noemen het familie, geloof ik.

kan heel goed met mn ouders (sorry...familie ) opschieten, maar met ze samenwerken (lees: ik als baas voor mijn vader of moeder): nee dankje!!

je blauwe wang is trouwens gauw verdwenen marielousie!
Ik word er eigenlijk een beetje flauw van dat sommigen zo argwanend zijn en steeds proberen TO op een leugen of foutje te betrappen.

Betekent het feit dat ooit iemand een fake topic over een verliefdheid heeft geopend nu dat alle daarop lijkende topics bij voorbaat als fake en ongeloofwaardig bestempeld mogen worden?

Nogal lullig tegeonver TO, maarja das mijn mening......
The time is now
Dat is persoonlijk, Pien.

Ik zou er geen moeite mee hebben, lijkt me juist prettiger.

Je hebt zat familibedrijven.
Oh familiebedrijf lijkt me op zich prima hoor, maar om als assistente van je eigen zoon/dochter te moeten werken...nee lijkt me 3 x niks, maar is idd persoonlijk.

Terug naar t topic maar weer: heeft ie al iets teruggestuurd??
Ik krijg kiespijn van dit topic.

De groeten.
nee niets,... ga nu naar de sportschool.. als hij wat gestuurd heeft horen jullie het direct!!
Oh vreselijk he dat afwachten...

Ik ben sinds kort ook iets wat verliefd, maar aangezien wij allebei nog samenwonen met onze ex en kinderen hebben, moeten we echt plannen om elkaar te smsen, chatten of te spreken. En dat wachten....denk gewoon aan niets anders.

En mannen zijn hier volgens mij toch anders in dan vrouwen. Als ik een sms van hem krijg, moet ik me inhouden om niet meteen terug te smsen....
quote:Brown_Eyes schreef op 04 mei 2009 @ 18:33:

Ik krijg kiespijn van dit topic.

De groeten.vraag het 06-nr van de tandarts van TO, misschien kun je er vanavond nog wel naartoe!!
Goede tip, Pien.

Het is dat hier ook altijd een spoedtandarts aanwezig is, anders zou ik er zo heen scheuren.
Ha, weer zo'n leuke soap! Hoop wel dat ie dit keer goed afloopt.

Overigens, ik heb ooit met mijn fysio gesmst en heb met hem 'n nacht op de hei doorgebracht, dus wie weet heeft TO ook zo'n avontuurlijke tandarts.
Haha Elninjoo, daar ben je vast heel soepel van thuis gekomen....
The time is now
Ik denk dat ik volgende week een afspraak bij de huisarts ga maken en vraag wanneer hij op vakantie is.

Misschien is de invaller wel een erg behulpzaam doktertje...
goed plan brown eyes! zou wel eerst de spoeddienst van de tandarts uitproberen, dan kun je achteraf nog kiezen wie er leuker was, de tandarts of de huisarts...hmmmm of je kiest ze allebei! hebben wij weer een leuk topic om te volgen, kun je nu niet vast bellen, kan niet wachten op hoe dit gaat aflopen namelijk!!
Ik ben al bezig met harde zuurtjes, het moet wel echt overkomen, he?
ja idd, wij houden niet van fake!!
Ik moet gewoon even door het zuurtje heenbijten

Ach ja, hopelijk is het de moeite waard.

Kan ik daarna met een hollywood-smile de praktijk uit
Jeetje, ook ik heb dit topic in een keer gelezen. MOET weten hoe t afloopt :-) Tussen het herdenken en rommel opruimen van mn verhuizing door houd ik t hier in de gaten.

*Denk trouwens even aan eigen tandarts en moet huiveren. De dierenarts daarentegen...*
Hallo, en niemand neemt even de moeite Dr. Love te waarschuwen???
Misschien kan hij je poes helpen?
Waar is hij gevestigd, Zwieber?
Héél benieuwd of hij teruggesmst en wat hij dan smst.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven